FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Profesorek w Sierpień 17, 2008, 18:25:23 pm
-
Witam ponownie.
Wiem, za chwilę polecą różne opinie na temat LPG.
Otóż jestem w trakcie zakładania do mojego kota LPG. Auto stoi w warsztacie już dwa tygodnie i gościu z tym walczy.
Założona jest instalacja STAG 300-8.
Na benzynie chodzi jak powinien a na gazie.. szkoda słów.
1. Coś w centralce LPG stuka i brzęczy, w trakcie pracy przełącza się na benzynę i po chwili na gaz.
2. Potrafi zgasnąć na hamulcu i biegu D.
3. Raz mi zgasł i nie odpalił. Dobrze że magik od gazu był pod telefonem i przyjechał - stałem przed skrzyżowaniem... Pomogło wypięcie i wpięcie z powrotem centralki LPG (dobrze że jest w dostępnym miejscu).
4. Raz w trakcie jazdy gasł i zapalał (jakby na pych). Ledwo dokulałem się do warsztatu.
Gazownik ma doświadczenie, to nie jest jakiś ciołek.
Założone są nowe świece i filtr powietrza.
Szukamy rozwiązania, wymienił jedną cewkę. Podpinał jakiś emulator sygnału.
Sygnał był brany i z cewek i z wtryskiwaczy (jeśli ja nic nie pokręciłem z tego co mówił).
Sprawdzał inną centralkę, masę i zasilanie - nawet bezpośrednio z akumulatora.
Nic nie pomaga.
Czasem cały dzień chodzi jak trzeba a czasem głupieje od razu.
Gazownik chce nawet wyrwać instalację i założyć inną.
Może ktoś już miał takie coś i to jakaś duperela, tylko sztuka polega na tym żeby wyczaić.
Pomóżcie proszę, bo auto stoi u gazownika a on za punkt honoru sobie przyjął, że zrobi...
Przekopałem już różne fora i nic podobnego nie znalazłem... chyba, że źle szukam.
Pomocnej dłoni stawiam w realnym świecie wielkie piwo :)
pozdrawiam
P.
-
Tutaj nie miejsce na opinie o instalacji ;)
Zapytaj kolegi czapka, on jest w temacie instalacji jak dobrze pamiętam :-V
-
Kolegi czapka właśnie zapytałem.
Ponadto nie szukam opinii o LPG, bo ta jest już założona i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
-
profesorek --czuje ,ze Twoje wielkie piwo nie pomoże ---koty mają swoja dusze i Twój kociak sie buntuje --ze go gazujesz ;D ;D--- :-wstyd
-
Kolegi czapka właśnie zapytałem.
Ponadto nie szukam opinii o LPG, bo ta jest już założona i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Muszę ci coś złego napisać jak poszukasz w moich poprzednich postach to znajdziesz info że mam LPG u siebie i coś tam wiem o gazie.
Napiszę ci słowa jakie usłyszałem od człowieka z firmy co produkuje instalki "nie ma problema do wszystkich aut montujemy " jak wyszliśmy i zobaczył s-typa to usłyszałem "jaguar to nie da rady jedź gdzie indziej" i tak to jest ja mam lpg i nie narzekam tylko innej firmy i chodzi oki.
pozdrawiam
i życzę szybkiego wyłapania błędu montażysty lub słabej strony instalki
-
Podaj szczegóły tej instalki, jeśli możesz.
Spec od gazu jest gotów zdemontować Stag'a i zamontować inną.
Gotów jest też zdemontować całkowicie..
-
Gazownik, który u mnie zakładał mówi, że w S-typie najczęstszy problem to przebicie na cewkach. Nie znam się na tym, ale może trzeba by to sprawdzić. Od kilkunastu dni mam instalację i tą samą centralkę co Ty, na razie jeździ.
-
No właśnie. Gazownik wymienił już jedną cewkę i wspominał o możliwości że to nie koniec.
Czy jest jakaś 100% metoda, żeby upewnić się, że cewki są OK albo wskazać, która stwarza problem ?
Przypomnę, że na benzynie chodzi miodzio a komputer nie pokazuje żadnych błędów.
-
Jaki komputer pokazuje ci zero błędów??
Jeśli uniwersalny to kupa u mnie też pokazywało oki zawsze a na orginalnym tablecie z FORDA (łączy się jako windstar 3.0l) i okazuje wszystko wraz z cewkami
Stag to to samo co sirocco diego byłem w siedzibie głównej KME duża znana firma i tam nie chcieli dotknąć s-typa.
Ja mam założoną instalkę DT_GAS gas tech 700
Ckodzi oki na gaz przełancza na 3 przy 165km/h dopiero
pozdro
-
Przekażę specowi od gazu te spostrzeżenia, zobaczymy co on na to.
Dzięki !
-
Ja nigdy nie miałem problemów z S-Typem (a zrobiłem niejednego), wiec cieżko mi strzelać, zwłaszcza że tej instalacji nie znam. Są problemy z ciśnieniem paliwa ale to w V6. Co do V8 to jedyna rzecz, (zakładając że wszystko jest dobrze założone i ustawione) z którą ta instalacja może sobie nie radzić to wysoka rezystancja wtryskiwaczy benzynowych. Powiedz facetowi żeby zmierzył oporność wtrysków i sprawdził czy tamte symylatory będą z tym działać (wiele instalacji ma z tym problem). Jeżeli nie to zmień instalacje na lepszą, będzie szybciej. Śmiało mogę polecić BRC, które jest tak samo popularne w Polsce jak i w całej Europie wic nie ma problemu np. na wakacjach zagranicynzch.
-
Jadę do gazownika ze spostrzeżeniami.
Dzięki!
-
A tak przy oakzji i z czystej ciekawości - Profesorek, ile kosztuje zagazowanie V8 ?
-
4 tys. zł.
-
Przepychanka z Kociakiem zakończyła się sukcesem. Winne były..... świece zapłonowe. Były niby dobre ale widać nie do końca.
Zostały założone Bosch platynowe i auto zaczęło chodzić jak burza.
Mała przejażdżka z laptopem, ustawienie map (cokolwiek by to nie znaczyło) i nie odczuwam żadnej różnicy w jeździe na benzynie i na gazie.
Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia i pomoc.
Do zobaczenia na zlocie !
-
Gazownik, który u mnie zakładał mówi, że w S-typie najczęstszy problem to przebicie na cewkach. Nie znam się na tym, ale może trzeba by to sprawdzić. Od kilkunastu dni mam instalację i tą samą centralkę co Ty, na razie jeździ.
O co chodzi z tym przebiciem na cewkach? Znaczy że padły czy coś jest nie tak i da się to wyleczyć?
-
Pojawił się problem z "podtlenkiem" :)
Na krótkich trasach wszystko jest ok, ale po przejechaniu około 50km zaczyna się co chwilę wyłączać sterownik (wtedy samochód jedzie na benzynie), zachwilę sterowiki włącza się na stanie czuwania, dołącza gaz, za chwilę znów się wyłąćza i tak w kółko. Jak samochód postoi parę godzin to znów na 50km jest spokój...
O co tu chodzi??? - dodam tylko że świece mam nowe i wymieniłem dwie zużyte cewki. Przy tych szaleństwach komputer nie wyłapuje żadnych błędów - a przynajmniej nie włącza się pomarańczow beczka
-
Dalej lipa!!! Gazownicy wszystko już sprawdzili - may, prawi wymienili całą instalkę i juz nie mają pomysłów. Poddali się i chcą wyjąć instalkę...
-
Kot broni się przed gazem :-gwizd
-
instalacja jest landirenzo omegas tyle wiem jutro jadę robić zadymę to napiszę co jest jakiej firmy
-
no to ja mam. czytałem też post profesorka miał podobne rzeczy i u niego to były świece (zmienił na boschplatinum i przeszło). Ja tez mam świece boscha (ale model +13) może jest nie taki...(ale na benzynce hula). Gaziaarze sprawdzili już wszystko, dzwonili do innych gazziarzy, (był też w tej sprawie fachowiec z Landirenzo) i nic. Wszyscy mieli takie pomysły, które oni już sprawdzili. I wielka buba.
-
LPG w Jaguarze ?????? :-help
-
LPG w Jaguarze ?????? :-help
No comment... :P
-
Witam wszystkich
Jam mam instalkę elpigaz zbiork w kole 70l i chodzi jak złoto, zresztą tą samą instalkę miałem w jeep'e 4,7 v8 i też było ok
w omedze v6 3.0 też się sprawdziła
Jaguar jak każde inne auto można dobrze zagazować.
To sie po prostu opłaca gaz 1,90 :) a pb 4:29
A mam Jaga z silnikiem 3.0 V6. :-za
-
tak moze troche :-off
pytanie do posiadaczy instalacji w swoich kotach:
zawor (wlew) gazu w jakim daliscie zrobic miejscu?
-
oczywiście pod klapką wlewu paliwa
-
a pstryknij fotke, jesli bedzie okazja, hmm? :-K
to pokaze gosciowi gdzie chcialem sam zakladac bo mi marudzil jak bylem ze tam sie nie bardzo chce zmiescic
-
świeżutkie zdjątko sprzed kilku minut :)
-
dzieki :-yipee
-
znalazłem to dodam coś od siebie :)
wlew można ciut wyżej wrzucić i wtedy mamy motyw że jest na stałe wkręcony pełny wlew gazu (klapkę można zamknąć), a w razie tankowania PB odkręcamy wkrętkę gazu :)
-
Czy ktos poleci w okolicach mazowiezkiego lub ościeżnych wojewodztw, sprawdzonego instalatora lpg do stype 2005 (II lift) 3.0 , chciałbym zamontowac lpg ale w w poprzednim jaki miałem było coś z tym cisnieniem benzyny, dziekuje
-
Filartech w Łodzi :) Właściciel fan marki oraz wieloletni użytkownik (na LPG) :-super
-
Tak czytam, czytam i jakieś Scfi widzę u was, nie wiem co za spece tam kombinują u was że nie mogą założyć przecież to samochód jak każdy inny, u mnie siedzi instalacja STAG i działa bez zarzutu, różnicą w podpięciu względem innych marek to chyba jedynie z tego co zauważyłem jest Emulator wtrysku bez którego sierściuch nie pojedzie na gazie a tak to instalacja taka sama jak w innych autach, a no i kable sygnałowe inaczej są wpinane nie pod wtryski benzyny.
-
Jaki warsztat LPG polecacie we Wrocławiu co dobrze ogarnie montaż w s-type?
-
Gdzie wpiąć się z reduktorem w 3.0. W które węże?