FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: ktr w Styczeń 18, 2011, 14:53:41 pm
		
			
			- 
				Chciałbym zweryfikować, czy to faktycznie powszechna przypadłość w X-Typach? Otóż u mnie, korek od zbiorniczka płynu chłodniczego zejmuje się bardzo ciężko. Po odkręceniu trzeba go wręcz wyrywać. A założenie - nie wiem, czy jeszcze nie jest trudniejsze. Mam oryginalny korek, z napisem Motorcraft:)
 
 Czy w Waszych X-ach też tak jest?
- 
				To normalka :) Jak wiem ze mam dolac plynu do zbiorniczka to sie juz dwa dni wczesniej przygotowuje psychicznie :)
			
- 
				Potwierdzam  :-zly
			
- 
				Nooo ... witamy w klubie  :-zly u mnie to samo
 nie wiem kto to tak wymyslił  :-nuts
- 
				odkręcanie go przypomina odkręcanie opakowania tabletek z dziecioodpornym otwieraniem  ;D
			
- 
				Na całkowicie wystudzonym silniku jest łatwiej, ale i tak sprawia problemy. Mślę, że to jest nie do końca dopracowany patent, aby nie poparzyć rąk. Z drugiej strony rolę swoją spełnia  ;D
			
- 
				spełnia, nie poparzysz sie bo nie odkręcisz ;D może to taki jaguarowski patent antykradzieżowy
			
- 
				taki jaguarowski patent antykradzieżowy
 
 raczej fordowski  ;)
- 
				no tak...  :-tylko
			
- 
				wystarczy odkręcając przycisnąć - taki rzeczywiście patent dla ...... zresztą na korku jest napisane ( orginalnym jaguarowskim ) 
			
- 
				problem to jest ni z samym odkręceniem tylko z jego wyciągnięciem ... ja pierwszy raz to myslałem ze cały zbiorniczek wyrwe z pod maski   :-gwizd  :-tylko
			
- 
				ale problem właśnie polega na tym że przy odkręcaniu , nie przyciskacie  :-chyt
			
- 
				Zdjęcie korka zajmuje mi do 10 minut :-thumpdown
			
- 
				 :-super i to jest fakt zeby odkręcić  ten korek to potrzeba troche czasu i cierpliwosci
			
- 
				u mnie jest to samo :-K
			
- 
				Witam.
 Mam pytanie: Czy korek od zbiorniczka płynu hamulcowego w X-type 3.0 jest taki sam jak w S-typie???
- 
				A co ? Czyżby pękł ?  :-hehe To też jest standard ... Więc sam jestem ciekaw. 
			
- 
				Kupiłem dokładnie ten:
 http://www.ford-esklep.pl/pl_PL/p/Korek-zbiornika-plynu-hamulcowego-7238064-FORD/1320
- 
				Wczoraj kupiłem korek do zbiornika płynu hamulcowego opisany jako do Citroena, prawdopodobnie był to oryginalny korek, zapakowany w oznakowane opakowanie. Pasuje idealnie. Kosztował 22 zł 
			
- 
				Oryginalny korek płynu hamulcowego w sklepie V12 kosztuje 40zł. Sam kupowałem u Krzysia jakiś czas temu. 
			
- 
				No to mają jakoś kiepsko opisane, bo ja nie znalazłem.
			
- 
				ja też niedawno kupowałem w V12 - żadnego problemu z odszukaniem i ... pasuje idealnie  ;D ... nie trzeba sie siłować żeby go wyjąć .
			
- 
				Pasuje fordowski - koszt 6-10zł za zamiennik:
 017-027-003
 Kody OE wg katalogu:
 1000249
 1025558
 1049625
 1078160
 1100189
 1230968
 97BB8K218DA
 97BB8K218DB
 97BB8K218DC
 98BB8100AA
- 
				Chwila "strachu" na szrotowisku. U nas "we wsi" stoi właśnie jedno kombi (2.0D) i jeden sedan...sedan ograbiony, ale kombi i owszem całe. Ja osobiście wyjąłem z Forda i póki co trzyma...
 
 Pzdr.