Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Dzisiaj o 18:19:19 »
Nie ma za co.
Zwroc jednak uwage ,ze My akurat nie mamy duzych problemow z autami posiadajacymi ten silnik.
Sa jednak i pechowcy,ktorzy kupili serwisowane auta jak nakazuje serwis Jaguara,z wymiana oleju w silniku co ponad 30 tys,km i bez wymiany oleju w przekladniach i skrzyni biegow.
Tam sie dzieja zle rzeczy. Abys na takie auto nie trafil.
Powodzenia i pozdrawiam
2
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wilczeg dnia Dzisiaj o 16:44:09 »
Tylko automat. Myślę, że na 4 koła czyli awd rownież. Jestem dobrej myśli. W ciągu chwili napisaliście w odpowiedziach mi więcej opinii użytkowników niż znalazłem w necie przez tydzień. Jeszcze raz dziękuję:)
3
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Migająca kontrola trakcji dsc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nick0000 dnia Dzisiaj o 16:15:16 »
Z tego co pamiętam trzeba wcisnąć i trzymać przycisk trakcji przez ok 5 sek aby ją wyłączyć
4
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Dzisiaj o 15:52:54 »
szukaj tylko z automatem, 8 biegów, skrzynia ZF
wygoda jazdy, mało pali... manual nie warto
5
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wilczeg dnia Dzisiaj o 13:21:01 »
Czyli może nie jest tak źle. Jeżeli będę musiał "włożyć tuleje" to dam to komuś kto to do porządku ogarnie. Samochód faktycznie jest piękny, a wyścigówki nie szukam. Ot rodzinny samochód który będzie zwracał uwagę i będzie sprawiał frajdę z jazdy dla "Taty" :)
Dziękuję Piotrek również za Twoja opinie. Miłej niedzieli Wam życzę...
6
S-TYPE (1999-2007) / Migająca kontrola trakcji dsc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artek265 dnia Dzisiaj o 12:07:44 »
Witam mam problem z migającą kontrolą trakcji ( po wyłączenie przyciskiem niby reaguje) jednak cały czas miga na pomarańczowo. Macie jakieś pomysły czym to jest spowodowane?? Czasami chciałem przypalić kapcia ale ta trakcja go trzyma , bo od razu go odcina.
7
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Dzisiaj o 09:57:07 »
W moim XF mam ten sam silnik co u kolegi powyżej.
Auto kupiłem 3 letnie z przebiegiem 70 tyś km.
Miałem dowody na to, że poprzedni właściciel wymieniał częściej olej.
Jeden z interwałów był nawet 8 tyś.
U mnie nic się nie dzieje, jeśli chodzi o silnik.
Jedynie trzeba było wymienić akumulator.
Olej na początku Millers a po problemie z kupnem w Niemczech przeszedłem na Liqui Moly. Zawsze specyfikacja Jaguar.
Kilka miesięcy temu padł zamek tylnych drzwi.
Obecnie mam 128 tyś km i zamierzam wymienić poduszki silnika.
Kiedyś włączył się alarm, że niski poziom płynu spryskiwaczy. Wystarczyło wypiąć i wpiąć wtyczkę. I spokój
Najważniejsze to dbać i kupić zadbany. .
8
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wilczeg dnia Dzisiaj o 09:39:13 »
No to już wiem w razie czego co pierwsze do wymiany i weryfikacji. Wartościowy post. Dzięki! Z tym rozrządem zobaczymy błędy i tyle. Do środka nie zajrzę.
9
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Dzisiaj o 09:23:56 »
mam 2.0d 180KM z początku produkcji czyli połowa 2015 roku
kupiłem auto z Niemiec jak miało 18 miesięcy z przebiegiem 68kkm
obecnie mam 131kkm, wymieniam olej (Millers) co 10kkm
zużycie oleju między wymianami - zero, stan zawsze max

usterki okołosilnikowe - poduszki lewa i prawa wymienione krótko po zakupie
(wtedy z racji ceny nowych kupiłem dwie używane za łącznie 300zł które wytrzymały 6 lat)
niecały rok temu - ponownie poduszki L i R tym razem nowe ale z alternatywnego źródła
(czyli z aliexpress, niecałe 400zł za parę)
oprócz tego chłodnica klimatyzacji (od jakiegoś czasu były z nią problemy, najpierw mikrowycieki na które
pomagał uszczelniacz, póżniej duża plama i brak czynnika - chłodnica zamiennik 280zł + oringi oryginał z ASO 84zł za komplet 4 sztuk)

oprócz tego raz kalibracja systemu adblue (600zł), po roku problem powrócił (wypisanie adblue 700zł)

usterka przewodu masowego (od kielicha lewego do silnika) - przedzmianowy z początku produkcji był zbyt sztywny
i zastąpiono go pozmianowym - taki też zakupiłem za 100zł na allegro używany

od momentu zakupu mam wyłączony system start/stop

z uwagi na idealny stan samochodu nie spieszno mi z wymianą, jak się zdecyduję - kupię ponownie XE tyle że znowu około 2 letnie
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: Zakup XE - jaki rocznik? sprowadzany?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wilczeg dnia Dzisiaj o 08:52:05 »
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czytałem właśnie o tych problemach. Widzę jednakna ogłoszeniach sporo egzemplarzy z przebiegami 250k i to napawa mnie optymizmem. Z TSI też. Mocno mnie straszyli a okazuje sięprawie bezawaryjny.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10