FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: prodiverman w Wrzesień 29, 2010, 19:51:22 pm
-
Witam Was forumowicze,
na benzynie na wolnych obrotach szarpie, jak jadę około 80km/h to zaczyna migać kontrolka check engine, natomiast jak przełączę na gaz wszystko jest ok
na wstępie chciałbym podłączyć go pod kompa stąd moja prośba o info jaki kabel i soft będzie najlepszy do S-type 2000r 3.0 L
proszę o podpowiedzi co może być źle z układem paliwowym skoro na gazie jest ok
pozdrawiam
-
sprawdź cewki
-
to napewno nie cewki raczej w druga stronę powinno być najpierw niedomagania cewek (i świec) zobaczysz na lpg z powodu większej rezystancji mieszanki lpg i najbardziej odczuwa się na wolnych.
Możliwe że pada wtryskiwacz pb.
-
Witam, dziękuję za podpowiedzi i chcę dodać iż odłączenie akumulatora na noc nic nie dało, zastanawiam się nad:
- pompa paliwa, ale skoro auto pali i jedzie to pompa pracuje,
- sondy lambda, ale czy wtedy na gazie nie byłoby także problemów?
- może wtryskiwacz paliwa jak pisze filar 12
czy da się to zdiagnozować na OBD II jak tak to proszę o podpowiedź jaki kabelek i jaki soft do naszych kotów jest najwłaściwszy?
z góry dziękuję
-
Masz odcięta pompę paliwa w czasie pracy na lpg?powinna być
założony emulator ciśnienia listwy pb??? na jaką wartość ustawiony??
Może też to być regulator ciśnienia paliwa.
itd.. na odległość ciężko coś powiedzieć.
-
skoro pokazuje sie "check enginge" to na pewno odczytasz bledy, i to chyba najlepiej pierwszy krok.
podstawowy kody odczytasz z kazdym skanerem albo programem obdII, dostep do specyfycznych systemow
jak dsc, abs, skrzynia biegow bedziesz mial tylko z rozszerzonym oprogramowaniem jak np autologic albo
vcm ids, to jednak jest bardzo drogie. z netu mozna ciagnac bezplatny podstawowy programy obd, do
tego kabalek usb-obdII i gra. dobrych skanerow kompaktowych takze mozna kupic niedrogo.
-
Ja miałem podobna sytuacje i to właśnie pompa paliwa była winna
-
regulator też może być
-
Dzięki raz jeszcze
ktoś wcześniej sugerował mi, że może to być pompa paliwa więc od tego zacznę, tylko powiedzcie proszę jak ją zdemontować, bo wiem że jest w zbiorniku, tylko pod tylna kanapą pod filcem jej nie widziałem, w alfie 159 była na wierzchu a tu chyba nie, czy muszę odkręcić zbiornik, żeby się do niej dostać?
Chciałbym wymienić również filtr paliwa też nie wiem gdzie go szukać i jaki kupić na wymianę może ktoś z Was zna symbol filtra?
co do odczytania błędów to zakupiłem interfejs ale pewnie dopiero w poniedziałek dojedzie
pozdrawiam
-
Nie demontuj pompy bez sensu filtr pb masz w lewym nadkolu od ręki są zamienniki w katalogach chyba pasuje od focusa z tego co pamiętam