FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: ivan1111 w Luty 21, 2011, 23:14:24 pm
-
Witam i pytam tych wszystkich którzy mogą podpowiedzieć coś rzetelnego w tym właśnie zagadnieniu. Posiadam XJ 6 X300 rok 95 i od momentu zakupu posiadam również nieustający szum (w miarę metaliczny wykluczający opony) w tyle .Nie wiem czy to most, łożyska, podpora wału ????? Ma też złą zbieżność na tyle i z tego co wiem reguluje sie to podkładkami (dystansującymi) Dostałem nawet kontakt do warsztatu który teoretycznie ma doświadczenie w tej materii ale po pierwszych słowach z panem z Warszawy raczej rozpoznałem w sobie kogoś do skrojenia kasy(po porównywalnych kwotach za np.zbieżność nie 140 za laser a 270 PLN u pana,no i oczywiście auto musi zostać na parę dni :):) wiadomo po co :) ) Tak wiec może ktoś ,,przysłowiowo pomoże" rzetelnym kontaktem lub inną radą .Dziekuje i pozdrawiam
-
Hej, i witaj serdecznie na JaguarForumPoland.
Glosny tylny most niestety jest dosc powszechny problem w x300. Najlepiej na podnosniku i sprawdzic, czy
"szum" jest od most (prawdopodobnie) czy od lozysk. Jaki ma przebieg twoj kotek ?
Jezeli chodzi o mechanikow specjalizowanych na Jaguara, to polecam dzial warsztatow, ale podam:
juz w kilku innych watkach tego bylo, ale podaje wszystkich znanych warsztatow w Wa-wie:
(alfabetycznie):
Altamira Pan Kretkowski (Zakroczym, kolo nowego dwora) tel 22 7858139 albo 501749561
Bagłaj Ryszard (Waw-Praga) tel 602343073
Best1 (w Piastowie) tel 602399470, 602222212
Jag-Car (bylych brygadzystow, teraz w Stare Babice tel 22 499-22-11 (rzadko ktos odbiera)
albo 791990911 firma jag-car nie lubi starszych aut
to sa warsztaty specjalizowany na jagach.
co do zbieznosc moge jednak smialo polecic niezaleznego specjalisty: Pan Sylwek w warsztacie VW/Audi
Prymasa Tysiaclecia 42. Placisz tam normalna cena, a obsluguje cie fachowiec, ktory pracuje dla zespolow
rallye i ma geometrii w malym palcu. jednak jak sie umawiasz na termin to badz pewien, ze wlasnie Pan
Sylwek sie zajmie twoim autem i pozdrow go od marcusa z klubu Jaguara. Napewno takze znajdzie czas
aby sprawdzic skad pochodzi twoj "szum" a potem dalej zdecydujesz co robic z "szumem"
Baw sie u nas dobrze.
-
Dzieki za reakcje, dlatego warto mieć własnie takie auto ,żeby w razie problemu ktoś na forum poradził :) Co do przebiegu to mam go od 118 tys obecnie 189 tys Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi
-
Podnieść tył do góry, wsadzić kogoś za kierownice żeby włożył bieg i dal gazu a samemu wejść pod auto i posłuchaj
mostu. przyłożyć rękę i sprawdzić czy nie ma drgań. Kola w powietrzu (bez obciążenia) mogą nie szumieć ale wtedy
wykluczysz most.
Kolo w którym pada łożysko najczęściej gdy podniesiesz auto i poruszasz będzie miął luz mały (na boki)
-
Wszedlem i posluchalem i okazalo sie że to lozysko ataku, wiec sa 2 opcje , wymiana lozysk (kplt) lub dyfra ??? znowu jestem w punkcie wyjcia. Wiec poszukuje teraz dyferecjalu w ,,super stanie" i w super cenie :)
-
hej, a znasz koszt wymiana lozysk? Bo kazdy uzywany most moze w krotce tak samo sie zachowac ...
-
Prawdopodobnie masz wyjechane łożyska półosi wychodzące z dyfra. Miałem to samo. Przeczytaj ten wątek..http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,19604.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,19604.0.html) Pozdr.