FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: stepek w Styczeń 02, 2020, 18:48:08 pm

Tytuł: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: stepek w Styczeń 02, 2020, 18:48:08 pm
Drodzy forumowicze,

Mam ostatnio problem natury technicznej ze swoim Jaguarem s-typem z 2002 r. 3.0 V6 w benzynie, obecnie z założoną instalacją gazową.
Otóż, zarówno w trakcie jazdy na benzynie, jak i na gazie obroty silnika dochodzą do max 3 tys. i silnik zaczyna się dławić nie mogąc wejść na wyższe obroty.

Auto normalnie się uruchamia, normalnie pracuje na niskich obrotach i normalnie jeździ oraz przyśpiesza, ale tylko do tej granicy ok. 3 tys. obrotów. Później zaczyna się dławienie silnika.

Czy mieliście styczność z takim rodzajem usterki? Z czym może to być związane?
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Styczeń 02, 2020, 20:58:03 pm
Bez kompa to wróżenie z fusów bo w tym silniku prawie każda jego usterka objawia się odcinką przy 3 tys
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: stepek w Styczeń 02, 2020, 22:03:31 pm
Dzięki za odpowiedź. Oczywiście nie podłączałem auta do diagnostyki komputerowej, ponieważ pomyślałem, że przed wizytą w warsztacie być może uda mi się samemu tę wadę naprawić, bo być może ktoś z Wam miał styczność z czymś podobnym.
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: Boodzio2 w Styczeń 02, 2020, 22:41:33 pm
Lewe powietrze. Od tego bym zaczął zwłaszcza jeśli LPG był niedawno zakładany.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: jaguarstype2004 w Styczeń 03, 2020, 12:29:53 pm
przy lpg miałem to samo, co było winą instalacji, potem znów to samo i winne były cewki padnięte i raz znów to samo to było lewe powietrze
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: stepek w Styczeń 03, 2020, 18:39:04 pm
Dzięki za pomoc i nakierowanie na źródło problemu;)
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: stepek w Styczeń 04, 2020, 14:37:29 pm
Po podłączeniu do aplikacji przy analizie komputerowej wychodzi kod błędu P0171.

Z tego co wyczytałem na forach ten błąd jest związany ze zbyt ubogą wartością korekcji dawki paliwa blok cykl 1.

Czy wiecie może jak to zażegnać?
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: Kavaa w Styczeń 09, 2020, 12:04:05 pm
Miałem to samo błędy z zbyt ubogą mieszanką paliwa Restricted Performance i silnik kręcił sie do 3 tys obrotów. U mnie problemem była instalacja gazowa po pierwsze miałem za slaby reduktor podawał za mało gazu przy wyżej ilości obrotów i do tego podpięty emulator, który tylko przeszkadzał. Wymieniłem reduktor na mocniejszy i znalazłem ogarnięty warsztat od LPG tam wyrzucili mi ten dodatkowy emulator i podpieli taki, który byl fabrycznie w instalacji gazowej. Do tego ustawili LPG i od tamtej pory mam spokój a minęło już kilka miesięcy.
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: puki w Styczeń 09, 2020, 17:13:16 pm
Miałem to samo wystarczyło założyć emulator ciśnienia paliwa i problem znikł koszt nie duży tylko chwila zabawy z miernikiem żeby ustawić prawidłowe wartości na emulatorze
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: stepek w Styczeń 11, 2020, 11:21:18 am
Dzięki wielkie za cenne rady i odpowiedź:)
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: stepek w Styczeń 11, 2020, 11:24:27 am
Kavaa, a czy mógłbyś mi polecić warsztat, w którym przeprowadziłeś opisywaną przez Ciebie naprawę?


Miałem to samo błędy z zbyt ubogą mieszanką paliwa Restricted Performance i silnik kręcił sie do 3 tys obrotów. U mnie problemem była instalacja gazowa po pierwsze miałem za slaby reduktor podawał za mało gazu przy wyżej ilości obrotów i do tego podpięty emulator, który tylko przeszkadzał. Wymieniłem reduktor na mocniejszy i znalazłem ogarnięty warsztat od LPG tam wyrzucili mi ten dodatkowy emulator i podpieli taki, który byl fabrycznie w instalacji gazowej. Do tego ustawili LPG i od tamtej pory mam spokój a minęło już kilka miesięcy.
Tytuł: Odp: Jaguar S-Type 3.0 V6 benzyna, dławiący się silnik powyżej 3 tys. obrotów
Wiadomość wysłana przez: Kavaa w Styczeń 11, 2020, 21:42:15 pm
Reduktor wymieniłem u mechanika, który zakładał mi gaz a później wszystko ogarneli Macar w Częstochowie ulica Warszawska. Polecam podejście do klienta jak nigdzie indziej, nie naciagaja na kase i znają się na tym co robią.