FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: JAGXF2008 w Luty 22, 2017, 21:30:50 pm
-
witam koledzy własnie padła mi jednostka 2,7 po 200 km od zakupu w xf z 2008r poszedł olej przy jakimś kole pasowym os strony pasażera i i nie chodzi na jeden cylinder mechanik jak nalał oleju i odpalił to cały czas wycieka własnie rozbiera ale już sugeruje szukanie używanego bloku od francuza poradźcie od czego zaczynać ??
-
Pytanie brzmi czy był wyciek przy kupnie. Jak tak to możesz walczyć ze sprzedającym ale rzeczoznawca musi ocenić czy wyciek był przed kupnem co będzie trudne o ile nawet niemożliwe.
Jak nie chcesz procesów sądowych itp to szukaj bloku silnika. Silnik występował w S-type, Peżo 607, Land Rover Discovery i RR Sport, Cytryna C6. A najlepiej chyba byłoby zmienić sobie na 3.0 benzyniaka albo 4.2 i mieć problem z głowy. Wybrałeś najgorszy z możliwych silników
-
witam wycieku raczej nie było piszez kolego o rożnych silnikach ja dotej pory wyczytałem ze prawdopodobnie musi być z jaga 2,7 z francuzów nie pasują a inna jednostka z jaga 3.00 lub benzyna to juz na pewno nie pasuje rózne mocowania ( w grodzi i rózne moce i momenty obrotowe ) ogólnie pytanie gdzie szukać takich silników ??
-
Od francuzow nie pasują w jagu wzdłuż a np. w C5 poprzecznie inne łapy mocowania silnika.Zadzwoń do Karola Gieremka do Szamotuł na pewno będzie miał silnik dla Ciebie.Są one jednak drogie. ;D
-
dzięki za info wysłałem email jutro będę dzwonił może coś maja