Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ6 S3 - przygody domowego mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez denver69 dnia Kwiecień 28, 2024, 08:43:09 am »
Też sam robiłem blacharkę swojego kota i mam parę uwag które Ci się przydadzą. Nie ma XJ S1,2,3 nie dotkniętego bardziej lub mniej korozją, gdy sprowadzałem swojego, to przy oględzinach stan wydawał się "prawie" idealny, inaczej sprawa zaczęla wyglądać przy usuwaniu tych "drobnych" poprawek blacharskich. Nie baw się w łatanie punktowe progów zewnętrznych, tak jak wyglądają na początku, takie będą całe, ja rozwiercałem wszystkie zgrzewy i wymieniałem całe progi (możesz je wyciąć, będzie szybciej ale ... nie do końca fachowo). Po wycięciu progów zewnętrznych ujrzysz od środka próg wewnętrzny i to może być jazda.... Zdemontuj fotele i wyciągnij wykładzinę, ja musiałem robić wstawki podłogi przy tunelu środkowym i progu wewnętrznym, podgrzewałem i zdzierakiem usunąłem całąkonserwację podwozia, dopiero wtedy będziesz miał ogląd stanu blacharki swojego kota. Ale nie ma się co zrażać, zamiast przed tv lepiej majstrować przy swoim kociaku. Powodzenia.
42
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: AJ6 swap do innego samochodu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Kwiecień 28, 2024, 00:28:39 am »
Jak masz takie kolanko w podstawie filtra to tam czesto oringi sa do wymiany, mozna sie pozbyc calosci i przykrecic filtr bez tego bloczka na krotszych srubach, prosto do silnika. Ciece pewnie z pod pokrywy zaworow - wszystkie cieca(szczegolnie z tylu), a jak z przodu to tylko raczej z pod napiczana lancucha, lub przedniej glownej uszczelki walu. Jak masz niefart to moze z przodu ciec z pod uszczelki glowicy, na rogu jest kanal olejowy i czasem niestety stamtad moze cieknac.
43
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Klima nie chlodzi, ucieka gaz
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Kwiecień 28, 2024, 00:21:15 am »
Ja tam swoja swego czasu zwyczajnie "polutowalem" ale byla w zasadzie nowa(rok po wymianie, dziura malutka przy wypadku). Problem z oryginalnymi jest zazwyczaj taki, ze sie rozpadaja w kawalki jak zaczniesz ja wyciagac. Jesli jest w dobrym stanie to mozesz sprobowac, kupilem laske stopu do lutowania aluminimum, palnik i bez problemu poszlo, po gorze dalem jeszcze jakis klej specjalny dwuskladnikowy i chlodniczka tak dzialala kilka lat zanim auto sprzedalem.
Teraz bede wymienial w swoim X300 z 96r, tez gdzies ciece i trzyma tylko rok gas, nawet nie sprawdzam gdzie bo wiem, ze u dolu chlodniczka jest w zasadzie w kawalkach i sie sypie na pyl. Koszt nowej niecale 500 zlotych.
44
Sprzedam części / Oddam wypełnienie koła zapasowego XJ x350
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomo dnia Kwiecień 27, 2024, 22:37:02 pm »
Hej,
U mnie w Jagu zamiast zapasu siedzi butla LPG 🫣
W związku z powyższym mam do oddania styropianową osłonę zbiornika powietrza zawieszenia, śrubę do zamocowania koła oraz wytłoczone z narzędziami do wymiany koła (śrubę holowniczą sobie zostawiam).
Do odebrania w Sopocie.
45
F-TYPE (2013 - obecnie) / Odp: Zablokowana maska F type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Kwiecień 27, 2024, 21:32:18 pm »
po otworzeniu smarowanie zamków, niedawno robiłem, maska nie odbijała po pociągnięciu za rączkę, smar silikonowy w sprayu rozwiązał problem
w zamkach zbiera się kurz, brud, kosmetyka okresowo jest potrzebna
46
F-TYPE (2013 - obecnie) / Odp: Zablokowana maska F type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Kwiecień 27, 2024, 20:52:39 pm »
Druga naciska i szarpie, naciskając powodujesz luźniejszą pracę zamka.
47
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Klima nie chlodzi, ucieka gaz
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chris1796 dnia Kwiecień 27, 2024, 19:51:44 pm »
Wow,  fajna ciekawostka z tym ubytkiem. Czyli w latach 80-tych R&D Jaguara wyliczyło, że w sumie po 40 latach nadal będzie działać klima prawdopodobnie (zostanie jakieś 750g czynnika). Tylko po 40 latach, a tak na prawdę znacznie szybciej wszystkie uszczelnienia padną niestety. Demo powodzenia, jak jesienią kładłem auto na klockach to zobaczyłem zielone przy sprężarce, chyba też szykuje się u mnie problem.
48
F-TYPE (2013 - obecnie) / Odp: Zablokowana maska F type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Kwiecień 27, 2024, 18:31:49 pm »
jedna osoba trzyma rączkę w kabinie druga w tym czasi szarpie maskę, próbować
49
XF (2008 - obecnie) / WĄŻ RURA DOLOT POWIETRZA JAGUAR XF 2.2 CX239C623AB
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hiszpan dnia Kwiecień 27, 2024, 12:08:37 pm »
Cześć grupo szukam części :
WĄŻ RURA DOLOT POWIETRZA JAGUAR XF 2.2 CX239C623AB
z plastikowym nieuszkodzonym mocowaniem do komory silnika
Załączyłem zdjęcie, jak ktoś coś proszę dajcie info
50
Warsztaty i sklepy / Odp: Regeneracja kompresora 3.0 5.0 sc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yoohas dnia Kwiecień 27, 2024, 10:12:59 am »
Przykra sprawa.

Chociaż u mnie kompresor w 5.0 zrobiony u nich hula wspaniale już 4 lata.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10