FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: rcala xj40 w Wrzesień 20, 2008, 01:03:09 am
-
Jak sprawdzic dzialanie tempomatu w xj 40 1991, za cholere nie potrafie go uruchomic jak i rowniez komputer nie reaguje...tzn nie moge z zerowac licznika, spalania itp. ???
-
tempomat właczasz w pozycje On puszczasz gaz i naciskasz boczny przycisk reset. Samochod powinien zaczac utrzymywac stałą predkosc. Tempomat przy bardzo niskich predkosciach nie zadziala.
-
oki, dzisiaj sprawdze :D
Na razie testuje ile moge przejechac na rezerwie ;D
-
Nie testuj "do zera" bo zaraz będziesz zakładał wątek: "zatarta pompa paliwa - co robić???" ;)
-
oki :o
-
Z tego wynika ze tempomat nie dziala :-K co robic :-K
-
Jak i caly komputer :-K, wszystko niby pokazuje i reaguje na poszczegolne przyciski ale reset lub clear juz nie dziala...co robic :-K :-K :-K
-
nie wiem czy resetu nie trzeba bylo przytrzymac....
-
Ok komputer opanowalem :-yipee
Ale tempomatu z noc nie potrafie :-K :-zly :-K :-zly
POMOZECIE ???
-
Prosze tylko o prosta kombinacje klawiszy ktore mam przycisnac...chyba ze tempomaty w xj 40 byly montowane dla jaj ;D ;D
-
no to CI pisalem, wlaczasz tempomat taką miniwajchą (pozycja ON), powinna sie zapalić czerwona lampka z napisem bodajże cruise control, nastepnie jezeli osiagnales predkosc z ktora chcez jechać zdejmujesz noge z pedału przyspieszenia i wciskasz przycisk reset ktory jest z boku tej tablicy z guzikami zaraz obok wajchy on/off i powinien zaczac utrzymywac predkosc. :-K
-
Sa takie dni ze czuje sie jak czterolatek :-K
Dokladnie wedlug instrukcji WALCA wykonalem polecenia i co? i dalej nic :-K
Po przelaczeniu wajchy na " on " zapala sie lampka na czerwono, noga z gazu 100km na liczniku naciskam guzik ten obok on/off ktory zwie sie " set ", i dalej brak reakcji.. :-K
Co tu robic :-K :-K :-K
Ide Pić, bede po 21.00
Pozdrawiam
-
Sprawdź bezpiecznik :D
-
A ktory bezbiecznik odpowiada za speed control ??? Gdzie on sie znajduje ???
-
Nie pamiętam - sprawdź w książce serwisowej.
Poza tym ja mam x300 i nie wiem czy układ bezpieczników jest podobny - u mnie bezpieczniki ulokowane są w pięciu oddzielnych skrzynkach.
Ale namawiam do sprawdzenia wszystkich - zajmie Ci to niecałą godzinę.
U mnie był problem z oświetleniem wnętrza, a wszystko inne pozornie działało - mimo to oprócz przepalonego 5A od wnętrza, znalazłem jeszcze trzy spalone bezpieczniki :)
-
Witam, Panowie a u mnie w Kocie nie ma zadnej wajchy, albo jestem ślepy ;D. Czy to mozliwe ze nie mam tempomatu?? Wszystkie przycicki na panelu z prawej strony sa;/. Moze u mnie sie inaczej wlącza tempo?? prosze o wskazówke. Pozdrawiam;)
-
Możesz niemieć tempomatu. Np w X300 z silnikiem 3,2 wystepuje raczej sporadycznie. Nie był też pewnie standardem w XJ40.
-
Aha, a taki przełacznik co jest pod gałką skrzyni biegów . nie wiem co to jest taka przekreślona 1 (jedynka), bo sport to wiem;D. :-V
-
Przekręcona jedynka to wyeliminowanie 1 biegu (jesli jest ślisko)
-
Teraz sobie przypominam , Brachol mi cos kiedys mowil o tym , ale z biegiem czasu zapomniałem;D. Dzieki za przypomnienie :-R