FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: dulot1970 w Luty 16, 2011, 13:01:22 pm
-
Witam Forumowiczów..
Od wczoraj jestem posiadaczem nowego X-type 3.0 V6 z 2001roku jest piękny jak nowy.. z salonu w Rzymie jezdził nim pracownik firmy Jaguar auto jezdzi superowo i wyglada przepięknie ma 64000tys oryginalnego przebiegu..niestety mam problem po podłaczeniu kompa KTS w mojej firmie a pracuje w salonie fiata stwierdzona że posiada 2 błędy P1000 i P1647 móze ktoś podpowie co jest z tym Kotkiem
aaa i jeszcze jedno na radio świeci sie CODE i zegarek taki malutki i nic nie reaguje nie mozna wpisac kodu który oczywiscie posiadam :- pojeciapomóżcie koledzy :-W
pozdrawiam :-thank
-
P1000 oznacza kalibracje komputera - po czasie powinien zmienic sie na P1111 :)
-
i co wtedy mam zrobić kolego...jeszcze raz go podłączyć....
-
Witaj serdecznie,
co do kodu 1000 / 1111 niczego nie musisz zrobic, tutaj komputer pokazuje wylacznie status kalibracji i nie ma
to zadnego wplywu na prace silnika. nie musisz sie ponownie podlaczyc i tych kodow nie mozna skasowac.
co do P1647, to wskauje na sonde lambda (Linear 02 sensor control chip - bank 2). Tutaj najlepiej sprawdzic
sonde na odpowiednim komputer, skoro pracujesz w warsztacie to nie powinno byc problemem.
co do radio to napisz, czy posiadasz "zwykly" radyjko czy wersja z nawigacja. Jezeli pokazuje sie zegarek
to oznacza to, ze ktos juz kilkakrotnie probowal wpisac (blednego) code-a i teraz musisz czekac odpowiedni
czas aby ponownic probe pisania code-a. baw sie u nas dorbze!
-
Do odblokowania radia sprobuj kombinacje klawiszy >>, A.MEM, PTY. Wcisnij na raz te trzy. U mnie to odblokowuje od razu bez kodu.
-
Witam
a propo radyjka to mam zwykłe z małym wyswietlaczem+zmieniarka w kuferku ;D
Niestety próbowałem tej kombinacji klawiszy i nic nie pomaga..rozumiem ze musze zostawic auto na przekreconym kluczyku zeby mi odblokowała sie mozliwosc wpisania kodu...i jak długo musi postac czy ktoś może wie :-help A może lepiej go poprostu wyciągnąć i dac do fachmana który rozkodowuje radyjka..
-
mnie sie tez tak zablokowalo, musialo stac z chyba ponad godzine na wlaczonym radiu zeby ponownie sie dalo wpisac kod
-
wielkie Dzięki kolego to już wiem o co chodzi.. :-yipee a jeszcze możesz mi powiedzieć czy był nawyświetlaczu taki mały zegareczek w lewym górnym rogu :-thank
-
P1000 oznacza kalibracje komputera - po czasie powinien zmienic sie na P1111 :)
A jak długo trwa taka kalibracja? Ile km trzeba zrobić? Ja zrobiłem 40 km i wciąż mam P1000, myślałem, że wystarczy dystans około 10 km. Jak to jest?
-
Witaj serdecznie,
co do kodu 1000 / 1111 niczego nie musisz zrobic, tutaj komputer pokazuje wylacznie status kalibracji i nie ma
to zadnego wplywu na prace silnika. nie musisz sie ponownie podlaczyc i tych kodow nie mozna skasowac.
co do P1647, to wskauje na sonde lambda (Linear 02 sensor control chip - bank 2). Tutaj najlepiej sprawdzic
sonde na odpowiednim komputer, skoro pracujesz w warsztacie to nie powinno byc problemem.
co do radio to napisz, czy posiadasz "zwykly" radyjko czy wersja z nawigacja. Jezeli pokazuje sie zegarek
to oznacza to, ze ktos juz kilkakrotnie probowal wpisac (blednego) code-a i teraz musisz czekac odpowiedni
czas aby ponownic probe pisania code-a. baw sie u nas dorbze!
bład P1647 faktycznie sonda ale nie 2 a 1 .... dla jasnosci bank2 to kolektor drugi czyli ten przy chłodnicy, sonda nr 1 to ta górna ... i to jest prawidłowy opis tego błedu - sprawdzone w 100%
-
(http://forums.eune.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=72236&d=1387289267)
-
Co prawda posiadam S-type ale też mam te same błędy tzn. P1000 i P1647. Mój silnik to 4.2 V8 czy ktoś mógł by mi dokładniej napisać która to dokładnie sonda ? oraz jak ją ewentualnie sprawdzić