FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: kwintek1992 w Luty 16, 2015, 13:56:57 pm
-
Witam :-bry mam mały projekt co do filtru paliwa aby go przemieścić zza tylnego koła pod podwoziem z lewej strony pod maskę
i zamiast standardowego filtru zamontować filtr w obudowie ( np jak w e46 :-A w podobnym litrażu silnikowym ) aby ułatwić wymianę filtrów i zminimalizować uszkodzenie gwintów węży dochodzących do filtru paliwa po obu stronach ( swoja sprawa mamy taki sam filtr jak polonez czy alfa 164 tylko z trudniejszym dostępem).
Moje pytanie brzy czy ktoś już podjął się czegoś takiego z forum lub znacie przypadki modernizacji polegającej na przełożeniu np standardowego filtru pod maskę i czy ma to jakiś wpływ na paliwo ( według mnie chyba nie ponieważ i tak pompa wytwarza ciśnienie w układzie paliowym więc czy bd ten filtr tam gdzie jest czy pod maska nie bd różnicy lecz mogę się mylić)
więc proszę o podpowiedzi jakieś sugestie np jaki filtr zamontować w zamian interesuje mnie filtr w obudowie według mnie najbardziej wygodny i bezproblemowy oraz niezawodny. :-tylko
Wiem może to trochę szalony pomysł :-nuts ale inżynierowie chyba troszkę poszaleli z umiejscowienie tego filtru, a jakie są wasze opinie ? ;] :-kogutki :-super
-
Witam ponownie niestety nie da się zmodernizować ukł. paliwa ponieważ gubi ciśnienie musi zostac tak jak fabryka wypuściła
Ale mam inne pytanie króćce które idą do filtru paliwa i od filtru ( czyli te dochodzące i wychodzące ) ma ktoś na sprzedaż najlepiej nowe lub wie gdzie mogę dostać takie nie używane.
-
na ASO kupisz nowe nieużywane :-tylko