FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: sebek1111 w Maj 29, 2020, 12:28:36 pm
-
Jestem w stanie dorobić pilota do każdego XJ40 (pilot w zamienniku oczywiście). Może być gotowy za 7 dni. Prototypy zrobione, uruchomione i działające.
Pilot zastępuje oczywiście oryginalnego pilota, więc samochód musi mieć system radiowy fabrycznie zamontowany.
Oczywiście mogę pomoc w ustaleniu czy i jaki auto posiada system i czy jest on sprawny oraz jak się go programuje.
Co wyróżnia mojego pilota:
Nie jest to byle jak skopiowane badziewie, każdy pilot posiada unikalny kod, który po zaprogramowaniu będzie pasował tylko do jednego auta. Nie będzie możliwości, że jak ktoś kupi 5 pilotów i zaprogramuje w 5 różnych autach, to każdy pilot otworzy każde auto. Każdy pilot będzie działał tylko w aucie w którym zostanie zakodowany.
Działają wszystkie funkcje, tak jak w oryginalnym pilocie i zasięg jest lepszy:
https://www.youtube.com/watch?v=u-_LqOmWOdI&feature=youtu.be
Czy ktoś byłby zainteresowany?
-
Tutaj opis pilotów:
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,41299.0.html
-
Sebek1111 chyba wykrakałeś. Tyle lat było u mnie OK aż tu nagle pilot nie działa. Jako, że nie ma tam setek elementów to widać, że nic nie widać :(
Byłbym zainteresowany. Ale wolałbym mieć pilota w ori zabudowie. Sprawdzałeś czy podejdzie opcja zabudowy układu w ori obudowie?
-
Mam kilka oryginalnych nowych pilotów. Podaj numer modułu Security albo nr fabryczny pilota. Jest tez duża szansa, że mogę naprawić Twojego pilota. Napisz do mnie na PW jaki to rocznik z jakiego kraju pochodzi i będziemy myśleć.
-
Każdy xj40 miał pilot możliwy do założenia?
-
Nie, nie każdy. Podstawa jest obecność przycisku Security w podłokietniku. Podaj rocznik i kraj pochodzenia.
-
u mnie tego własnie nie ma, stad moje pytanie.
Posiadam rocznik 90 Szwecja
-
Pilot mozna zalozyc do kazdego XJ40. Jak jest IR to zwyczajnie wywalasz originalny modul i podlaczasz uniwersalny modul pilota w górnej konsoli. Bodajze trzy kable do podlaczenia, nawet laik sobie poradzi. Przewody sa w kazdym XJ40, czarna wtyczka w górnej konsoli.
-
Witajcie,
Kto może coś poradzić z alarmem w gablocie z 88' w wawie? mam chyba dołożony niefabryczny i nie wiem jak to ugryźć.
-
sebek, ja bym takie cos chcial, tylko nie mam pojecia czy u mnie jest modul radiowki itp, jak to sprawdzic / sprawdzisz to jakos? co mam ci dostarczyc?
-
Na początek sprawdz czy masz przycisk security po otworzeniu podłokietnika.
-
Witam,
przy niedzielnej kawce czytałem nowości
i proszę super sprawa twój wpis :-super.
Pytanie czy do modelu z 1990 Daimler wyczarujesz
pilota bo oryginał przepad w torebce mojej panny (przynajmniej
tak twierdzi)
Pozdrawiam
-
Jak wygladał zagubiony pilot?
-
Witam,
dzięki za odpowiedz, nie miał kształt kropli z dwoma przyciskami.
Pozdrawiam
-
na wyglądzie mi nie zależy ważne aby działał
-
Mam piloty pasujące do Twojego auta. Zarówno w zamienniku jak i oryginały. Żeby dobrać odpowiedniego w 100%, muszę znać numer Security control module zainstalowanego w Twoim samochodzie.
Żeby dostać się do modułu (sprawa zajmuje z 10 minut i nie jest skomplikowana) Musisz w bagażniku po lewej stronie zdjąć tapicerkę, odkręcić moduł ABS wraz z metalową podstawką i za nim jest Security control module. Gdy podasz numer modułu, ja będę w stanie dobrać w 100% pasujący pilot.
Jest to pozycja nr1 na zdjęciu. Jest to najpewniejsza metoda doboru.
Druga metoda to jeśli wiesz na jaki rynek auto zostało wyprodukowane i sprzedane to mogę spróbować ustalić jaki pilot jest właściwy. Ale to mniej pewna metoda bo ktoś mógł przez lata coś podmieniać lub przerabiać, bo pilot z Twojego zdjęcia nie był oryginalny. Ale jeśli znasz kraj pochodzenia auta to można zaryzykować.
-
Witam,
Polecicie jakiś uniwersalny moduł na podczerwień? Oryginalny pilot padł. Chyba, że jest opcja nauczenia innego pilota?
-
Witam,
dzięki za info, samochód był przeznaczony na rynek
austryjacki, teraz Jaga jest w serwisie na dużym przeglądzie ,
jak wróci to dobiorę się do tych modułów i podam Ci wszystkie
informacje , jeszcze raz dziękuje .
PoDrawiam Piotr
-
Witam,
Polecicie jakiś uniwersalny moduł na podczerwień? Oryginalny pilot padł. Chyba, że jest opcja nauczenia innego pilota?
Da sie 'nauczyc' inny pilot IR, ale ze znalezieniem bedzie problem. Pilota 'uczy' sie przez lutowanie padów jak w oryginale albo z modulu w aucie.
Duzo prostsza opcja bylby jednak uniwersalny zestaw RF z kluczykiem jaki ci pasuje. Odlaczasz modul ktory schowany jest pod górna konsola, we wtyczce masz trzy kable bodajze(w Haynesie znajdziesz dokladny opis które), generalnie jak laczysz 1 z 2 to auto sie zamyka, jak 1 z 3 to otwiera i tak podlaczasz nowy modul, plus zasilanie z tej samej wtyczki i bedzie dzialac bez problemu.
-
Moduł w aucie mam, więc można by nauczyć. Ach gdzie te czasy gdy w telefonie była podczerwień. Rzeczywiście nie łatwo znaleźć sensowny pilot IR.
-
do tych modułów i podam Ci wszystkie
informacje , jeszcze raz dziękuje .
PoDrawiam Piotr
Tak będzie najlepiej jeśli podasz nr lub zdjęcie modułu. I jeśli możesz pisz do mnie na priv. Pozdrawiam
-
Witam.
Byłbym zainteresowany kupnem pilota do mojego Daimlera XJ40 z 1993 r. prawdopodobnie z rynku niemieckiego. Ma przycisk "security" w podłokietniku.
Chwilowo mam też wymontowany ten moduł z lewej strony bagażnika. Nie wiem, jak najwygodniej się Panu kontaktować, więc podaję wszystkie opcje:
tel. stacjonarny 618136502 (najpewniejszy, wieczorem), komórka 508862052, mail: slawek_wozniak@poczta.onet.pl
-
Wytłumaczy ktoś jak podłączyć uniwersalny pilot do xj40?
W moim nie był on fabrycznie zamontowany.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady