FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Dominiko19 w Grudzień 09, 2009, 11:15:51 am
-
Jeszcze nie zajrzałem po niego tyle co na klęczkach,będe jechał w przyszłym tyg. na wymiane oleju to oblukam podwozie i pocykam fotki zwłaszcza zwrócę uwagę na amory tylne jak wyglądają. Teraz kwestia żeby znaleźć za jak najniższe pieniądze. Może pomożecie? Pozdrawiam
-
Masz SLS?
-
jak to za jak najnizsze pieniądze-do kota ?????? :-nuts
-
hej :) Po pierwsze nie wiem co to SLS po drugie jak najniższą cenę to znaczy że te same tu kosztują tyle a tam 100-200 nawet więcej. Zrobie fotki jak pod niego zajrzę na wymianie oleju,ale były właściciel mówił,że tam są już jakieś zwykłe, nie te nivo razem ze sprężynami. :-help
-
Ja mam bez Nivo, w czerwcu zakładałem Sachsy, cena na tył w granicach 450 za sztukę.
-
jak by co to staraj się w miarę możliwości zachować nivo jeśli chcesz i stawiasz na to żeby mieć oryginał!!!a jaką kwote wydasz na kota to twoja sprawa--nigdy nie jest to za dużo,ale zawsze będzie w nim coś do zrobienia..:-super pzdr. Chris xj40
-
Przepraszam, że się wtrącę ale co to jest Nivo? Wszyscy o tym piszą, a nigdzie nie mogę znależć co to za cholerstwo!
-
jak to ... nivo(mat) to hydropneumatyczny amortyzatory, ktory ustawiaja poziom samodzielny.
system jest dobry i dziala ogolnie sprawnie. system ten ma swoj negatywny image, bo faktycznie wymiana
jest dosc kosztowny. jednak Chris ma racje, konwertyzacje na "zwyklych" amorkow nie jest zawsze najlepszym
rozwiazaniem. po pierwze jest to sporo robota, zestaw konwert takze nie jest tanio, a tak naprawde to
samochod po takim zabiegu nie odpowiada stanu technicznego, na ktorym zostal homologowany. rzadko
sie trafi na speca w stacji diagnostyczny ktory to byl rozpoznal, jednak w sensie stryktem autko straci
prawo do rejestracji. oprocz tego nivomaty dzialaja bardzo dobrze, ale wiadomo kazdy element ma
swoj zywot, a w xj40 konczy sie to po ok 100 tys km.
-
No to pozytywny system - montowali to w s-type?
-
nie montowali,
w sumie Kogutki nie masz tak do konca racji bo sam Jaguar zalecał wymianę zawieszenia na zwykłe, więc taki super udany wynalazek to to nie był.
-
Yep.
była taka wskazówka serwisowa dla XJ40 na rynki powiedzmy wschodnie, żeby jeżeli jest taka możliwość to wymieniać na standard. Po konwersji też jest homologowany, bo xj40 była z i bez nivomatów. Mówię tutaj o polskim rozumieniu homologacji. Zestaw do konwersji to po prostu kielichy, sprężyny i amortyzatory.
Czy chodzi o cenę? ja wiem, generalnie Nivo jest w warunkach polskich ( serial Polskie Drogi ;D ) jest bardziej awaryjne niż na zachodzie...
No ale to samo dotyczy całego zawieszenia... :D
Ja się zastanawiam szczerze mówiąc czy chciałbym wrócić do SLS-a Chyba nie... Ja bym wpakował KONI :D
-
no moze i macie racje. ja poprostu - znajac ten sytem jak moze dzialac na "normalnych" drogach, mam wielki
szacunek do tego, i ogolnie jestem zwolennikiem zachowac jaguara w stanem oryginalnym. to, ze zawieszenie
w polsce ma ciezko, jest wiadomo. choc nadal uwazam, ze nivomaty w dobrym stanie dadza rade takze w
tutejszych warunkach, a wcale wymiany na nowych nie jest duzo drozej od konwersji, a komfort jazdy jednak
jest inny - na prostych drogach bez wiekszych dziur, owszem.
-
ja mam nivo, super sprawa. nie wymieniam ich na zwykłych.
-
moje też sie trzymają całkiem nieźle. kiedyś Jarek Jerry jag wyglosił tezę że nivomaty miały mniejszą tendencję do psucia się jeżeli samochód był obciążony. Dlatego woże tylko dobrze wyposażone panny młode tak jak na zdjęciu które było już na forum. Tylko zawiasy stoliczków na tym cierpią ale coś za coś ;D
-
Dlatego woże tylko dobrze wyposażone panny młode tak jak na zdjęciu które było już na forum.
To zdjęcie? ;D (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?action=dlattach;topic=6292.0;attach=5695;image)
Żeby tak pannę młodą w niebieskim worku...? :-wstyd
-
hheeehe zdjecia nie widac ale wiem do czego pijesz ;D
i nie smiej sie z mojej smieciarki :-gwizd
-
Witam :)Byłem dziś na wymianie oleju.. Wlałem 10w40 półsyntetyka. i filterek Boscha. Samochodzik jest ładny od dołu skrzynia sucha silnik też, delikatnie się poci ale bardzo delikatnie. Tłumiki całe i podłoga bardzo ładnie zachowana Amortyzatory stwierdzili że są zwykłe zrobiłem fotki . Wrzucam je poniżej i podpowiedzcie czy faktycznie i jakie kupić żeby pasowały.
(http://img685.imageshack.us/img685/9602/amor1.jpg) (http://img685.imageshack.us/i/amor1.jpg/)
(http://img94.imageshack.us/img94/4032/amor2l.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/amor2l.jpg/)
(http://img163.imageshack.us/img163/9642/amor3j.jpg) (http://img163.imageshack.us/i/amor3j.jpg/)
(http://img163.imageshack.us/img163/2027/amor4.jpg) (http://img163.imageshack.us/i/amor4.jpg/)
-
Witam! no niestety nikt mi nie odpisał ale, poza forum pomaga mi kolega który jest również na forum pod nickiem: Choina. Świetnie się z Nim rozmawia, jest bardzo pomocny i doradza jak tylko może i to On właśnie powiedział mi o gościu który zamawia amorki do wszystkich Jagów w bardzo dobrych cenach. Jakby ktoś miał problem z przodem lub tyłem to zachęcam do kontaktu na stronie:
http://www.bonus.gda.pl/ (http://www.bonus.gda.pl/)
-
Zamawia oryginały czy innych firm?
-
Amorki Kyb
-
W tej samej cenie jak KYB są Sachsy.
-
Witam! no niestety nikt mi nie odpisał ale, poza forum pomaga mi kolega który jest również na forum pod nickiem: Choina. Świetnie się z Nim rozmawia, jest bardzo pomocny i doradza jak tylko może i to On właśnie powiedział mi o gościu który zamawia amorki do wszystkich Jagów w bardzo dobrych cenach. Jakby ktoś miał problem z przodem lub tyłem to zachęcam do kontaktu na stronie:
http://www.bonus.gda.pl/ (http://www.bonus.gda.pl/)
i żyli długo i szczęśliwie...
tylko tak jak napisałem Ci w mailu... obawiam się, że to są Nivomaty
-
...Choina ... powiedział mi o gościu który zamawia amorki do wszystkich Jagów w bardzo dobrych cenach.
Choina powiedział, że kiedyś kupował u niego amorki KYB do Renault i gość miał super ceny. Ale czy ma do Jaguarów to trzeba sprawdzić. Jak widzę ma, ale oczywiście nie ori.
Dominik podesłałem ci na gg obrazek. Przypatrz się dobrze. Po lewej masz amor normalny, po prawej samopoziomujący. Chyba faktycznie masz leveling.
(http://img9.imageshack.us/img9/743/83000481.jpg)
-
Kurcze to ja już nie wiem co mam z tymi amorami zrobić bo jeżeli to te nivomaty to co nie mogę zwykłych założyć?? Będę musiał coś oprócz samych amorów dokupić sprężyny czy coś jeszcze?? Bo nie da się wykorzystać tych starych elementów amorków?? Znalazłem na allegro gościa co ma te nivomaty ale po pierwsze czy by pasowały i czy u mnie jest ten mechanizm który je pompował sprawny bo rozumiem że coś je pompowało?,a po drugie jaka jest pewnośc ich sprawności i ile im życia zostało... Niżej link do allegro z tymi amorkami może teraz upewnicie się czy napewno mam te nivomaty. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić,czego szukać itd...
http://allegro.pl/item855579542_jaguar_xj40_xj6_nivo_leveling_amortyzator.html (http://allegro.pl/item855579542_jaguar_xj40_xj6_nivo_leveling_amortyzator.html)
-
jezeli chcesz zastapic nivomaty "zwyklymi" amortyzatorami to takze musisz wymieniec sprzezyn, gniazdko oraz
podkladki. takze trzeba zaslepic przewody ukladu hydraulicznego. jezeli chcesz zamontowac ponownie nivomaty,
to raczej kup nowych.
-
wejdź pod samochód i zobacz czy pod sprężyną masz taką grubą harmonijkę - szczelną - wtedy masz nivomaty
Jeżeli masz Nivo to żeby go nie mieć musisz mieć kit do konwersji. - czyli to co napisał kogut.
Jaka jest pewność, że wykręcone z samochodu za parę funtów amortyzatory będą sprawne? hmm niech pomyślę? ŻADNĄ?? :)
Wgramol się pod samochód i popatrz co widzisz pod sprężyną, albo zrób jakieś lepsze zdjęcia.
-
Skoro przygodę z jaguarem zaczynasz od tylnych amortyzatorów to na 100% masz NIVO, bo pewnie czujesz, że tył jest twardy i tłucze. Zużyte amortyzatory zwykłe nie dają aż takiego dyskomfortu.
-
Panowie, Dominik nie ma wątpliwości czy ma do wymiany amortyzatory czy nie. Amory są do wymiany na 100%. Problem w tym że sprzedawca poinformował go, że ten egzemplarz nie ma już samopoziomujących się amorków, bo zostały kiedyś tam zastąpione normalnymi. Na zdjęciach gówno widać jaki amor siedzi, bo ktoś krążki gumy naładował w sprężyny. Jak na razie wychodzi na to że sprzedający wprowadził chłopaka w błąd. A różnica jest znaczna. Bo za zwykłe amory zapłaci 700, za amortyzatory samopoziomujące 2500, a zestaw do konwersji zawieszenia samopoziomującego 1800zł. I które trzeba kupić?
-
no ale to chyba decyzje nie nalezy do nas, tylko do dominika. na zdjeciach nie widac, czy sa to nivomaty czy
zwykly, wiec trzeba to sprawdzic na miejscu. a jezeli ma jeszcze nivomaty to ma sie wybor aby kupic nowy
i zostawic autko w stanym origynalnym czy kupic zestaw i pozbawic kota tego wynalazku. jezeli ma zwyklych,
w co watpie - to kupi nowych i gra.
co do ceny to powiem tak. tutaj masz urywek z katalagu limory, nivomacik za 228, a kit w calosci 498 eur.
oba mozna taniej - a przy konwersji ma sie naprawde troche robote, wiec o ile sie to nie montuje sam,
to robocizna jest drozej niz nowe nivomaty. a jak widac, 2 nowy nivomaty mozna smialo kupic ponizej 2K.
(http://i47.photobucket.com/albums/f169/kogutki/amor.jpg)
-
Słuchajcie każdy mówi co innego więc postanowiłem zadzwonić do byłego właściciela i zapytać go od serca jakie tam są te amorki itd... Odpowiedział mi że zwykłe, długo tłumaczył że bym w Poznaniu w jakimś warsztacie bo ponoc słyszał o regeneracji starych ale gdy facet je zobaczył to powiedział że tych mu się nie opłaca bo lepiej nowe kupić a cena podobna. Kilka razy zapewniał żeby nikogo nie słuchać bo to są zwykłe a cała hydraulika jest od nich odłączona i zaślepiona jak to On powiedział, gumy są po to aby samochód wyżej stał i dla ochrony amorów dlatego mówił,że jak wymienie na nowe to żebym zostawił je,napewno nie zaszkodzą. Także powiedział że spokojnie kupić Kyb albo Monroe bo tam ponoc teraz takie siedzą. Także może Wam podam nr. do Niego to sobie pogadacie:D??
-
Tylko czy przy likwidacji NIVO po włożeniu zwykłych amorów, wymieniono też spreżyny na zwykłe, te od NIVO sa bardziej miekkie, może stąd te gumy wsadzone.
-
a kiedy niby były właściciel zamontował te funkielnówkie kyb albo monroe?
co do sprężyn to Jakub ma racje.
-
Nie mam pojęcia to bym chyba pierwszy własciciel w polsce w 2004 lub 05 roku...
-
Nie mam pojęcia to bym chyba pierwszy własciciel w polsce w 2004 lub 05 roku... A teraz dostałem wiadomośc że w magazynie w niemczech nie mają aktualnie amorków Kyb także całkowicie leże puki co ma jeszcze poszukać innych firm i dać znać... Ne wiem co tu robić bo na nivomaty nowe to mnie nie stać dać 5 tys... :D
pół Jaguara można kupić...
-
A ile to auto przejechało w Polsce po tej niby wymianie. Z doświadczenia wiem, ze na Polskich drogach w jagu amorki wystarczają na ok 80 tys km.
-
Amorki kyb 551057 kupisz prawie wszędzie. A jeżeli chcesz kupić komplet wraz z sprężynami to tutaj kupisz
kit za 289 Ł (1.450 Zł.) Tak więc kit możną kupić duuuuzo tańszy niż 1.800 jak pisał Choina albo nawet 500 Eur
jak pisał Kogutki:
LINK Ebay.co.uk (http://cgi.ebay.co.uk/XJ40-Jaguar-OE-Boge-Rear-Shock-Absorber-Kit-NEW-NR!_W0QQitemZ380189637618QQcmdZViewItemQQimsxq20091219?IMSfp=TL091219201002r6098)
U tego sprzedawcy kupisz także amorki Boge za 80 Ł (400 ZŁ)
LINK E-bay.co.uk (http://cgi.ebay.co.uk/XJ40-Jaguar-OE-Boge-Rear-Shock-Absorber-NEW_W0QQitemZ390132737966QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5ad5b927ae)
Sprężyny do zwykłych amorków kupisz JLM 11382
Kto ci powiedział ze za nowe niwomaty trzeba płacić 5.000 Zł?
-
Tak tylko do tego 1450zł trzeba doliczyć przesyłkę do Polski, a blackcountryjaguar raczej nie ma tanich przesyłek. Kupowałem u niego CupHolder i za paczkę 0.5kg chciał coś koło 20-25GBP.
400zł to sztuka, także komplet 800zł + przesyłka, a 500zł w sklepie internetowym w Polsce.
-
Hmmm racja. Choć jak kupisz w polskim sklepie internetowym to także trzeba doliczyć przesyłka, choć to tańszy.
5 stów to lekka przesada. Kyb kupisz w Polsce za 359 (iparts.pl tam nawet przy zakupie 2 szt masz przesyłka
gratis) a za 530 można kupić Bilstein (czesci24.pl). Na allegro niedawno ktoś chciał sprzedać Boge, nówki za
300 Zł może nadal ich ma: http://www.allegro.pl/item849834544_jaguar_xj_40_89_94_bez_stab.html
Można prosić Pana od blackcountryjaguar aby wysłał pocztą a nie kurierem ale wiesz jak jest:
Zbliżają się święta, lecz w rodzinie Jasia się nie przelewa. Zdesperowany Jasio pisze list do sw. Mikołaja. "Drogi sw. Mikołaju jestem bardzo biedny ale chciałbym dostać na gwiazdkę klocki lego, piłkę i kolejkę elektryczna."
Panie na poczcie nie bardzo wiedza co zrobić z tym listem, gdyż Jasio nie napisał adresu do Mikołaja. Postanawiają przeczytać list, tak się wzruszają losem biednego Jasia, że postanawiają spełnić jego życzenia. Jednak pracownice poczty same dużo nie zarabiają więc pieniędzy starczyło tylko na piłkę i klocki. Wysyłają prezenty do Jasia. Po jakimś czasie przychodzi list od Jasia, panie na poczcie otwierają go i czytają: "Drogi Mikołaju dziękuję ci za wspaniale prezenty, a tę kolejkę to pewnie te ku..y z poczty zaj..ały!"
Przepraszam za :-off
-
Na allegro niedawno ktoś chciał sprzedać Boge, nówki za
300 Zł może nadal ich ma: http://www.allegro.pl/item849834544_jaguar_xj_40_89_94_bez_stab.html
A te by pasowały do mojego xj40?? Napisałem mu mejla może odpowie...
-
Na allegro niedawno ktoś chciał sprzedać Boge, nówki za
300 Zł może nadal ich ma: http://www.allegro.pl/item849834544_jaguar_xj_40_89_94_bez_stab.html
A te by pasowały do mojego xj40?? Napisałem mu mejla może odpowie...
W części24.pl mają amory ale po 540 zł sztuka...
A w iparts.pl Kyb ten nr. co podaliście 380 zł sztuka, wysyłka gratis i mają gdzieś w filii także mówił,że nie ma problemu nawet może na jutro by były
-
Sprawdź tylko dokładnie bo są dwa typy KYB na tył
-
No zamówiłem te 551057. Pozdrawiam
-
Tak tylko do tego 1450zł trzeba doliczyć przesyłkę do Polski, a blackcountryjaguar raczej nie ma tanich przesyłek. Kupowałem u niego CupHolder i za paczkę 0.5kg chciał coś koło 20-25GBP.
400zł to sztuka, także komplet 800zł + przesyłka, a 500zł w sklepie internetowym w Polsce.
nie no spokojnie... za chwilę wróci Vat 17,5% i okaże się że będzie znowu można handlować.
ale jak napisałem wcześniej. Dla mnie to Nivomaty. świadczyłby o tym kołnierz amortyzatora... :-gwizd
Jak się okaże że się mylę to tylko plus, ale co jeżeli mam rację?
Przewaga kupowanie w PL u specjalistów ( u każdego kto ma wiedzę bez względu na miejsce zamieszkania i to czy lubimy się czy nie ) polega na tym, że jak coś nie pasuje to po pierwsze masz na kogo zwalić po drugie nie musisz się na tym znać. Ale jak powszechnie wiadomo PL jest krajem, gdzie każdy jest specjalistą we wszystkim. Tylko później nikt się nie chwali swoimi sukcesami a 80% Jagów wygląda jak jeżdżące trumny. Włączając to E-type po renowacjach pod okiem właściciela ( a jakże by inaczej ) - specjalisty.
Dominik, mam nadzieję że się mylę i masz jednak zakombinowane amory zwykłe i co najważniejsze nie złupi Cię to po kieszeni...
pozdrawiam
-
Oto amortyzatory, które po wielkich trudach dzisiaj do mnie dotarły. W czwartek jestem umówiony na wymianę. Wydaje mi się, że to są takie jak aktualnie posiadam w samochodzie, sugeruję się tymi kołnieżami, obym miał rację, trzymajcie kciuki. Co Wy na to? Jakieś nowe wnioski? Pozdrawiam
(http://img685.imageshack.us/img685/9460/s5000857.jpg) (http://img685.imageshack.us/i/s5000857.jpg/)
-
bardzo dobry wybor tylko jeszcze dopasować sobie powinieneś nowe osłony zeby poźniej płaczu niebyło ze za poł roku szlag trafi amorki i gwarant nie uwzględni reklamacji na zakupiony towar.
od volkswagena powinieneś cos podpasować :-za
-
I wszystko jasne szkoda było dupę ludziom z serwisu zawracać. Mieliście racje nivomaty z podłączonymi wężykami wszystko idealnie oryginalne. Jestem wkur... na tego byłego właściciela ponieważ prosiłem dzwoniąc aby mi nie ściemniał i powiedział jak jest naprawdę... Dawał głowe że zwykłe był oglądali mechanicy w Poznaniu wystarczyło odgąc te gymy w sprężynach i widać odłączone te przewody olejowe. Zaraz wykonam tel. z życzeniami noworocznymi... Okazało się,że w przewodach po odkręceniu nie wyleciała ani kropelka oleju...Ciekawe czy i pomp jest zarżnięta czy może bezpiecznik...
Teraz tak mam amory za 800 zł. i nic mi z tego... Trzeba dokupić sprężyny, górny cały talerz z podkładkami... Gdzie to wszystko dokupić żebym znowu nie zaprowadzał auta bez sensu... Czekam na Waszą pomoc... Dzięki za wszystko :(
-
Czy w xj6 nie są takie same te talerze górne jak w moim bo podobny ten i widzę,że ma ten gwint wychodzący amorka cieńszy taki jak w tych moich nowych tylko kwestia sprężyn...hmmm
http://allegro.pl/item865672400_sprezyny_tylne_sprezyna_jaguar_xj6.html (http://allegro.pl/item865672400_sprezyny_tylne_sprezyna_jaguar_xj6.html)
-
No i co Panowie Specjaliści? Dominik jest świeży i wpakował się w klasyczne gówno. (nie przejmuj się nie ty jeden). Kto chętny żeby go z tego wyciągnąć? Halo? Wy wszyscy od dobrych rad, od rodzajów KYB, specjaliści od kupowania na ebay? Dupa mości panowie, blada, smutna dupa.
(...)
ale jak napisałem wcześniej. Dla mnie to Nivomaty. świadczyłby o tym kołnierz amortyzatora... :-gwizd
Jak się okaże że się mylę to tylko plus, ale co jeżeli mam rację?
Przewaga kupowanie w PL u specjalistów ( u każdego kto ma wiedzę bez względu na miejsce zamieszkania i to czy lubimy się czy nie ) polega na tym, że jak coś nie pasuje to po pierwsze masz na kogo zwalić po drugie nie musisz się na tym znać. Ale jak powszechnie wiadomo PL jest krajem, gdzie każdy jest specjalistą we wszystkim. Tylko później nikt się nie chwali swoimi sukcesami a 80% Jagów wygląda jak jeżdżące trumny. Włączając to E-type po renowacjach pod okiem właściciela ( a jakże by inaczej ) - specjalisty.
Dominik, mam nadzieję że się mylę i masz jednak zakombinowane amory zwykłe i co najważniejsze nie złupi Cię to po kieszeni...
pozdrawiam
:-gwizd :-gwizd :-gwizd :-gwizd
OK Dominik do rzeczy.
Dostaniesz za chwilę maila ode mnie gdzie dostaniesz 3 warianty postępowania.
-
Jak przeanalizujesz wątek to się okaże, że większośc z nas mówiła, że to Nivomaty. Jeśli zaraz po kupnie XJ40 wkurza Cię praca tylnego zawieszenia, to wiadomo o co chodzi. Padnięte zwykłe amorki z tyłu zazwyczaj pogarszają własności jezdne (niektórzy nawet tego nie odczują), jak są całkiem puste to wtedy coś pukać zaczyna. A co do cześci dostaniesz wszystko, zarówno do NIVO jak i do konwersji. Odradzam używki z allegro.
Doświadczenie pokazuje mi, aby od razu kupić nowe izolatory sprężyn. Stare parcieja i słychać wtedy skrzypienie.
-
No i co Panowie Specjaliści? Dominik jest świeży i wpakował się w klasyczne gówno. (nie przejmuj się nie ty jeden). Kto chętny żeby go z tego wyciągnąć? Halo? Wy wszyscy od dobrych rad, od rodzajów KYB, specjaliści od kupowania na ebay? Dupa mości panowie, blada, smutna dupa.
Za bardzo nie rozumiem ten apel. Zarówno ty, jak i Kogutki w innym wątku pisaliście, ze to mogą być
nivomaty. Wystarczyło to sprawdzić zanim się kupuje kayaby. Jeżeli były właściciel zapewniał ze samochód
nie ma już nivomaty, a okazało się to nieprawdą to trzeba mieć pretensje do niego a nie do tych, którzy
tutaj pomagają albo co najmniej się starają.
-
Myślę że najbardziej jest winny sam Dominik, który nie chciał słyszeć od nikogo o levellingu. Za każdym razem rozmowa kończyła się "... ale poprzedni właściciel mówił że są zwykłe". Także jeśli są zwykłe to kup Boge lub KYB 551057. Dominik zdecydował się na KYB. Poprzedni właściciel też w ciula przygrał. Drugi to by przyznał się i po sprawie. Niczego by to i tak nie zmieniło. Myślę że i tak by była konwersja. Poznanie prawdy pozwoliło by lepiej przygotować się się z gratami. Poniżej na obrazku masz to co musisz mieć na konwersję
(http://sklep.v12.com.pl/photo/product_big/f/6/1/1_f6157d8ced91.jpg)
Oprócz tego kup sobie osłony amorków MNA3548AA (taka harmonijka gumowa na amortyzatorze)100zł sztuka.
-
@daroo
Nie przejmuj się to już ostatni mój apel, więcej w kwestiach technicznych pisać nie będę.
Nie ma sensu, lepiej otworzyć serwis.
Czasami wydaje mi się po prostu, że oczekuje zbyt wiele, że normalną koleją rzeczy jest to, że jako ktoś się pakuje na minę ( z nadzieją że sprzedawca mówił prawdę, że może mam fart i to są zwykłe itd itp) to reszta, czyli my wszyscy napiszą "nie bądź debilem", zamiast rozwodzić się nad tym czy lepiej sachsy czy lepiej KYB czy lepiej z Heritage czy z W11 czy z allegro z linkowaniem do konkretnych rzeczy. Czy mam pretensję do tych co się starają? A gdzie tam... Ja po prostu oczekuję, że jak ja będę się pakować na minę to gremialnie zostanę opieprzony... No bo po to chyba jest klub? tak? społeczność? solidarność?
Czego i wam w Nowym Roku życzę.
-
Słuchajcie żeby nie było do nikogo z Was pretensji nie mam tylko wielkie podziękowanie za wszystko w czym mi pomagacie :). Dziękuje. A były właściciel mnie wkurzył ponieważ prosiłem żeby prawde pow. po zakupie już tydzień żebym wiedział na co zbierać i czego szukać,ale tak naprawdę nic złego się nie stało jedynie robota niepotrzebna ludzi w serwisie i moje wydane 50 zł :) Teraz dokupię te resztę elementów nawet już mam podaną cene ile za to wszystko (700 zł z przesyłką). Jeszcze rozważam kupno używek tych sprężyn bo też dostałem namiary ale nie wiem czy gra warta świeczki bo zapłace pewnie ze 200-300 zł mniej ale znowu się okaze że nie ma jakiejś podkładki czy czegoś i będe maiał dalej problem :P. Dziękuje jeszcze raz za każdą pomoc i mam nadzieję,że w nowym roku dalej w miłej atmosferze będziemy sobie wspólnie pomagać. Pozdrawiam serdecznie i miłej zabawy :) :-A
-
to już ostatni mój apel, więcej w kwestiach technicznych pisać nie będę.
Ja po prostu oczekuję, że jak ja będę się pakować na minę to gremialnie zostanę opieprzony... No bo po to chyba jest klub? tak? społeczność? solidarność?
Czego i wam w Nowym Roku życzę.
znamy ten bol. kriss, to nie powod aby sie gniewac. a gremialny opieprz chyba byl. i masz racje, po to jest ten
klub, po to jest taki forum. no i niestety, ale kolega dominik bardziej uwierzyl bylem wlascicielem niz tym co
zostal pisany, a doradctwo w zakresie boge czy nie boge, kayaba czy bilstein jakos mial miejsce na podstawie
zapewnien wlasnie bylego wlasciciela. aleluja i do przodu.
-
Witajcie w końcu po pewnym czasie miałem już cały komplet do tej nieszczęsnej przekładki amorów i dziś jest próba nr. 2 z wymianą autko odstawiłem z rana do serwisu mają wymieniać mam nadzieję,że tym razem będzie wszystko jak trzeba. Trzymajcie kciuki
-
Właśnie dostałem telefon z serwisu że operacja wymiany amorków została zakończona pomyślnie ponoc zajebiście dużo roboty przy tym mieli ale się udało ogólny koszt wymiany z gumami 200 zł a koszt amorów i zestawu konwersji 1500 czyli 1700 taka przyjemność kosztowała mnie. Dzięki wszystkim za pomoc w tych trudnych chwilach :-super :-A
-
:-super :-yipee :-super
-
szkoda, że nie montowałeś nowych nivomatow :(
-
Hmmm ja amorki wymieniałem w czerwcu i wymiana była szybka, roboty wcale nie tak dużo, zwłaszcza że wszystko robi się od dołu.
-
mam podobny problem z ta konwersja, czy mozna kupic sam zestaw bez amorow ( takie juz posiadam ) ile by to kosztowalo i gdzie mozna kupic. kazda informacja na ten temat mile widziana
-
Witaj możesz kupić sam zestaw do konwersji ja tak robiłem,zestaw kosztuje koło 600 zł
Pozdrawiam