Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
E-PACE (2017 - obecnie) / Błąd wałka rozrządu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomek B. dnia Dzisiaj o 11:58:15 »
Witam wszystkich
Jestem posiadaczem Jaguara E-Pace z silnikiem diesla 150KM. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi check z informacją o usterce czujnika wałka rozrządu.
Czujnik wymieniłem na identyczny z BOSCHa, jednak check dalej się pojawia.
2
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Dzisiaj o 10:54:05 »
Znaczy chodzi o potencjometr w silniczku? On służy za informację zwrotną do kontrolera w silniczku, czy osiągnął zadaną pozycję.
3
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Jaguar XJ X350 zawieszenie pneumatyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezeslaw dnia Dzisiaj o 10:20:32 »
Może niedługo będę mógł się podzielić wrażeniami po regeneracji w firmie Nagengast z Gdańska. Co do stuków, mechanik twierdzi, że czasem mogą jeszcze rozpórki pod maską jeszcze hałasować, ale amortyzatory oczywiście też. Z zamienników to ewentualnie Arnott. Bilstein był montowany w oryginale, ale kosztuje ok. 5000 zł za sztukę.
4
XE (2014 - obecnie) / Odp: Błąd ABS i cyk CYK cyk cykanie przekaźnika T4N15706
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Dzisiaj o 10:11:40 »
Przekaźnik najpierw zamień z innym. Cykanie może być związane z łączeniem/rozłączaniem jakiegoś styku w instalacji. Czujnik wskazuje podobnie na problemy z elektrycznym połączeniem, sprawdź wtyczkę czujnika i złącze kompa ABSu
5
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chrystian dnia Dzisiaj o 10:09:26 »
Dzięki będę sprawdzał. Zauważyłem, że jak kręcę potencjometrem to też jest delikatny ruch dlatego pomyślałem o zegarku. Dam znać jaki efekt. Pozdrawiam
6
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Jaguar XJ X350 zawieszenie pneumatyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wojtek dnia Dzisiaj o 10:04:48 »
Mam dokładnie ten sam dylemat. W moim zawieszeniu mimo wymiany wszystkich możliwych elementów na nowe wciąż dochodzi do stuków z przodu. Ostatnie dwa potencjalne elementy to maglownica lub/i amortyzatory w części hydraulicznej (powietrze trzyma parę dni). Nie wiem na ile profesjonalna jest regeneracja amortyzatorów (regeneracja kompresora też miała być profesjonalna, a muszę znowu go demontować i odsyłać). Nie wiem też na ile dobre są zamienniki Bilsteina i czy będą pracowały zgodnie z założeniami Jaguara (mam wersję XJR czyli z elektrozaworem).

Póki co najbliżej mi do regeneracji i jeśli ktoś z Was to robił (w zakresie hydraulicznym), to będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami.

pozdrawiam
7
XE (2014 - obecnie) / Błąd ABS i cyk CYK cyk cykanie przekaźnika T4N15706
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Martino1905 dnia Dzisiaj o 09:51:45 »
Mam taki problem, że zacząłem słyszeć jak jeden z przekaźników (ten szary po prawej stronie pod schowkiem pasażerskim o nr DH22-14B192 EA tj. T4N15706) cały czas cyka CYK CYK CYK- z różną częstotliwością.
Wraz z cykaniem czasami przygasa ekran dotykowy od radia (przy czym muzyka gra bez żadnej przerwy) ORAZ piktogram czerwonego trójkąta na przycisku włącznika świateł awaryjnych tak jakby delikatnie pulsuje.
Nie wiem co jest tego przyczyną... ii jest to wkurzające.

CO GORSZA:

Dziwnym trafem problem z CYKAJĄCYM przekaźnikiem jednocześnie pojawił się z błędem sensora prędkości lewego przedniego koła. Błąd był permanentny, na nic się zdawało odłączanie akumulatora, bo po chwili znowu się pojawiał.

Wymieniłem na szybko ten sensor ABS w piaście tj. T2H48446 (zakupiłem zamiennik ze strony landstore.pl podobno jest sprawdzony ) i okazało się, że teraz wywala błąd ABS i innych wspomagajacych systemów (awaryjnego hamowania, EPS) w następujących sekwencjach opisanych poniżej:

1. wsiadam rano do samochodu błędu ABS nie ma, wskakuje na drogę szybkiego ruchu i po przejechaniu 15km wywala błąd,
2. dalej jadę z błędem przez kolejne 25km i zajeżdzam na stacje paliw
3. po ponownym uruchomieniu silnika błąd się wyświetla lecz znika po przejechaniu 1km
4. po kolejnych 30km parkuje samochód wyłączam silnik
5. ponownie uruchamiam silnik błąd jest lecz po 1 km znika i wracam do domu łącznie 80km, BŁĄD JUŻ SIĘ NIE WYŚWIETLA TRYB DYNAMICZNY DZIAŁA, JAZDA BYŁA DYNAMICZNA DO 200KM/H

Kolejnego dnia podobna sytuacja na początku problem często się wyświetla, później się trafi jak ręką odjął....

dodam tylko, że przekaźnik żyje swoim życiem i cały czas cosie CYK CYK CYKA jak szybciej raz wolniej, czasem jest chwila zupełnej ciszy i znowu CYK CYK

Nie rozumiem o co w tym sie rozchodzi.....

Nie mam po
 
8
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Dzisiaj o 09:10:32 »
Przyjrzyj się kostkom wiązki w pobliżu prawej lampy.
To było dawno, ale wydaje mi się, że ktoś kiedyś pisał że  miał problemy z regulacją i w tych kostkach był problem ze stykiem.
9
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wygłuszenie bagażnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Martino1905 dnia Dzisiaj o 09:03:15 »
Czy po wygłuszeniu bagażnika jest jakaś poprawa??
10
Szukam części / Części jaguar xjs 92-96 - Prawa lampa przednia,grill, cokół zderzaka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bigbob dnia Wczoraj o 22:45:07 »
Witam

Poszukuje części do jaguara 92-96 rok

Prawa lampa przednia, cokół zderzaka przedniego, grill, spoiler przedni pod zderzakiem

Pozdrawiam
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10