FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) => Wątek zaczęty przez: norton911 w Lipiec 16, 2013, 22:56:41 pm
-
musze wymienic napinacze xk8-97 czy same napinacze czy caly kpl.lancuch +napinacze +prowadnice lyzwy i czy zamienniki sa warte uzycia ?czy lepiej darowac sobie i uzyc drozszych orginalow,prosze o pomoc :-help
-
Rozrząd tylko oryginał, nie ma żartów.
-
Rozrząd tylko oryginał, nie ma żartów.
Tu się nie zgodzę, części mają być dobre, wykonane porządnie. W X308 łyżwy były plastikowe i przez to gorsze niż zamienniki, sam Jaguar je później zmodyfikował.
Zestaw do XK8 jest chyba taki sam jak do X308, tu masz informacje o wymianie rozrządu w moim samochodzie http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,22905.0.html
-
dzwonilem do sklep i ponoc te zamienniki co sprzedaja to te same co sprzedaje jaguar??????????????????????????????????????????????????
-
Wiadomo że przy ori mamy jakąś pewność a przy podróbce żadnej. Ja bym nie ryzykował.
-
czy ktos moze cos napisac o kpl naprawczym rozrządu silnika AJV8 wyprodukowany przez Tsubaki Japan (Original Equipment?????????
-
Tsubaki a Japonii, Jebaki z Chin, jeden pies. W zadnym przypadku podróbek na rozrząd!
-
:-clap :-V chyba jednak dostalem :-bryowiedz !!!!! HHEEEEE
-
dzwonilem do sklepu i ponoc te zamienniki co sprzedaja to te same co sprzedaje jaguar??????????????????????????????????????????????????
Tego to nie byłbym taki pewny, ale mój mechanik ich używa a do niego mam zaufanie i dlatego na tym zestawie zrobiłem rozrząd u siebie, widziałem jak robił rozrząd na tych częściach w XK8, jak masz kasę i wątpliwości to nie zastanawiaj się i kupuj w ASO
-
Wdlg informacji na stronach firmy Tsubaki, firma jest producentem zarowno OEM/OES jak i OE (Original Equipment),
roznica jest taka ze na czesciach OE widnieje logo producenta samochodowego (w tym prypadku Jaguara) a te
same elementy z tym samym oznakowaniem sa uzywany przy pierwszym montazu u producenta samochodowego,
OEM/OES posiada oznakowanie producenta czesci (w tym prypadku Tsubaki) i te elementy sa odpowiednikami
czesciami OE.
OE podlega kontrola jakosciowa przez producenta samochodowego
OEM/OES jest sprzedany poza kontrola producenta samochodowego
Niby tylko jedna literka ale roznica wielka.
Jezeli oferowany rozrzad faktycznie jest OE (Original Equipment) to widnije na elementach logo Jaguara oraz
posiada jakiegos certyfikatu, jezeli nie ma na tych elementach logo Jaguara to stwierdzenie iz jest to "OE"
jest podstepna prowadzanie klientow w blad.
Co do twojego przypadku norton911 - jezeli masz napinaczy pierwszego typu to nalezy ich zmieniec na
najnowszych, napinaczy starego typu moga pekac i robic wielka szkode. Zmiana calego rozrzadu na zapas
jest glupota o ile nic konkretnego sie nie dzieje i o ile nie jest nadmiernie glosny.
-
tylko jak go odpale zanim sie rozgrzeje to slychac napinacze a potem chodzi normalnie te czesci sa z v12 juz sam nie wiem ,wystarczy wymienic tylko napinacze na nowszy typ i to wystarczy?????
-
Ja bym się bardziej bał o plastikowe łyżwy, możesz sprawdzić górę rozrządu jak zdejmiesz pokrywę zaworów chyba, ale jak słyszysz rozrząd to nie jest dobrze
-
to jest takie jak bulgotanie przez chwile nie wiem jak to nazwac to nie stukanie ani nie lancuch zlapie temperature i jest wszystko ok silnik przcuje rowno i cicho to jest przez chwile jak go odpale tak jakby napinacze musily sie napelnic nie mam pojecia