FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: BOGDA w Kwiecień 22, 2011, 12:55:40 pm
-
Wiec tak można się na początku przerazić ale efekt końcowy jest wyśmienity ....
na początku szlifujemy szkiełka papierem ściernym wodnym ja zaczęłam od 320 potem 600 , 1000 i 2000 do 600 prace przebiegały ręcznie ale zaopatrzyłam się w osprzęt i wykorzystałam obroty wiertarki :)- groszowe sprawy a ułatwiają pracę wyglądało to po szlifowaniu miej więcej tak :
-
jak lampy były mokre efekt był mniej przerażający
-
potem szlifowanie gąbką 50 i na koniec FILC I PASTA POLERSKA ..... trzeba uważać by nie stopić plastiku więc .... róbcie to dłużej ale delikatniej . Powoli zobaczycie efekty .... Moja kocica ma teraz piękne oczka .... Warto było poświecić trochę czasu dla takiego efektu
-
wyglądają jak szklane prosto z półki sklepowej
[załącznik usunięty przez administratora]
-
:-super
Polerka tylko z zewnątrz,czy od środka również?!
-
lampy były rozbierane na części naprawiliśmy w nich mechanizm przesuwania ,ale nie trzeba było ich od środka polerować .... tylko od zewnątrz ... wspomnę że wcześniej były trochę porysowane dlatego się skusiłam na polerke
-
No ładnie poszło :-za jakiej pasty używałeś do polerki? Pytam bo u mnie halogeny są "podziurawione" ale tam chyba jest szkło i będzie trochę trudniej.
-
Bogda jest płci pięknej :-W
-
pasta nazywała się PLAST X ,- może być pewnie inna ... ważne że musi być do plastiku ...:) sadzę że bez niej też uzyska się taki efekt tylko trzeba dłużej polerować....
-
upsss..... wydało się :) kobiety też lubią KOTY ...
-
RODGER zerknij na ten link może Ci się przyda jeśli da się je wypolerować bo dziurek chyba nie da się w ten sposób załatać :- pojecia
http://www.scirocco.pl/wspolne-naprawy-i-modyfikacje-65/35-modyfikacje/78-polerowanie-szka.html (http://www.scirocco.pl/wspolne-naprawy-i-modyfikacje-65/35-modyfikacje/78-polerowanie-szka.html)
-
No nie to że mam dziury w halogenach, po prostu zmatowiały od eksploatacji, ale dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem od szyb i powiedział, że mi zrobi polerkę, bo dam się będę z tym mordował. A on ma czym to zrobić no i know how.
Ale mimo wszystko dzięki za link.
P.S.
Kobieta w wielkim kocie wygląda zjawiskowo :)
:-za
-
pewnie to kwestia rocznika moje halogeny też sa plastikowe :(
ps. jeśli chidzi o markę to :nie wiem czy znasz te przysłowie ....
"kobiety nie lubią BOHATERÓW tylko ZWYCIĘZCÓW ....." pewnie dlatego wybrałam wielkiego jaguara :-tylko
jesli chodzi o płeć .... hm... KOBIETA w każdej marce auta wyglada ZJAWISKOWO :-za
-
Kurde muszę sprawdzić z czego są halogeny bo teraz mnie zaskoczyłaś ;p i nie wiem już z czego są zrobione.
Co do kobiety w kocie to bardziej mnie chodziło o to, że to rzadkość widzieć kobietę w kocie :-super
-
Czesc a czy s typie tez sa takie problemy jak w x typie z tymi plastikami do regulacji lamp? Nie wiem czy w S sa jakies zamienniki do wymiany ale jezeli byli by chetni to dalo by sie cos takiego zrobic jak robie do X.
-
no a co zrobiłeś w X ?..... ja chyba dałam za długa przedłużkę którą posuwa silniczek zmieniając kąt nachylenia lampy bo jak w środku auta ustawiam regulacją -lampy maximum do dołu to.... i tak są za wysoko bedąc teraz w trasie przez CB radio kilku kierowców dało mi informacje że " rażę" innych po oczach .Oczywiscie chciałabym by był to efekt moich wypolerowanych lamp :) i xenonów ,ale chyba trzeba bedzie jeszcze raz się do nich dobrać... w tygodniu podjadę na komuterowe ustawianie i zobaczymy
-
Wstawiłaś xenony, hmmmm chwal się co tam masz i czy wstawiałaś soczewki i w ogóle jak świeci.
-
poprzedni właściciel wstawił xenony ... Nie narzekam jeszcze na słaby wzrok :) ale w trasie świecą na prawdę świetnie piękny j. niebieski kolorek trochę mi się nie podoba jak zapalam długie światła - one żółte :( chyba nie można tego niestety zmienić...
-
zmylił mnie fakt ,że masz lepszą wersje Kota i stan moich halogenów...:) są szklane nie plastikowe..... :-yipee
-
Takie cos wyrabiam do X. Spisuje sie znakomicie i napewno jest mocniejsze niz oryginal
[załącznik usunięty przez administratora]
-
A masz w xenonach soczewki????
-
mam soczewki w halogenach - niestety też świeca na żółto ....
-
Zadek07- czemu wcześniej się nie odezwałeś !!!!!!!! :-zly to jest właśnie to ......... napisałam Ci na maila ..... KUPUJĘ ... podaj dane
-
nigdy nie mialem w reku lampy z s-typa wiec nie mam kompletnie pojecia jak to wyglada. I powiedzmy sobie szczerze ze lampy do S-typa sa dwa razy tansze a niezeli do X-typa stad sadze ze byloby male zainteresowanie tematem
-
A może ktoś wie gdzie naprawić w wawie lampy - tzn pourywane zaczepy...
-
czy wam te halogeny w zderzaku też tak słabo świecą? Gdy je włączę w nocy ( przy wyłączonych światłach mijania) , to nic w nich nie widać!
Jak sie je demontuje? Może mam za słabe żarówki...
-
czy wam te halogeny w zderzaku też tak słabo świecą? Gdy je włączę w nocy ( przy wyłączonych światłach mijania) , to nic w nich nie widać!
Jak sie je demontuje? Może mam za słabe żarówki...
Ogólnie dają kiepskie świtło-u mnie to samo :-zly
Nawet po wymianie żarówek .
Mocowane są 2 śrubami na imbusy-dosyć prosto się do nich dobrać :-super
-
Pozdrawiam wszystkich.
Mam pytanie w związku z polerowaniem oczek. Czy mógłby ktoś opisać krok po kroku jak je zdemontować? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
PS. Zdjęcia mile widziane ;)
-
Pozdrawiam wszystkich.
Mam pytanie w związku z polerowaniem oczek. Czy mógłby ktoś opisać krok po kroku jak je zdemontować? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
PS. Zdjęcia mile widziane ;)
Żeby dostać się do reflektorów należy zdemontować zderzak, więc niby prosto, ale jest trochę kombinacji i zawsze pozostaje ryzyko, że zderzak nie będzie pasował jak wcześniej.
- Odkręcamy grill - 2 x M6 + 2 x torx,
- Demontujemy przednią część osłony silnika - kilka wkrętów i torxów,
- Odpinamy halogeny, zdejmujemy przewody przyczepione do zderzaka,
- Zdejmujemy maskownice spryskiwaczy,
- Zdejmujemy plastikową osłonę nad chłodnicami 4 x kołek szybkiego montażu
- Odkręcamy śruby mocujące zderzak 8 x M6, 4 szt od przodu i po 2 szt na bokach dostępne od wewnątrz zderzaka (przy nadkolu), i przy reflektorze dostępne z komory silnika, teraz zderzak wisi na zaczepach przy grilu, albo już leży na ziemi,
- Demontujemy wsporniki przy spryskiwaczach - 2 x M6 na jeden spryskiwacz,
- Każdy reflektor przykręcony jest trzema śrubkami M6, dwie z przodu i jedna z tyłu, w środkowej części reflektora
I to chyba tyle.... może jeszcze rozpiąć jedno duże gniazdo zasilające reflektor.
Moim zdaniem największy problem jest z odkręceniem śruby trzymającej zderzak, która jest z prawej strony, przy nadkolu, zbiornik płynu do spryskiwacza utrudnia dostęp, ale da się do niej dobrać bez demontowania innych elementów.
-
Dziękuję makek za szybką odpowiedź
-
by zdemontować zderzak ja- musiałam zdemontować koła przednie ... ... jesli chodzi o samo zewnętrzne polerowanie lamp to nie trzeba ich demontować -spokojnie da się je wypolerować bez demontażu .... Ja wymieniałam plastikowe elementy które znajdują się wewnątrz lampy -wykruszyły się i nie współgrało to z silniczkami - przez co regulacja wewnętrzna nie działała ...
-
jak zdecydujesz się rozbierać lampy na części pierwsze to bardzo delikatnie przecieraj chromowane elementy wewnątrz .... szybko schodzi farba :(
-
jak zdecydujesz się rozbierać lampy na części pierwsze to bardzo delikatnie przecieraj chromowane elementy wewnątrz .... szybko schodzi farba :(
Potwierdzam, zwłaszcza okolice żarówek (przygrzany odblask) lepiej sobie odpuścić.
-
należy również pamiętać o końcowym zamontowaniu plastikowych zaślepek które znajdują się od tyłu lampy -ja mam jedną niezamontowaną i zawsze jak pada deszcz albo jest mżawka to mam zaparowana lampę :( - taka pierduła ,ale ciężko ją dostać :-thumpdown
-
Lampy zdemontowane jutro polerka, :-W tylko zewnętrzna.
-
jak zdecydujesz się rozbierać lampy na części pierwsze to bardzo delikatnie przecieraj chromowane elementy wewnątrz .... szybko schodzi farba :(
odbłyśników absolutnie nie powinno się nawet dotykać! ( nie mówiąc już o przecieraniu...)
-
Lampy zdemontowane jutro polerka, :-W tylko zewnętrzna.
do zewnętrznej polerki nie potrzeba było rozbierać lamp :-hehe .skoro się już tak na trudziłeś to może warto sprawdzić na stan mechanizmów w środku ...