FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: RyanDriver w Marzec 13, 2017, 23:52:54 pm
-
Hamował ktoś seryjnego XJR X350?
Znalazłem wyniki na http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Jaguar-XJR-X350-4.2-V8-Supercharger-298kW-400KM
Nie wiem na ile są miarodajne, a nie zrobiłem testu przed rozebraniem silnika i wymianie rolki na kompresorze.
Hamowałem swojego dzisiaj i wyszło 411KM i 477Nm - zastanawia mnie ile pokazuje seryjny.
-
Mój kolega hamował to kiedyś. Jak uda mi się z nim skontaktować to postaram się uzyskać wykres. Z tego co pamiętam Nm miał powyżej 500, ale nie regenerował niczego.
-
No ale seryjny to kiedy pokazywał, przecież masz straty na skrzyni z biegiem lat, to znaczy możesz mieć.
To są wyniki vtech-a po chipsie czy seria?
-
Kriss ten Vtech to chyba seria, a ten wklejony skreen to mój aktualny zastanawia mnie tak mocny spadek Nm aczkolwiek tak jak mówisz skrzynia nie była cała robiona tylko silnik i zmienione koło na +10% z drugiej strony też ciężko wyhamować automata - dobrze myśle?
-
jak zapnie lockup ( o ile zapina poprawnie ) to powinno być już w miarę.
Hydrokinetyk to naprawdę sporo daje. Tak czy inaczej. 411 to niezły wynik, choć jak wcale nie jestem pewien czy kółko z tym kompresorem to cokolwiek daje, a dokładniej czy nie pompuje więcej ale i cieplej czyli wyniki i tak będą takie sobie. czy dolewa go prawidłowo bo ma przecież ograniczony zakres na short termie. Mam bardzo mało doświadczenia z kółkami kompresorowymi i wydatkiem cieplnym wiec to tylko takie moje przypuszczenia. Choć z tego co patrzyłem po mapie doładowań i tak szczerze mówiąc chyba pierwszy to wsadzał intercooler
-
Jeśli skrzynia nie była robiona, to na pewno jest strata. Nowe sprzęgło hydrokinetyczne znacznie poprawia dynamikę.
-
Hamownia hamowni nie równa ;D
Niekiedy różne kwiatki są pokazywane klientom dla lepszego samopoczucia ...