FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: trabant66r w Marzec 27, 2018, 12:59:24 pm
-
Witam,
od dłuższego czasu poszukuję jakiegoś fajnego Jaguara. Obecnie mam XJ40 i jestem bardzo zadowolony ale chciałbym spróbować czegoś mocniejszego. Zainteresował mnie właśnie ten XJR. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat tego samochodu:
Jaguar XJR
rocznik - 1995
model - XJR rzekomo 340KM
przebieg- 228tyś
cena - 16900zł
miejscowość - Zakręt, Mazowieckie
Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki,
Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/jaguar-xjr-4-0-r6-1995-r-340-km-supercharger-w-pl-od-2006-roku-CID5-IDsxUOJ.html#080bd28fbd
-
Cały lakierowany. Tyle widzę i wiem...
-
To nawet właściciel mówił jak do niego dzwoniłem jak również o 4 łożyskach do wymiany którymś łączniku stabilizatora i o tym obtarciu na zderzaku. Ogólnie nie twierdził że auto jest w stanie kolekcjonerskim jak większość samochodów w komisach. Może ktoś miał okazję oglądać to auto na żywo?
-
Witam ponownie,
skro nikt nic nie wie na temat tego egzemplarza to może ma ktoś coś godnego polecenia?
Pozdrawiam
-
Wpisz xjr w Oleśnicy ,nie oglądałem ale mam blisko jakby co. Silnik był zakładany inny i cały robiony nie wiem co dokładnie ale są fv na to.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Myślałem bardziej o XJ300...z rzędową 6. Podobno te V8 nie do końca są dopracowane-chyba że się mylę?
-
Panie i Panowie,
XJR ponownie pojawił sie na OLX https://www.olx.pl/oferta/jaguar-xjr-4-0-r6-1995-r-340-km-supercharger-w-pl-od-2016-roku-CID5-IDsxUOJ.html#080bd28fbd
Powiedzcie czy coś jest z nim nie tak że tak długo jest wystawiony???
Dla porównania drugi XJR https://www.olx.pl/oferta/jaguar-xjr-supercharged-320km-gt-ss-nie-bmw-sl-amg-m3-m6-m5-CID49-IDjjFwb.html#6b8b501689
Podpowie ktoś coś?
Czy nie warto się w to pchać?
Pozdrawiam
-
Sprzedajacy pierwszego wyslal mi po rozmowie paczke ze zdjeciami dobrej jakosci.. fajnie, bo wsZystko jak na dloni widac. Pomijajac kaestie techniczne, bo je trzeba by bylo sprawdzic przy ogledzinach to jak na moje trzeba by go znow pomalowac :)
Drugi co pokazales to tez sprzedajacy mowi, ze trzeba by bylo calego pomalowac bo lakier wyplowialy. Dodatkowo w trakcie rozmowy ze sprzedajacym odnioslem wrazenie, ze z jego opowiesci wynika, ze stan idealny :) subiektywne moje odczucia co do tych dwoch to takie, ze nie ma po co jechac ich ogladac :)
-
Chyba jest tak jak mówisz skoro jeszcze są wystawione. Kupić nie trudno ale sprzedać później takiego XJRa to raczej graniczy z cudem. Był może ktoś kto oglądał te samochody na żywo?
-
Czego oczekiwać , albo kupujesz tanio zakładając że auto będzie do roboty i wiele nie wyjdzie taniej niż auto w lepszym stanie , za to wydatki rozłożone w czasie . Albo wykladasz dwa razy tyle od razu i robisz tylko pakiet startowy.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Jak tak przeglądam ogłoszenia XJR x300 to widzę, że coraz szybszy się robi ;D
5,9 do setki, fiu fiu...za parę lat będą miały 3,5 8)
Należy założyć powypadkową przeszłość i pod tym kątem oglądać tak tanie sztuki. Jeśli wszytko będzie OK, mechanika w tym aucie nie stanowi problemu.
-
Yoohas jeździłeś takim XJRem? Jeżeli tak to powiedz jak to się zbiera bo ja nigdy nie miałem przyjemności czymś takim podróżować. Czytałem kilka wątków i kilka osób podobno zrezygnowało z zakupu ze względu na "zbyt słabe odejście".
Co do powypadkowej przeszłości to chyba jak w większości mocnych tylno napędowych trzeba zwrócić na to uwagę a to w zasadzie jak dla mnie dyskwalifikuje auto bo planuję kupić go na dożywocie;-)
-
Jak się zbiera? Zależy jaki jest punkt odniesienia.
Katalogowo ma ok. 7 sek. do setki. Więc wrażenie powinno być niezłe.
Ale bywa, że nie jest. Jeżdżę na co dzień turbo-benzyną - katalogowo 6.9 do setki. Lekko dłubnięty. I w porównaniu do XJR-a wrażenia są kosmiczne - przez turbo. A na papierze pewnie 0,5 sek. różnicy. Nie mówiąc o przyspieszeniach użytecznych - np. 60-120. Wtedy XJR jest wolniejszy.
Tu masz kompresor, więc zupełnie inaczej oddawana jest moc.
Podobne są odczucia przy 4.2 SC. Na liczniku cyferki błyskawicznie rosną, a jednak odczucia są mocno "wytłumione".
Także moim zdaniem przy oględzinach wdepnij gaz i na oko oceń, czy jest bliżej 7 sekund, czy 9. Na pewno powinieneś wyraźnie czuć przyspieszenie na plecach i karku ;)
-
Panie i Panowie,
XJR ponownie pojawił sie na OLX https://www.olx.pl/oferta/jaguar-xjr-4-0-r6-1995-r-340-km-supercharger-w-pl-od-2016-roku-CID5-IDsxUOJ.html#080bd28fbd
Powiedzcie czy coś jest z nim nie tak że tak długo jest wystawiony???
Dla porównania drugi XJR https://www.olx.pl/oferta/jaguar-xjr-supercharged-320km-gt-ss-nie-bmw-sl-amg-m3-m6-m5-CID49-IDjjFwb.html#6b8b501689
Podpowie ktoś coś?
Czy nie warto się w to pchać?
Pozdrawiam
Ten drugi XJR też już spory czas się sprzedaje, był jakiś czas temu na Otomoto z innymi zdjęciami.
-
I jak ? Oglądał ktoś tego z okolic Warszawy? Sztrucel, czy idzie z niego zrobić solidny wóz? Byłem zainteresowany, ale nie bardzo miałem czas się wybrać na oględziny 400 km od domu :-) Oglądał go ktoś na żywo? Jeździł? Byłbym wdzięczny za spostrzeżenia
-
XJRy z tej serii nie są takie szybkie. Wiem bo jechałem. Auto żony ma katalogowo 6,5 do setki, w praktyce wychodzi 6,6 do setki. To nie jest szybko. Po prostu sprawnie można tym się poruszać.
Ale nie żebym zniechęcał, broń Boże. Po prostu kwestia obycia z szybszymi autami.
-
Osiągi stawiam na drugim planie. Chciałem zapytać, czy według Was to auto stanowi sensowną bazę i czy ktoś go oglądał pod kątem przeszłości wypadkowej, jakiś mniej lub bardziej udanych napraw blacharskich i korozji w istotnych miejscach :-)
-
Kupiłem tego XJR'a z Zakrętu koło Wawy. Auto zastane, lakier dramat, szpachlex tu i ówdzie...... Ale podłoga, elementy nośne - w dobrym stanie. Motor i skrzynia również. Milion napraw do zrobienia, ale jestem zadowolony z zakupu. Wyszedłem z założenia, że lepiej zacząć od bazy w sensownej kasie, niż kupić wypicowanego ulepa. Jak na razie - śmiga i z każdym dniem czuje się coraz lepiej.
-
Gratulacje, pokaż go dokładniej w galerii. Najważniejsze, żebyś był zadowolony.
-
Jak czas pozwoli, to zrobię jakieś fotki. Jak na razie mam niewiele czasu nawet na zaplanowane wymiany gratów/naprawy :-) Na dzień dzisiejszy śmiga bez większych zastrzeżeń. Rozruszany, podstawowe mankamenty usunięte. Prowadzi się pewnie i nie grymasi :-)