FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: franiux w Październik 17, 2019, 15:50:06 pm
-
Witam, mam do wymiany przednie górna wahacze bo chyba sworzeń nie występuje oddzielnie.
Znalazłem nowe zamienniki NTY za 230zł sztuka. Czy ktoś się orientuje co to jest warte ? Oryginały kosztują ~750zł
Aby wymienić te wahacze z tego co widzę trzeba wyciągnąć amortyzator bo śruby kolidują z nim. Czy potam jak go założymy i podłączymy nie będzie problemu z nimi, czy wszystko powinno automatycznie się ustawić ?
-
Odepnij sobie akumulator najpierw bo ten skurczysyn raz się ustawi w pozycję podnośnika a raz będzie próbował się poziomowac.
Druga sprawa jak już wymienisz to wiadoma sprawa nie będziesz miał powietrza w amorze (bo musisz go wyjąć). Tu by się przydał komputer żeby podpompowac ale można to obejść. Nie opuszczasz do końca auta, tak żeby rant błotnika zrównał się z opona i odpalasz furę. Wypoziomuje się powoli
-
Warto sprawdzić poziom zerowy tył i przód ma inne wartości. Na YT jest fajnie wyjaśniony film jak wymienić amory belistein. Warto go obejrzeć przed ingerwncja w układ.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Znalazłem film, wygląda wszystko prosto, tylko odłączyć akumulator. Zamówiłem oryginalne wahacze bo nie będę ryzykował że za rok znów trzeba będzie wymieniać.
-
Siemanko
Wymieniłeś już może te wahacze? Pytam, bo gdzieś w necie widziałem schematy coś jakby z EPC do tych wahaczy z opisem śruby "adjustment bolt" czy jakoś. Oglądałem to u mnie na ile się da i nie mogę tam zobaczyć nic co by było regulacją. Jestem po prostu ciekawy czy górny wahacz ma regulowane wychylenie a jeśli nie to dlaczego :)
Pozdr.