FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: FILIP2K33 w Luty 13, 2011, 13:02:35 pm
-
witam mam Jaguara X-Type 2004 2.5 4x4 automat i podczas jazdy nie zawsze ale coraz częściej włącza mi się przerywacz obrotów tak na 2500 obrotów i ogólnie nie ma mocy.czy ktoś wie co to może być???
-
na początek... (http://i916.photobucket.com/albums/ad2/Tygrys3/Emotikony/Emoty/Powitanie/089585001273575990.gif)(http://i916.photobucket.com/albums/ad2/Tygrys3/Emotikony/Emoty/Powitanie/jestesmynajlepsibe2.gif) pewnie ktoś wie ,ale poczekaj na speców od x-type ...wielu mamy :-V ,powodzenia
-
coraz częściej włącza mi się przerywacz obrotów tak na 2500 obrotów i ogólnie nie ma mocy.c
?????? co jest przerywacz obrotów?
możesz coś więcej opisać?
-
Tez mnie to ciekawi. Ale pewnie kolega mial na mysli ze przerywa podczas przyspieszania. Pewnie bez kompa sie nie obejdzie,ale sprobujemy pomoc tylko niech kolega cos wiecej kiedy co jak, jakie objawy, czu jest LPG?
-
tak przerywa podczas przyspieszania.nie ma lpg a na kompie nic nie pokazuje.czy jest możliwe że może być za mało oleju w tylnim dyfrze??
-
Ja obstawiałbym uszkodzony przepływomierz. Jaki masz przebieg? Czy w trybie S skrzyni są te same objawy?
-
albo cewki moga byc winne
-
Na przepływomierz bym nie stawiał bo, skan by to wykazał. Prędzej filtr paliwa, świece, albo cewki. Trzeba podpiąć skan i pojeździć, bo tak to wróżenie z fusów.
-
A ja mysle ze przy okazji wyswietla sie Cruise not available i poprostu ma odcinkę w rejonie 2500- 2800 obrotów. No i normalne ze nie ma mocy bo silnik sie wyzej nie wkreci. A do tych 2500-2800 to kreci normalnie tak jak powinien.
Koniecznie trzeba sie podpiac pod OBD i sprawdzic błędy. A przypadkiem kontrolka silnika tez Ci si nie swieci ? Tylny most nie ma nic do tego.
-
ja bym stawiał na sprawy elektroniczne cewki,świece, przepływka,sterowanie wtryskiem,pompa paliwa itp.. :-gwizd ewentualnie mozna spróbować zmienic filtr paliwa najtańszy zabieg :-yipee a koledzy dobrze Ci podpowiadaja diagnostyka OBD pod kompa i musi coś wykazac..nigdy rzeczy mechaniczne nie maja zwiazku z brakiem mocy a tym bardziej tylny dyfer,przedni dyfer,przekazywanie napędu itp :-tylko
-
miałem to samo w swoim. podjedz na diagnostyke kompterowa. pewnie wyskoczy ci blad katalizatora i sondy lambdy. w swoim wymienilem sonde lambde i wszystko wrocilo do normy.
pozdrawiam
Dominik
-
u mnie tez tak czasami sie dzieje... ok 3000 obrotow robi odcinke... mozna sie zdziwic podczas wyprzedzania!
FILIP2K33 - i jak poradziles sobie z tym? czlowieczeq - jakie u ciebie byly obiawy?