FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: basia26 w Lipiec 25, 2018, 15:34:32 pm
-
Witam wymienił mi mechanik wahacz tylny dolny prawy
Czy po wymianie trzeba ustawić geometrię kół???
On twierdzi że nie
-
po każdej inferencji w zawieszeniu trzeba ustawić geometrię
-
po każdej inferencji w zawieszeniu trzeba ustawić geometrię
Nieprawda. Jeśli wahacz nie posiada srub i podkładek mimośrodowych to nic się nie ustawia
-
To jak to jest Panowie?
Trzeba ustawić tą geometrię?
-
Akurat w tym wachaczu masz mimośrud. Ja ostatnio wymieniałem wachacz i zrobił cechy i okazało się że dobrze trafiłem bo na zvierznosci wyszło niewielkie odchylenie. Jak są śruby regulacyjne zawsze warto sprawdzić ustawienie.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Mimośrodem ustawia się kąt pochylenia koła, a co za tym idzie to automatycznie zmienia się zbieżność kół. Czyli jak kolega napisał po każdej ingerencji w zawieszeniu trzeba robić geometrię.
-
Dziękuję
-
Przecież na tylnym dolnym wahaczu nie ma regulacji więc i zbieżności robić nie trzeba. Chyba że po lifcie jest inaczej jak przed liftem ??
-
Jest i w tym i w tym bo to Forda zawias 😎
Góra jest stały sworzeń, a dół jest regulowany. Z tłu jest jeszcze drążek regulacyjny zbieżność 😜👍
-
U mnie 2001r wahacz jest przykręcany zwykłymi śrubami, to samo było u klienta 1999r. W moim jaki i klienta przypadku wahacz założony i auto jeździ równo a w tym modelu jak coś jest nie tak i będzie minimalny luz lub nie będzie zbieżności tył zaczyna pływać
-
Z tego co widzę na schematach to górny jak i dolny wahacz na zwykłych śrubach. Do regulacji tylko drążek