FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: JAGXF2008 w Luty 22, 2017, 21:30:50 pm

Tytuł: padł silnik 2,7
Wiadomość wysłana przez: JAGXF2008 w Luty 22, 2017, 21:30:50 pm
witam koledzy własnie padła mi  jednostka 2,7 po  200 km od zakupu w  xf z 2008r  poszedł  olej przy jakimś  kole pasowym os strony pasażera i i nie chodzi na jeden cylinder mechanik jak nalał  oleju  i odpalił  to cały czas wycieka   własnie rozbiera ale już  sugeruje szukanie używanego bloku od francuza  poradźcie od czego zaczynać  ??
Tytuł: Odp: padł silnik 2,7
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Luty 23, 2017, 00:31:56 am
Pytanie brzmi czy był wyciek przy kupnie. Jak tak to możesz walczyć ze sprzedającym ale rzeczoznawca musi ocenić czy wyciek był przed kupnem co będzie trudne o ile nawet niemożliwe.

Jak nie chcesz procesów sądowych itp to szukaj bloku silnika. Silnik występował w S-type, Peżo 607, Land Rover Discovery i RR Sport, Cytryna C6. A najlepiej chyba byłoby zmienić sobie na 3.0 benzyniaka albo 4.2 i mieć problem z głowy. Wybrałeś najgorszy z możliwych silników
Tytuł: Odp: padł silnik 2,7
Wiadomość wysłana przez: JAGXF2008 w Luty 23, 2017, 14:55:56 pm
witam wycieku raczej  nie było  piszez kolego  o  rożnych silnikach ja  dotej pory wyczytałem ze prawdopodobnie musi być z jaga 2,7 z francuzów  nie pasują a inna jednostka z jaga 3.00  lub benzyna to juz na pewno nie pasuje rózne mocowania ( w grodzi  i rózne moce i momenty obrotowe ) ogólnie pytanie gdzie szukać takich silników  ??
Tytuł: Odp: padł silnik 2,7
Wiadomość wysłana przez: zbychuro w Luty 23, 2017, 20:29:57 pm
Od francuzow nie pasują w jagu wzdłuż a np. w C5 poprzecznie inne łapy mocowania silnika.Zadzwoń do Karola Gieremka do Szamotuł na pewno będzie miał silnik dla Ciebie.Są one jednak drogie. ;D
Tytuł: Odp: padł silnik 2,7
Wiadomość wysłana przez: JAGXF2008 w Luty 23, 2017, 21:08:46 pm
dzięki za info wysłałem email jutro  będę dzwonił może coś  maja