FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: wojt w Luty 21, 2011, 10:23:36 am
-
Jeżdżę od września,po kupnie wymienione waszystkie płyny,oleje,filtry,świece,zrobiłem ok.8tys km.
Do soboty...zaczął przerywać!Szarpie przy rozpędzaniu-przy wchodzeniu na wysokie obroty.Najwyrazniej odcina jeden(mam nadzieję)cylinder i pali na 5 >:(Bez żadnego komunikatu >:(Czy to cewka?Jak zdiagnozować która ??????
-
Z tego co pamiętam to masz lpg zamontowane, a do tego jak w zimie jeździsz na krótkich odcinkach na świecach mógł się zrobić kamień i rezultat będzie taki sam jak ze zdychającą cewką.
-
Czy gaz ma coś wspólnego z szybszym powstawaniem nagaru lub kamienia na świecach? ??????
-
Oczywiście, że tak. Szczególnie przy krótkich dystansach na niedogrzanym silniku. Sam widziałem co się stało ze świecami w samochodzie mojej dziewczyny. Miały wytrzymać 100K km a zabiła je po 8K zeszłej zimy. Robi przejazdy po 5km i czasem dystanse po 50km, świece wyglądały jakby pracowały 10 lat. W procesie spalania lpg powstaje więcej wody, związków siarki też jest dużo a to właśnie zabija platynę.
-
rodger ,ja cię proszę platynie może zaszkodzić jedynie HNO3 i HCL w stosunku 1:3 ,czyli woda królewska ,
jeżeli coś takiego masz w silniku to już po nim ,ostrożniej z wnioskami...
-
To jest moje 3 zagazowane auto i jeśli chodzi o wymianę świec to robiłem ją średnio raz na dwa lata,profilaktycznie,bez musu :) A tu by porządne świece padły po takim przebiegu ::)
Ale oczywiście jak będę się dobierał do dolnych to sprawdzę!Skoro rodger temat zna z autopsji.....
-
Czy ja napisałem cokolwiek o rozpuszczaniu platyny?!?! Napisałem o zasiarczeniu platyny. To samo się dzieje z katalizatorem - ulega zasiarczeniu a co za tym idzie zatyka się (i nie chodzi mi tylko o katalizator w samochodach tylko o każdą reakcję chemiczną). Siarkowodory to zmora dla platyny i w ogóle dla procesów chemicznych, a odsiarczanie jest kosztowne. A niestety ciężko się tego pozbyć z gazów kopalnianych. LPG to nie tylko mieszanina C3H8 i C4H10.
Więc nie wiem po co te nerwy. :- pojecia
-
alez ja się wcale nie denerwuję ;D po prostu źle cię zrozumiałem :-wstyd
-
ja obstawiam cewki, już to przerabiałem i też nie zawsze checkengine coś wykazywał
-
ja obstawiam cewki, już to przerabiałem i też nie zawsze checkengine coś wykazywał
Właśnie się odezwał :-thumpdown
Jadę dziś na kompa >:(
-
a mi przy walniętych cewkach check nie zapala się...
Nie wiecie gdzie w Krakowie znajde mechanika który ma możliwośc podłaczenia do kompa?
-
Ja byłem na Belwederczyków ale numeru nie pamiętam.
-
Podbij może do nich:
http://autoline.krakow.pl/serwis-porsche-i-jaguara/ (http://autoline.krakow.pl/serwis-porsche-i-jaguara/)
Też się tam wybieram.
Warsztat Samochodowy Autoline
ul.Barska 12
30-307 Kraków
woj. małopolskie
Zapraszamy:
poniedziałek – piątek: 10.00 – 19.00
sobota: 9.00 – 14.00
Biuro:
tel. 12 266 61 01
tel. 12 294 00 80
kom. 505 595 605
kom. 501 414 984
biuro@autoline.krakow.pl
-
Widzę już któryś raz z kolei info o tym warsztacie. Ale czy ktoś tam był??? Ma ktoś jakieś doświadczenie, bo stronę mają ciekawą.
-
brak recenzji ??????