FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X351 (2009 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Waszka w Wrzesień 02, 2018, 08:40:04 am
-
Witam mam pytanie po wymianie piasty w kole przod prawa strona w serwisie jaguara krakow wraz z tarczami hamulcowymi ,mam drgania kierownicy przy predkosci od 110 km.Kola sprawdzone proste wywazone idealnie zawieszenie tez jest ok moze macie jakis pomysl co powoduje drgania kierownicy oraz delikatnie auta?
-
Witaj.
Moze byc wina opon, moze tarcze sie pokrzywily, moze tarcze z tylu sa do wymiany, krzywa felga itp
Powodow moze byc wiele...
-
Tarcze wymienione w serwisie kola oraz opony sprawdzone stan bardzo dobry ,tak sie zaczelo po wymianie tarcz oraz piasty
-
Fakt ze zostaly wymienione w serwisie o niczym nie swiadczy... trzeba sprawdzic czy sie nie pokrzywily.
-
Podczas hamowania jest lepiej/gorzej/ tak samo? Może być tak że miejsce gdzie wchodzi piasta zostało źle wyczyszczone. Opcja nr 2 piasta lub tarcza fabrycznie jest nie halo. Opcja nr 3 - odpadł ciężarek od felgi
-
Podczas hamowania auto lekko drzy ale nie telepie kierownica kola sprawdzalem w rzeszowie i pozniej jadac do francji wstapilem po drodze do aso wroclaw i posprawdzali i niby dla nich wszystko wpozadku
-
Skoro trzesie autem a nie kierownica to moze tarcze z tylu do wymiany?
-
Ale drgania zaczynaja sie od 110 w czasie jazdy bez dotykania hamulca.
-
Na kierownicy odczuwam tak jak bym jechal po drobnych kamyczkach i to daje taki dyskonfort wyczuwalne jest to dopiero na autostradzie.
-
Gdzie w Krakowie robiłeś ? U konowałów na oświęcimskiej- O ile dobrze pamiętam po drugiej str Opla ? Ja jestem zniesmaczony, robiłem u nich zbieżność bo w niemczech tak mi zrobili ze się jechać nie dało, po drugie nie założyli mi sprężyny dociskającej klocek w jarzmie i na dołkach waliło jak w walcowni. O ile zbieżność ustawiali dobrze, koleś który mnie obsługiwał urwał się z księżyca i wszystkie mózgi pozjadał, gadał że mną jak niedorozwinięty.
Na chłopski rozum musisz szukać w tym co zostało wymienione, jeśli przed wymianą wszystko ok było. Zacznij od tarcz bo tańsze niż piasta, lub ciężarek z felgi odpadł,a może opona "wubulwiła"
-
Robilem servis carmaster krakow pojade na sprawdzenie jak bede na swietach w Polsce niech szukaja
-
To tam gdzie ja byłem. Gość z obsługi cwaniak jakich mało. :-bry
-
Zobaczymy jak pocwaniakuje po moim powrocie na szukanie przyczyny drgan , to stalo sie zaraz po wyjezdzie z serwisu mam ro k gwarancji na naprawe serwisowa :-clap
-
Byłeś u tego cwaniaczka ?
-
Jeszcze nie bede dopiero na wakacjach w Polsce
-
Z tyłu mozesz sprawdzić podnoszàc auto wrzuc bieg i jazda trzecie albo nie . Potem sciàgnij jedno kolo i to samo a nastepnie drugie koło . Potem zamień kolà z przodu na tył po jednym i sprawdzaj . Ja tak miałem w galaxym i okazało sie ze dyfer albo pòłoś była krzywa . Pozbyłem sie dziada :-clap
-
Tak zaczelo sie dziac po wymianie tarcz oraz piasty w prawym kole.
-
Zmierz bicie piasty i tarczy
-
Niech serwis sie martwi oni zmieniali w krakowie