FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: KarolKazik w Październik 11, 2020, 18:53:44 pm
-
Witam.
Po wymianie silnika a później wymianie uszczelek pod głowicą itp.
Samochód zaczął dziwnie pracować tzn jakby na 1 gar nie pracował. Więc z automatu wymieniłem cewki. Świece były wkładane nowe przy remoncie silnika..
No i żadnego rezultatu tym nie uzyskałem. Dzisiaj wsiadam chce odpalić a tu jag nie chce odpalić. Po paru próbach odpalił.
I przy gwałtownym dodawaniu gazu dusi się . Później zgasł mi nie chciał znowu odpalic. Łapał gasł itd ale w końcu odpalił i dałem radę wrócić do domu.
I teraz pytanie błędów żadnych. Możliwe że to pompa paliwa siada?
-
Myślę że to nie pompa paliwa, gdyż większość awarii pompy zakończy się spadkiem ciśnienia na listwie a to powinno poskutkować tym że czujnik FPS powiadomi cię o tym. Tak powinno być teoretycznie. Myślę że musisz szukać przyczyny gdzie indziej, albo miernik w łapkę i mierzysz albo spróbuj podpiąć kompa. Z tego co mi się wydaje błąd pokazywany i związany z układem paliwowym to RESTRICTED PERFORMANCE.
-
Właśnie wcześniej pokazywał się ten błąd RESTRICTED PERFORMANCE. Ale od 2 dni się nie pokazuje wogule.
Ogólnie ten samochód to dramat. Ręczny działał mi normalnie Postal z 2 tygodnie błędy ręcznego się pojawiły, przestał działać. Wymieniłem nawet akumulator przez i to i dalej to samo. A przed 2 tygodniowym postojem działał normalnie..
Zrobiłem remont silnika wszystko z v12 .. termostat oryginalny opony wymienione. A ten dziad cały czas tylko błędy
Modyfikuj wiadomość
Aa i przed wymianą cewek były takie błędy
-
Samochód jak każdy inny pod względem technicznym, żadna porażka.
Kupując stary samochód trzeba się liczyć z chorobami wynikajacymi z wieku. Na temat ręczneg było sporo wraz z rozwiązaniami. Inna sprawa, że stwierdzenie, że są błędy ręcznego to tyle co nic nie powiedzieć.
A wracając do pytania to:
P0205 - problem w wtryskiwaczem. Instrukcja mówi: Wtryskiwacz w obwodzie5 nie podlączony/wtryskiwacz nie podlączony, przerwa w obwodzie/awaria wtryskiwacza
P0191 - Problem z ciśnieniem paliwa, odczytem ciśnienia: Problem z filtrem paliwa, nieprawidłowe ciśnienie paliwa, błąd sensora.
Dziwne, że teraz brak komunikatów błędów, ale zacznij szukać - zapchany filtr paliwa, problem z pompą, uszkodzony wtryskiwacz.
-
No nie pozostaje mi nic innego jak zacząć szukać pokolei. Zacznę od zmierzenia ciśnienia. Filtr itd. dzięki za wskazówki. Później zajmę się ręcznym
-
Wiązki elektyczne sa bardzo cienkie w kocie ,i nawet jesli izolacja nie jest uszkodzona ,nie ma pewności ,ze miedz jest w całosci.
-
najwięcej problemów mają te wystawiane za parę groszy, potem właśnie są takie problemy
-
Zaraz idzie do mechanika, który mi go składał
-
najwięcej problemów mają te wystawiane za parę groszy, potem właśnie są takie problemy
Autor tematu nigdzie chyba nie pisał, że kupił Jaguara za 5 tys... Pozatym kupując za 4x tyle też nie ma gwarancji, że nic nie wyniknie.
-
Byłem dzisiaj u mechanika podłączył pod komputer ( akurat u niego zgasł na wolnych obrotach) i pokazał tylko błąd przepustnicy. Mam druga przepustnicę. Mogę sobie ją tak przełożyć? S type 3.0 polift
-
Wymieniłem przepustnicę. Teraz mam znowu te same błędy. I teraz mi się przypomniało że wcześniej przed problemami miałem problem z błędem P0420 czyli katalizator.
Chyba muszę skierować się w tą stronę katalizatora szczególnie po błędzie P 1313.
Jest jakiś zamiennik? Czy jak to zrobić?
-
2 katalizatory były wyjęte.. 1 miał problem i został rozwiązany. A problem z gaśnięciem i odpalaniem dalej pozostał
-
Kazik, tak jak pisał Bodzio. Miałem dokładnie to samo w swoim, pękające przewody elektryczne. Szykaj schematów tu na stronie i sprawdź czy są przejścia z cewek i wtrysków do ECM. Wcześniej odłącz aku.
-
Zacznę od czujnika położenia wału.
Ja rozwiąże ( lub mechanik ogarnie) to dam znać co się stało
-
najwięcej problemów mają te wystawiane za parę groszy, potem właśnie są takie problemy
Autor tematu nigdzie chyba nie pisał, że kupił Jaguara za 5 tys... Pozatym kupując za 4x tyle też nie ma gwarancji, że nic nie wyniknie.
Dokładnie, ja do dzisiaj nie pozbyłem się wszystkich problemów po poprzednikach a jest masa rzeczy które co chwila wychodzą. Nie ma reguły za ile auto kupisz to jak dużo w niego włożysz zależy tylko i wyłącznie od tego jak poprzednicy o niego dbali, jak był naprawiany u Januszy w stodole to nie ma się co dziwić że połowa auta do wymiany.
-
Wymieniłem czujnik wału. Ze starego(swojego) silnika który pracował na nim napewno. I dalej to samo. Zimny pali ładnie chodzi złapie trochę temp i kicha prycha gaśnie. Na zimno jak mu przygazuje to wszystko ok a na ciepłym silniku gaśnie po dodaniu gazu