FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Szukam Jaguara => Wątek zaczęty przez: Mani w Grudzień 07, 2021, 11:59:19 am
-
Tak jak w temacie, chcę rozpocząć swoją przygodę z Jaguarem.
Szukam XF I generacji 3,0d, gdyby ktoś miał zadbany egzemplarz lub mógł polecić jakąś sztukę to proszę o wiadomość.
Pozdrawiam
-
Cześć, mamy jednego w tym silniku na sprzedaż ??
Zadzwoń najlepiej do mnie 880 400 483 Pozdrawiam
Arek
-
Cześć, wciąż szukasz?
-
Witam .Mam do sprzedania ładnego i pewnego xf ale z silnikiem 2.7td po wymianie rozrządu i pełnej kontroli.Mój tel.501023142.
-
Cześć,
Kupię XF, I generacji, 3.0 diesel, najlepiej 275 KM
-
Witam,
Mam takie auto. Świeżo ( 1000 km) po wymianie silnika u GIEREMKA.
Zadbane, bez przygód, serwisowane, od 11 lat w moich rękach.
Kolor Pearlgrey, środek jasny.
Faktura vat 23%. Sprzedam bo już zakupiłem inną nówkę z salonu.
Stoi pod domem i szuka dobrego, nowego Właściciela.
Proszę o kontakt tel. 601254767
Robert
-
Cześć,
Kupię XF, I generacji, 3.0 diesel, najlepiej 275 KM
Miałem XF pierwszej generacji (co prawda SV8, ale miałem). Miałem też XJ z tym silnikiem (3.0 diesel, 275KM). Ja rozumiem różne fetysze, to ale bez przesady. Nie dość, że pierwsza generacja XF była na maksa niedopracowana i dosłownie każda podróż to była nowa przygoda, bo pierdzieliło się bardzo wiele elementów, to jeszcze w wersji z najgorszym możliwym motorem. Jest tyle fajnych aut - wybierz sobie jakieś sensowne, a nie irytującą skarbonkę.
-
Do: kamis
To nie wiem co robisz na tym forum skoro odradzasz i ciągle narzekasz na Jaguary. Jeżdżę nimi od ponad 20 lat.
Jeździłem xf-em przez 11 lat praktycznie bezawaryjnie. Zjechałem nim prawie całą Europę.
Nigdy poważniejszych problemów nie miałem. Przy 250 000 zerwał się napinacz i zniszczył silnik, który był w fantastycznym stanie. Może trzeba umieć jeździć tymi autami, a nie używać ich jak wyczynowe sportowe auta bo nimi nie są pomimo świetnych
osiągów. Naprawiłem swoje auto pomimo, że było to nie opłacalne i sprzedaję je bo żal mi było auta dającego tyle przyjemności. Tym bardziej, że załatwiłem do niego EU5 i można nim będzie jeszcze trochę pojeździć.
Widziałem, że wiecznie na forum z czego jesteś niezadowolony. Myślę, że jest dużo innych rzeczy do roboty niż psuć innym radość z obcowania z Jaguarami nawet włącznie z ich wszystkimi wadami. Może znajdź sobie inny adres do ględzenia.
-
Tym bardziej, że załatwiłem do niego EU5 i można nim będzie jeszcze trochę pojeździć.
Czy możesz rozwinąć na czym polegała akcja EU4 -> EU5 ?
-
W związku z tym, że Urząd standardowo po roczniku wpisał mi EU4, a xf 3,0 d miał już wcześniej fabrycznie normę EU 5 wystąpiłem do Importera o potwierdzenie. Po miesiącu otrzymałem oficjalne pismo z Jaguara potwierdzające EU 5 dla tego konkretnego silnika. Tyle.