FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: stepek w Styczeń 02, 2020, 18:48:08 pm
-
Drodzy forumowicze,
Mam ostatnio problem natury technicznej ze swoim Jaguarem s-typem z 2002 r. 3.0 V6 w benzynie, obecnie z założoną instalacją gazową.
Otóż, zarówno w trakcie jazdy na benzynie, jak i na gazie obroty silnika dochodzą do max 3 tys. i silnik zaczyna się dławić nie mogąc wejść na wyższe obroty.
Auto normalnie się uruchamia, normalnie pracuje na niskich obrotach i normalnie jeździ oraz przyśpiesza, ale tylko do tej granicy ok. 3 tys. obrotów. Później zaczyna się dławienie silnika.
Czy mieliście styczność z takim rodzajem usterki? Z czym może to być związane?
-
Bez kompa to wróżenie z fusów bo w tym silniku prawie każda jego usterka objawia się odcinką przy 3 tys
-
Dzięki za odpowiedź. Oczywiście nie podłączałem auta do diagnostyki komputerowej, ponieważ pomyślałem, że przed wizytą w warsztacie być może uda mi się samemu tę wadę naprawić, bo być może ktoś z Wam miał styczność z czymś podobnym.
-
Lewe powietrze. Od tego bym zaczął zwłaszcza jeśli LPG był niedawno zakładany.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
przy lpg miałem to samo, co było winą instalacji, potem znów to samo i winne były cewki padnięte i raz znów to samo to było lewe powietrze
-
Dzięki za pomoc i nakierowanie na źródło problemu;)
-
Po podłączeniu do aplikacji przy analizie komputerowej wychodzi kod błędu P0171.
Z tego co wyczytałem na forach ten błąd jest związany ze zbyt ubogą wartością korekcji dawki paliwa blok cykl 1.
Czy wiecie może jak to zażegnać?
-
Miałem to samo błędy z zbyt ubogą mieszanką paliwa Restricted Performance i silnik kręcił sie do 3 tys obrotów. U mnie problemem była instalacja gazowa po pierwsze miałem za slaby reduktor podawał za mało gazu przy wyżej ilości obrotów i do tego podpięty emulator, który tylko przeszkadzał. Wymieniłem reduktor na mocniejszy i znalazłem ogarnięty warsztat od LPG tam wyrzucili mi ten dodatkowy emulator i podpieli taki, który byl fabrycznie w instalacji gazowej. Do tego ustawili LPG i od tamtej pory mam spokój a minęło już kilka miesięcy.
-
Miałem to samo wystarczyło założyć emulator ciśnienia paliwa i problem znikł koszt nie duży tylko chwila zabawy z miernikiem żeby ustawić prawidłowe wartości na emulatorze
-
Dzięki wielkie za cenne rady i odpowiedź:)
-
Kavaa, a czy mógłbyś mi polecić warsztat, w którym przeprowadziłeś opisywaną przez Ciebie naprawę?
Miałem to samo błędy z zbyt ubogą mieszanką paliwa Restricted Performance i silnik kręcił sie do 3 tys obrotów. U mnie problemem była instalacja gazowa po pierwsze miałem za slaby reduktor podawał za mało gazu przy wyżej ilości obrotów i do tego podpięty emulator, który tylko przeszkadzał. Wymieniłem reduktor na mocniejszy i znalazłem ogarnięty warsztat od LPG tam wyrzucili mi ten dodatkowy emulator i podpieli taki, który byl fabrycznie w instalacji gazowej. Do tego ustawili LPG i od tamtej pory mam spokój a minęło już kilka miesięcy.
-
Reduktor wymieniłem u mechanika, który zakładał mi gaz a później wszystko ogarneli Macar w Częstochowie ulica Warszawska. Polecam podejście do klienta jak nigdzie indziej, nie naciagaja na kase i znają się na tym co robią.