FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: lexxus w Luty 15, 2011, 19:07:49 pm
-
Czy w tym silniku jest pasek rozrządu?? ??????
-
Znajduje się łańcuch rozrządu. Pozdrawiam
-
łancuch :-V
-
a no to świetnie ! wiedziałem że to pożądny silnik! Dziekuję Koledzy!
-
A dlaczego uważasz, że jak jest łańcuch to bedzie to pożądny silnik?
-
Bo odpada regularny wydatek około 1500 pln na wymiane paska , łańcucha rozrządu nie zalecaja wymieniac a nawet jesli by taka potrzeba powstała to pewnie nie za mojej "kadencji" :)
-
... i tu się mylisz. Jaguar to nie Mercedes, że po 500.000km robisz oględziny.
W Jaguarze mało który rozrząd wytrzymuje 250-300.000. A z tego co widzę, to im młodszy Jaguar tym ten dystans się skraca.
-
Niestety Choina ma racje. :-\
-
I co się człowiek ucieszy - to go zdołują :(
-
Czy w 2.2 D jest pasek czy łańcuch
-
2,2 też ma łańcuch.
-
Który z silników disla jest lepszym wyborem do "małego Jasia" zastanawiam się nad zakupem Jaga ale w grę wchodzi tylko disel,
-
Lepszym wyborem będzie mocniejszy 2,2l 155KM, który zdecydowanie bardziej cieszy dynamiką i jak na 155KM całkiem nieźle radzi sobie z samochodem.
-
Czy 2.2 to również motor forda czy jakiegoś innego producenta, od kiedy zostały wprowadzone 2.2 i jak jest z ich bezawaryjnością, pomimo tego że 2.0 nie ma za dużo kucy to nadrabia to momentem obrotowym a on się w zasadzie liczy najbardziej może i 2.0 jest konstukcyjnie dość stary to silnik raczej jest sprawdzony i bezawaryjny a i sprawdziłem go na forum forda po ingerencji tylko w elektronikę daje się z niego wycisnąć do 175 kucy a to już wartość bardzo przyzwoita.
-
Wydaje mi się że dieslowski 2.2 to silnik z grupy renault ...
-
Witam, silniki 2.0 oraz 2.2 to silniki duratorq, powstaly w wspolprace z fordem i psa (grupa renault jak lexxus pisal),
nie pomylic z starym TDCi 16v z Mondeo Mk2, ktory byl konstrukcja wylacznie fordowska.
Silniki 2.0 (ZSD420) oraz 2.2 (ZSD422) nie roznia sie konstrukcyjny, 2.2 poprostu jest wiekszy, ma lepszy
moment, moc oraz elastycznoscia. Jezeli chodzi o modyfykacje na podstawie chiptuningu to trzeba uwazac,
bo sterowniki silnika sa inny niz w fordzie i nie mozna poprostu zamontowac chipa z forda aby, przepraszam,
"z niego wycisnąć do 175 kucy"
baw sie dobrze na forum, dentysta (naprawde jestes dentysta?)
-
potwierdzam, box od Mondeo sie nie sprawdza