FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: batol w Styczeń 13, 2010, 23:38:55 pm
-
Witam Klubowiczki i Klubowiczów!!
Mama mały problem gdy temp spada ponizej -10 i gdy odpalam kota to nie moze odłączyc recznego i caly czas trzyma mi kola, czy jest na to jakis sposób, czy mozna zostawic na P bez zapinania automatycznego recznego???
Pozdrawiam
-
Generalnie to taka zasada na przyszłość: zimą nie zaciągamy ręcznego! Wystarczy zostawić auto na biegu, w automacie będzie to P. Teraz to już musztarda po obiedzie, czekaj na roztopy. Pozdrawiam :-tylko
-
W x350 "ręczny" zaciąga się chyba automatycznie :-W
-
No właśnie też tak myślę...
Jeżeli chcesz to odłączyć ( jeżeli się da ) tylko przez podpięcie kompa ( raczej )
-
jak nie chcesz uruchamiać recznego to przed zgaszeniem auta (kluczyk do oporu w lewo) przytrzymaj pedał hamulca- wtedy reczny automatycznie sie nie wlaczy :)
-
oops sorry (wlasnie sprawdzalem) info jak wyzej z tym ze jeszcze przytrzymać reczny w pozycji dół
-
o kurcze ciekawa opcja , jutro sprawdze :) jezeli tak sie da to dzieki Tobie kamien z serca bo to jakas padaka z tym automatycznym ręcznym. Nie masz tak samo?
pozdro
-
Potwierdzam to działa. Bardzo użyteczna informacja też się bałem co jeśli kiedyś ręczny nie odpuści, a tu problem z głowy. Dzięki za info :-super
-
:)
moj stoi w garazu wiec tmp jesty na + ale nigdy mi reczny nie odmowil
przygladalem sie temu od spodu - to zwyklyu reczny tyle ze linika naciagana jest elektrycznie co znaczy ze jest jak w PF 125 P- cos musiz miec z pancerzem linki tam nie powinna sie dostawac wilgoc
(pamietam czasy mojego ojca jak sie z tym meczyl w duzym fiacie :-super)
-
powoli to wszystko uklada sie w logiczna całosc. Tez trzymam kota w garazu ale musze z niego wyjezdzac pod prąd bo tarłem po glebie. W ta strone tez przycieram ale znacznie mniej......moze rozwalilem pancerz.. sprawdze gdzies na kanale.
pozdrooo
-
;D mam ten sam problem z garażem ;D
za długie auta sobie kupiliśmy ;D ;D ;D
-
owszem jezeli masz spad przy garazu to sie umeczysz. u mnie spadow brak ale mam pewne stale miejsca gdzie wjezdzac ..... nie moge a to zaledwie SWB o LWB nie wspomne. Natomiast: jezeli bardzo chcesz uniknac uderzania o ziemie to w ostatnim momencie przed przyziemieniem zatrzymaj auto i daj systemowi pomyslec- powinien sie podniesc po chwili jak system wykryje ze przeswit jest za niski- mi tak czasami robi ale to zalezy od ukladu podloza. Ja staram sie raczej unikac kontaku podwozia z jezdnia bo pod x350 jest tyle elementow plastikowych i oslon ktorych na pewnoi nie chemy zniszczyć. Ostatnia akcja serwisowa x350 wlasnie byla na temat oslony pod ktora dostawal sie brud i piach co powodowalo uszkodzenia przewodow hamulcowych :)
pozdro
-
sprawdze z tym zatrzymaniem, kurcze moze powinienem pojechac na ogledziny. Niech zerkna czy jest okey. Wielkie dzieki za wskazówki!
Z Wyrazami SZacunku
-
;D mam ten sam problem z garażem ;D
za długie auta sobie kupiliśmy ;D ;D ;D
Ja specjalnie nowy garaż budowałem żeby wyeliminować spad przy podjeździe ;D
-
uwaga uwaga ! wczoraj w nocy administrator przebudowal spad do garazu! jest idealnie:)) pozdrawiam
-
:-yipee :-yipee :-yipee :-yipee
-
można ....?.. mozna!:))))