FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) => Jaguar News & Jaguar Scena => Wątek zaczęty przez: Pati w Sierpień 01, 2008, 17:10:07 pm
-
W dzisiejszym Daily Mirror na stronie 54 jest krotka wzmianka o tym ze sa zapowiedzi 3.0 l diesla w nowym XK,ktory ma dawac Okolo 30mpg -+ 10l/100km..
-
Oho, coś ciekawego. Tylko jaka jest geneza tego silnika. Czy pochodzi z bloku francusko-amerykańskiego, czy może niemieckiego. Są może jeszcze jakieś inne informacje na jego temat?
-
Oho, coś ciekawego. Tylko jaka jest geneza tego silnika. Czy pochodzi z bloku francusko-amerykańskiego, czy może niemieckiego.
amerykanie nie sprowadzają diesli a tym bardziej nie wchodzą w korporacje z Francja .
Glownie Jaguar przez Forda sprowadził diesla z Francji ( chyba jeden z lepszych silników a dodając podwójne turbo !!! )może nowy będzie francuski
(mysle ze nie Amerykański bo to będzie koniec Diesla Jaguara.
-
amerykanie nie sprowadzają diesli a tym bardziej nie wchodzą w korporacje z Francja .
Glownie Jaguar przez Forda sprowadził diesla z Francji ( chyba jeden z lepszych silników a dodając podwójne turbo !!! )może nowy będzie francuski
(mysle ze nie Amerykański bo to będzie koniec Diesla Jaguara.
No a Ford to nie amerykańska firma? Silniki 2.0, 2.2 to wspólne dzieło Ford-PSA. Możliwe, że będzie to większy 2,7, który i tak w większości powstał w Jaguarze (i na takie rozwiązanie sprawy liczę).
-
Diesel , a feeeee. Wcale mi się te silniki nie podobają. W koparce, w spychaczu tak ale w Jagu ??? ;D ;D ;D
-
Diesel , a feeeee. Wcale mi się te silniki nie podobają. W koparce, w spychaczu tak ale w Jagu ??? ;D ;D ;D---------- :-RGerry-- to uwazasz ,ze na gaz ziemny jest lepszy :-wstyd :-wstyd----Tata wprowadzi taniego diesla w jaguarze :-za czuje ze w Sandomierzu już takiego będziesz podziwiał ]na tegorocznym zlocie--będzie prototyp---my z walcem właśnie przeprowadzamy rozmowy z producentem tego ---cacka :-A :-W :-za :-za
-
http://www.autokrata.pl/lod/4497/sportowy_jag_z_dieslem/
"Zwiększyć pojemność" - Więc pewnie zostaje nasz 2,7d
Zresztą kto wie... Autokracie nie można ufać ;D
-
Jasiu pewnie że tak uważam że CNG jest zdecydowanie lepsze od oleju napędowego. O ekologi nie wspomnę 8). Do tego czarny dym wydobywający się z rury mnie osłabia. Zreszta już się kończy era diesli, bo zaczęły się sprzedawać gdyż miały być dużo tańsze w eksploatacji, a tu zmieniła się cena ON w stosunku do PB95. Do tego auta z dieslem są sporo droższe od normalnych. Więc trzeba sporo tymi klekotami się najeździć aby się opłaciło. Aha nie podważam tego że to rozwijająca się dziedzina motoryzacji.
Pozdroxy dla wszystkich.
-
[quote author=Gerry --odnosnie ekonomi ....u nas w Warszawie w MZA własnie testują autobus Scanie na etanol--wiesz ile to pali na 100 km---???? ponad 80 litrów do 90 zklimą po stolicy --sporo -2 razy wiecej niż zwykła scania na olej napędowy--- no i smierdzi na pętli autobusowej jak z bimbrowni ;D
-
To nie ważne ile pali, bo gaz CNG sprzedaje się w m3 i w złotówkach to wychodzi 2 do 2,5 raza taniej(u mnie 52zł/100km na PB i 22zł/100km na CNG po mieście). Nie wiem jak to wychodzi w dieslach ale kierowcy autobusów nie lubią tego gazu, bo nie da się nic dla siebie przyciąć. Jak śmierdzi to trzeba wyregulować instalacje, bo z mojej nic nie pachnie. Ciekawi mnie jak pachnie jak jeżdzą na ON ;D ;D ;D
-
Do tego auta z dieslem są sporo droższe od normalnych. Więc trzeba sporo tymi klekotami się najeździć aby się opłaciło
niektórzy dilerzy sprzedają już auta na benzynę i na ropę w tej samej cenie