FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: dziej076 w Luty 05, 2011, 21:55:33 pm
-
Hejka witam wszystkich .Mam dzis takie pytanko dla znawcow tematu manowicie :
Kilka dni temu podczas tankowania zauwazylem ze w dziwny sposob pod samochodem zaczyna robic sie plama z benzyny i zaczalem dochodzic co i jak gdzie i co .Na sam poczatek zaczalem od sprawdzenia ukladu paliwowego tzn ryrki doprowadzajacej benzyne do silnika i BINGO okazalosie ze jest male pekniecie i delikatny wyciek .
To jednak nie wszystko przerd znalezieniem tego pekniecia moj kotek niestety nie wbijal sie na obroty i dlawil sie przy wcisnieciu gazu .Tu nasowa mi sie pytanko czy w/w usterka tzn to male pekniecie moglo zpowodowac to ze benzyna podawana do silnika na wtryski miala babelki powietrza i dlatego sie dlawil i nie wchodzil na obroty czy moze to tylko szczegol i przyczyn dlawienia i nie wchodznia na obroty silnika szukac gdzie indziej .Dodoam ze zostaly wymienione wszystkie swiece alternator wszystkie paski i filtry w ten sam dzien kiedyto ztwierdzilem ten maly wyciek.Dzieki z gory za wszelkiegorodzaju sugestie i porady .Pozdrawiam ze Szkocji --- dziej :-V
-
Zapomnialem dodac iz jest to JAGUAR XJ6 Sovereign wersja x 300 z 1996 roku silnik 3,2 litra .
-
Gdy wchodzisz na obroty, pompa mocniej pracuje, jest wieksze cisnienie w przewodzie, i wtedy juz musi konkretnie "sikac". Paliwa nie dochodzi do cylindra tyle ile trzeba (bo po drodze sporo ubylo) i silnik sie dlawi. Wg mnie scisle powiazane (no i dla Ciebie lepsza wersja :) ) :-V
-
Dziekuje za odpowiedz jutro zajme sie tym tematem doglebniej i sprawdze co i jak . :-thank
-
No i jak poszlo? Ciekawi mnie co to moglo byc