Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XE (2014 - obecnie) / Zakup Kota
« Ostatnia wiadomość wysłana przez grota10 dnia Dzisiaj o 21:00:27 »
Witam.Przymierzam sie do zakupu XE w dieslu wersja angielska. Czy faktycznie te samochody sa tak awaryjne? Czy fatkycznie lancuch rozrzadu nie wytrzymuje 80 tys km? Czy faktycznie wymiana tego to kilkaset tysiecy zlotych? Ogladalem wypowiedzi mechanikow ktorzy twierdza ze tuleje w pierwszym cylindrze potrafia sie zatrzec.Jestem przerazony.Strasznie jestem zakrecony na ten sprzet,ale informacje ktore do mnie docieraja stawiaja mi wlosy na glowie.Czy faktycznie jest tak zle? Pytam sie uzytkownikow.
2
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Skaner OBD II bluetooth
« Ostatnia wiadomość wysłana przez denver69 dnia Dzisiaj o 20:54:04 »
Ok, tak będę musiał zrobić.
3
Nowi Forumowicze i Jaguary / Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez grota10 dnia Dzisiaj o 20:33:01 »
Jeszcze nie mam.ale chce sie przywitac,bo pewnie w niedlugim czasie sie pojawi.Zbieram informacje.Celuje na XE anglika.Opinie sa niepokojace
4
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Dzisiaj o 18:19:19 »
Nie ma za co.
Zwroc jednak uwage ,ze My akurat nie mamy duzych problemow z autami posiadajacymi ten silnik.
Sa jednak i pechowcy,ktorzy kupili serwisowane auta jak nakazuje serwis Jaguara,z wymiana oleju w silniku co ponad 30 tys,km i bez wymiany oleju w przekladniach i skrzyni biegow.
Tam sie dzieja zle rzeczy. Abys na takie auto nie trafil.
Powodzenia i pozdrawiam
5
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wilczeg dnia Dzisiaj o 16:44:09 »
Tylko automat. Myślę, że na 4 koła czyli awd rownież. Jestem dobrej myśli. W ciągu chwili napisaliście w odpowiedziach mi więcej opinii użytkowników niż znalazłem w necie przez tydzień. Jeszcze raz dziękuję:)
6
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Migająca kontrola trakcji dsc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nick0000 dnia Dzisiaj o 16:15:16 »
Z tego co pamiętam trzeba wcisnąć i trzymać przycisk trakcji przez ok 5 sek aby ją wyłączyć
7
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Dzisiaj o 15:52:54 »
szukaj tylko z automatem, 8 biegów, skrzynia ZF
wygoda jazdy, mało pali... manual nie warto
8
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wilczeg dnia Dzisiaj o 13:21:01 »
Czyli może nie jest tak źle. Jeżeli będę musiał "włożyć tuleje" to dam to komuś kto to do porządku ogarnie. Samochód faktycznie jest piękny, a wyścigówki nie szukam. Ot rodzinny samochód który będzie zwracał uwagę i będzie sprawiał frajdę z jazdy dla "Taty" :)
Dziękuję Piotrek również za Twoja opinie. Miłej niedzieli Wam życzę...
9
S-TYPE (1999-2007) / Migająca kontrola trakcji dsc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artek265 dnia Dzisiaj o 12:07:44 »
Witam mam problem z migającą kontrolą trakcji ( po wyłączenie przyciskiem niby reaguje) jednak cały czas miga na pomarańczowo. Macie jakieś pomysły czym to jest spowodowane?? Czasami chciałem przypalić kapcia ale ta trakcja go trzyma , bo od razu go odcina.
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Dzisiaj o 09:57:07 »
W moim XF mam ten sam silnik co u kolegi powyżej.
Auto kupiłem 3 letnie z przebiegiem 70 tyś km.
Miałem dowody na to, że poprzedni właściciel wymieniał częściej olej.
Jeden z interwałów był nawet 8 tyś.
U mnie nic się nie dzieje, jeśli chodzi o silnik.
Jedynie trzeba było wymienić akumulator.
Olej na początku Millers a po problemie z kupnem w Niemczech przeszedłem na Liqui Moly. Zawsze specyfikacja Jaguar.
Kilka miesięcy temu padł zamek tylnych drzwi.
Obecnie mam 128 tyś km i zamierzam wymienić poduszki silnika.
Kiedyś włączył się alarm, że niski poziom płynu spryskiwaczy. Wystarczyło wypiąć i wpiąć wtyczkę. I spokój
Najważniejsze to dbać i kupić zadbany. .
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10