FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: damian77 w Luty 10, 2011, 23:24:03 pm
-
witam wszystkich kotomaniaków. problem z moim x-type polega na tym że jak jadę delikatnie wszystko działa ok. spalanie, skrzynia,wolne obroty,żadnych błędów po podłączeniu kompa ,po prostu wszystko wzorowo.Natomiast jak mu docisne to 2.500-3500obr. i tak jedzie nie przyspiesza i nie zmiena biegu,popusze gaz i jest ok.Dodam że na postoju silnik też nie zawsze wkręca się na wysokie obroty.Wspomne jeszcze że dwa dni temu spawałem przy aucie ale akumulator mase odłączyłem następnie komputer mnie oszukał z zasięgiem i zabrakło mi benzyny po dolaniu 5litrów troche kręciłem i nic dopiero po następnej 5pb odpalił.Może cos uszkodziłem. Podejrzewam przepływomież jutro chcę porzyczyc od kumpla przepływomierz ale nie wiem czy wystarczy przełożyć czy coś tam sie programuje. Chyba że moze ktoś ma jeszcze inny pomysł. prosze o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam
-
witaj,
skoro zabraklo ci benzyne w baku to moze filtr paliwa sie zapchal od resztek brudnego paliwa ktory sie w takich
sytuacjach lubi przyplukac z baku. wtedy ilosc paliwa i cisnienie przy przyspieszenie i wyszych obrotach nie
wystarczy. od tego warto zaczynac.
baw sie dobrze na naszym forum :-witamy
-
powinieneś podłączyć auto pod komputer. to podstawa
ale tak jak piszę kolega- mogło Ci zapchać układ.
wymień filtr paliwa, dolej coś do przeczyszczania układu paliwowego.
-
strawinski, ale damian pisal ze podlaczyl sie do kompa i nie bylo zadnych bledow ... :-W
-
dzieki za filtr a pod kompa podpinałem i jest czysto nawet jeżdziliśmy z kompem i nic nie pokazywał
-
a jeszcze taki pytanko gdzie szukać filt pod maską czy przy zbiorniku
-
filtr sie znajduje pod samochodem, po prawie stronie, na przod od tylnego kola. powodzenia !
-
witam. Moze ktoś ma jeszcze jakieś pomysły w mojej sprawie,dzisiaj wymieniłem filtr paliwowy zamontowałem inny przepływomierz i nadal to samo jak ktoś mógłby pomóc to bardzo prosze. dzięki
-
damian powiem tak jak auto ma duzo km to masz pewne ze wtrtyski sobie nie poradza a jak jeszcze jezdzisz na rezerwie to juz kompletna kicha,,,,,kiedys tez tak robilem bo malolaty kradly paliwo obecnie wyns dodatek do palwa powinien pomoc chyba ze wtryski juz poszly ,,,,,zawsze lej wynsa przy tankowaniu 14 zeta tylko na caly bak ,,,,a to napawde pomaga ludzie sknery ostrzedzaja a nie warto
-
przejechane mam 160tys i zawsze jeżdze aż komp pokazuje 100km zasięgu i tankuje do pełna a dodatek dzisiaj wlałem zastanawiam sie nad pompą
-
Wedlug od jezdzenia na niskim stanie paliwa mogla sie zarzanac pompa w baku, ewentualnie smok w baku mogl zaciagnac jakis syf i sie zapchac, albo ktorys z wtryskiwaczy moze byc zasyfiony, a moze czujnik cisnienia paliwa jest uszkodzony ale to by raczej na kompie wyszlo, a moze cewki?
-
mieliśmy tak w audi było zapchane sitko na pompie paliwa w zbiorniku