FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: AndBuhhery w Październik 18, 2021, 17:02:06 pm
-
Niedługo kupuje od znajomego Jaguara S-Type 3.0 V6 2004 rok automat w LPG
Auto stało rok a przez kolejne kilka miesięcy zrobiło max 300 km. Po roku było sporadycznie przepalane.
od kilku tygodni mój tata jeździ tym autem i obserwuje jak Jaguar się zachowuje.
Powiedzcie na co zwrócić szczególną uwagę, które części wymienić, co powiedzieć i o co wypytać mechanika żeby uniknąć sytuacji że auto stanie i będę musiał wzywać lawetę.
Czy spotkał się ktoś z was z podobną sytuacją?
-
Samochód jak każdy inny, jeśli ma stanąć to stanie. Nie wiem jak jest w poliftach z dostępem do cewek i świec, ale na dzień dobry wymieniłbym wszystkie cewki pod kolektorem dolotowym, uszczelki kolektora, wszystkie świece, filtry i olej w silniku. :-tylko
-
Mój nie jeździ już dwa lata. Największą bolączką jest... słaba elektronika a w szczególności kable. Wtyczki mają tendencje do śniedzienia a o pękniętych przewodach we wiązkach nawet mi się już dyskutować nie chce.