FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) => Wątek zaczęty przez: Piotr w Listopad 22, 2009, 15:42:21 pm
-
jestem zupełnie "zielony" chciałem kupic coś fajnego do podłubania,
mam na oku XJS z 1992 roku , z silnikiem 4,0 , co o tym modelu silnika myślicie?
-
:-witamy
Nie mam doświadczeń "osobistych" ani z XJSem ani z motorem 4,0 ale:
- XJS - najpiękniejsze sportowe auto świata ;D
- rzędowa szóstka 4,0 - silnik praktycznie niezniszczalny ;D
-
dla mnie bobba :-za jak za dobre pieniądze to bierz
sam bym chętnie kupił xjs-a ale narazie muszę uporać się z moją 40-stką
-
uuu dawno nie bylo postow w tym dziale ;) :)
rocznik 92 to po facelficie, w 91 model zostal gruntowny odnowiony. napewno swietny wybor, choc modely
po facelifcie nieco stracily urok optyczny poprzez nowoczesnych tylnych swiatel oraz zmiany w ksialcie
sylwetke. ale to kwestia gustu. nie ma jakis specjalnych wad jaki mial xj-s w dawnych czasach. silnik 4,0
jest w sam raz. good luck przy dlubaniu :)
-
XJS jest najlepszy.
tylko że, dobrze żebyś wiedział, że czasami "do podłubania" wychodzi naprawdę dużo.
6 cyl to cudowne coupe dające dużo frajdy i spokojnie dające się jeździć nim na co dzień.
Silnik odporny, dość mocno znany, sympatyczny i w ogóle...
XJS już jest ponadczasowy.
@kogutki... chyba się pojawią bo się na XJS-y przerzucam :D :D :D
-
XJS jest najlepszy.
...
@kogutki... chyba się pojawią bo się na XJS-y przerzucam :D :D :D
uuu super :-super :-super :-super
-
dziekuję za opinię, rzeczywiście dla mnie też to autko wygląda świetnie,
czy mozecie polecić jakieś warsztaty w rejonie Toruń, Bydgoszcz ?
-
mam też dodakowe pytania ,
1. o jakieś żródełko na części poza e -bay.
2. czy w tej wersji wystepowały też automaty , ten ma manualną skrzynię
-
co do 1: czesci. sa kilka specjalizowany sklepy, mnostwo rzeczy mozna kupic uzywany.
co do 2: wieksosc bylo w automatach, manual to rzadkosc.
-
czy masz jakieś namiary na te sklepy?
-
pewnie ze tak. znajdziesz ich np
w kategorii Ksiązka warsztatów oraz sklepów http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,21.0.html
w kategorii (http://Linki) pod tytulem "sklepy" http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/board,67.0.html
a jak cos konkretnego szukasz to zawsze mozesz zapytac na forum a pewnie ktos wie gdzie mozna
szybko i nie najdrozej do upolowac.
-
dzięki , przejrzę to na spokojnie..
-
chcesz kupić tego czarnego sporta z allegro?
-
Mam takie pytanie - od jakiego pułapu cenowego można zacząć rozglądać się za sensownym, jeżdżącym XJSem?
-
20k. i nastepne 20k. w porspektywie 24 miesięcy
-
Nom, tak mniej więcej wychodzi :) niestety :(
taniej można spokojniej kupić xk8 niż xjs-a, ale XK8 to już nie to samo
-
pewnie chodzi o tego:
http://www.allegro.pl/item795736806_jaguar_xjs_4_0_1992.html (http://www.allegro.pl/item795736806_jaguar_xjs_4_0_1992.html)
trochę martwi mnie ta nakładka zderzaka pod ścianą ale to pewnie był zabieg kosmetyczny, no a felgi to dzieło sztuki :-gwizd :-gwizd :-gwizd
-
rzeczywiście myślę o tej sztuce z Włocławka, mam nadzieję że to całkiem dobra "baza" do dalszego dłubania.
-
o co chodzi z tą nakładką zderzaka, masz na myśli brak chromu?
-
chrom ma tylko pomalowany ;/
zderzaki od 94-96
-
xjs miał 3 zmiany na przełomie 90-93, pierwszy lifting z 1991 podstawowy zewnętrzny i zmiana z 3,6 na 4,0 i drugi z 93 roku gdzie weszła poduszka pasażera, plastikowe zderzki i pożegnano definitywnie 5,3v12. Auto którym się interesujesz to przejściówka tzn. buda po lifcie ale zderzki powinny być stare a tu są plastiki a oryginalne zderzaki stoją po ścianą i jest je widać na fotach, brakuje spryskiwaczy reflektorów. Pytanie czy ten zabieg tuningowy to tylko kosmetyko czy było cos więcej? spojler tylnie od twr też zagadka
-
e nie, wcale nie zagadka ten spoiler... no to znaczy taka nie za duża.
Jak ma sportpacka to może tak mieć - często bardzo montowali to jako "zestaw obowiązkowy" Do amerykańskich v12 z platkikami to w ogóle jako zestaw obowiązkowy szło. :)
-
własnie zobaczyłem że on ma kiere bez poduchy a powinna byc z poduchą, ciekawe czemu?
-
Poszperałem po internecie trochę, rzeczywiście macie rację,
rozmawiałem z właścicielem rzeczywiście wymieniane były zderzaki.
Ten spoiler całkiem nieźle wygląda, koła też robią niezłe wrażenie.
Wydaje mi się że te zmiany są na plus, nie ma przegięcia.
Ale całość trzeba dopracować, może odtworzyć chromy, może wstawić podwójne "oczka".
Przyjrzę się na miejscu czy nie ma śladów po czymś więcej jak kosmetyka.
PP
-
Richie, pisałeś że poduszka pasażera weszła w 93 roku , to jest 92 nie może jej być.
-
AAAAAA W KIEROWNICY ?
-
mój wzór który chciałbym osiągnąć to Arden AJ 6 to przebudowa z firmy Arden na bazie XJRS .mam kilka jego fotek, naprawdę cudo.
-
kolejne
-
wysłał by mi te fotki na maila?
-
i będziesz mu ciął tylne słupki?
-
z kierownicą jakoś jednak inaczej jest, częśc aut z 92 roku miało taką kiere
-
z tymmi słupkami to arden trochę przekombinował ale bodykit najladniejszy ze wszystkich jakie były dostepne. Felgi też najfajniejsze.
-
to moze od razu kupisz orygynal ? ten jest obecny na sprzedasz. wersja ubozsza - bo dachu nie ma ;)
bodykit faktycznie jest ok. zderzaki wygladaja w sam raz.
(http://i47.photobucket.com/albums/f169/kogutki/xjs-arden-1.jpg)
-
a mnie właśnie to kręci, bo to jest zerżnięta przez drogiego Jochena koncepcja z prototypowego Daimlera XJS, lub jak kto woli Dailmera 66S (double six sport)
A po ile taki Arden?
-
nie znam ceny, plotki mowia cos o 30 k erosow.
-
a to jednak wole 3 z US kupić :D
ale dzięki za info :)
-
tamten też jest na sprzedaż ale - z dachem to ponad 50 tys Euro, ktoś chce zarobić.
na meila mogę wysłać te FOTKI,
-
ok już znalazłem na autoscout24.de
-
ok już znalazłem na autoscout24.de
można prosić o link do tego cudo?
-
na mobile.de zaznacz jaguar i wpisz ręcznie arden, oczywiście wszystko w detailsuchen. Jest tam napewno, stoi w meilenwerku, wszystko mo pasuje oprócz lusterek.
-
Koledzy zakupiłem to autko i powiem tyle - autko ma trochę do zrobienia ale ogólnie super...
SILNIK KLASYKA....!!!! SUPER...
zacząłem już szukać trochę części, zacząłem robic mechanikę
ale mam kłopot z światłami, te podwójne podobno były produkowane na USA,
na e-bay nic nie znalazłem, pośrednicy od części też nie maja pojęcia gdzie tego szukać może wiecie gdzie to można znaleźć.
-
No to gratulacje !!! Mam nadzieję, że pojawisz się nim jakimś spotkaniu - najbliższe za 1,5 tygodnia w Warszawie ;D
-
na e-bay nic nie znalazłem, pośrednicy od części też nie maja pojęcia gdzie tego szukać może wiecie gdzie to można znaleźć.
Zmień pośredników... :-gwizd
czego nie możesz dostać?
EDIT: na Ebay lampek szukałem od 4 miesięcy i wyszły 70% ceny nowych to olałem temat ;D
-
chodzi mi o podwójne lampy na przód do xjs
-
tzn ile ? nie mam pojęcia ile kosztują nowe i gdzie można je dostać?
-
a co masz?
A) łezki, a chce podwójne
b) nic nie mam dziury mam
c) mam same ramki od podwójnych i zbite szkiełka
-
mam pojedyncze łezki a chce podwójne.
-
O! więc nie szukasz lamp tylko conversion kit
i teraz będzie dużymi literami
DO FACELIFTA LHD ;D czyli normalne lampki nie podejdą bo to nie facelift. I teraz tak. Facelift nie miał w ogóle podwójnych (nawet w US).
2800 nowe...
używanych od 3 lat nie widziałem. Używanej konwersji do facelifta. Czyli mocowanie, ramki, lampki... chyba też przekaźniki...
-
napisałem maila w tej sprawie, proszę o kontakt
-
piotr jak chcesz to ja mam na miejscu używki, moiżemy sie zamienić za twoje jak by co wal na pw.
-
pojawiła się jakiś opis i nie mogę wysłać wiadomości "Nie można wysłać PW do 'richie', limit PW osiągnięty."
podaj jakiego maila lub napisz na mojego, jestem zainteresowany.
-
poczytaj tu: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,5035.msg57064.html#msg57064 :-W
-
zadzwoń do mnie: 0609626255
-
więc -------------- Kupiłem, naprawdę zajefajne auto
co o nim myślicie?
[załącznik usunięty przez administratora]
-
wow, gratuluje zakupu :-super :-super :-super
-
No ładne cacko ;D :-super
-
nareszcie dzieje się coś w dziale xjs :-za fajna fura, gratuluje !
-
:-K :-K Super właśnie wczoraj zadałem sprzedającemu pytanie o niego - ale nie odpisał - dobrze że trafił do klubu :-za :-za :-za
-
jezusmaria co to za felgi sa? wezcie na to bana dajcie
-
Takie złe nie są... :)
-
wies tanczy i spiewa. jeszcze neonik na podwoziu i hopsa hopsa.
-
moim zdaniem felgi są ok :-za
-
Proste, z rancikem, bez przegięcia - klasyczne, sportowe - według mnie też pasują do charakteru xjs'a
-
Duperele... sorry za określenie, ale przy takim wozie felgi to duperele, bo kociak jest zajefajny!! Czarny XJS - kto z Was/Nas nie chciałby mieć takiego w garażu?? Piotr - dawaj więcej fotek :-super :-za :-tylko
-
Jak dla mnie, te felgi są w sam raz :-wstyd
-
No niewiem. Jako posiadacz xjs nie moge sie z tym pogodzic. Pewnych klasycznych pieknych projektow nie powinno sie modyfikowac. Takie moje zdanie
-
domyślam sie że gdyby był na nich kapsel arden to byloby tiptop :-gwizd :-gwizd :-gwizd :-gwizd
-
witam, dopiero odszukałem stary login do tego forum, minęło trochę czasu
ale chciałbym zakomunikować że skończyłem moje autko pare mic temu, w sumie to po drodze stałem się włascicielm jeszcze jednego egzemplarza - może wtym roku też go skończę:) ale z przeznaczeniem na zabawę na torze.
Autko wyszło naprawdę super, zrobiłem wszystko od podstaw, auto zostało rozebrane w mak, wypiaskowane, pomalowane elementy, wszystko co można wymieniałem na nowe, skórzane wnętrze - kolor beż, ciemna brytyjska zieleń - lakier, mnóstwo dodatków, no i super felgi trochę miałem z tym łamigłówkę ale udało się, w sumie kosztowało to parę złotych ale efekt końcowy - rekompensuje wszystko.
Wszystkim którzy po drodze mi pomogli - dziękuję i pozdrawiam.
Byłem w tym zielony to fakt, teraz mogę jednak już coś powiedziec o tym samochodzie.
Wkrotce umieszczę zdjęcia
pozdr. Piotr
-
Właśnie czekamy na fotki i ciekawi mnie jak sobie z tymi lampami poradziłeś:)
-
dosyłam zdjęcia skończonego autka, mam też fotki od poczatku prac, to autko sprowadziłem z Londynu jako drugi xjs, na poczatku był niebieski, .
mam nadzieję że Wam się spodoba. Wg. mnie fajnie wyszły koła, miałem mękę z dopasowaniem dystansów ale udąło się.
Czarny był dawcą europejskich części, teraz szykuje go na tor ma manulana skrzynię więc nadaję się idealnie, mam nadzieję że skoczę do przyszłej wiosny przewiduje w nim klatkę + sportowe fotele ale na razie nie mam do tego zapału , może zimą.
[załącznik usunięty przez administratora]
-
jeszcze środek
[załącznik usunięty przez administratora]
-
i ... jeszcze dwa
[załącznik usunięty przez administratora]
-
Imponujący :-super
-
aaaaa i jeszcze jedno wiadomość do "Sambora", nie czytałem wczesniej tych Twoich komentarzy
czarny na tych fegach wygląda "zaj.... fajnie" myslę że prześlę wam skonczony samochodzik w wersji SPORT
"jako posiadacz xjs" "wies tanczy i spiewa. jeszcze neonik na podwoziu i hopsa hopsa" - chłopie co Ty bredzisz.
[załącznik usunięty przez administratora]
-
dałeś radę:) środek wygląda jak by z salonu wyjechał :-super Odnośnie tego driftowozu jestem za, przyda się jakiś porządny samochód wśród tych wszystkich szarych i bez duszy bemek :-A :-tylko
-
tylko gratulowac! :-za
driftowozu
:-hehe dokladnie :-super
-
tak jak mi pisales :-10points
-
Jestem pod wrażeniem! :-super
-
Dobry wybór. :-R
-
Jest to przepiękne auto z duszą.