Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Jaguar oszalał wypadający zapłon szarpanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez borsuk12 dnia Dzisiaj o 21:20:17 »
Podstawa kolektora ogarnięta z tym szarpaniem od 100 do 130 okazało się bicie na kolach.. ha zostało mi do ogarnięcia spalanie teraz pali 12 i podczas rozruchu do minuty lekkie rzucanie silnikiem
2
X-TYPE (2001-2010) / Rzucanie silnikiem na zimnym 2.1 benzyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez borsuk12 dnia Dzisiaj o 19:07:43 »
Czesc wszystkim!

Jaguar x type 2.1 benzyna

Mam problem z autem po dłuższym postoju i odpaleniu przez pierwsza minutę może dwie rzuca silnikiem nie jakoś mocno ale idzie to odczuć jak odpinam map sensor wszystko jest okej dodam ze wymienione zostało:


-świece
-cewki
-uszczelki kolektora górne i dolne
-wszystkie filtry
-przepływomierz

-podmieniałem MAP sensor bo mam dwa nie wierze ze oba są uszkodzone a nawet przepustnice z silnikiem krokowym dalej to samo


dodatkowo pali cały czas litr więcej jak palił 11 tak teraz cały czas 12 chociaż wcześniej potrafił podbić do 15

auto było u dwóch mechaników żaden nie wie o co chodzi

może ktoś mial podobny problem i cos mi podpowie pozdrawiam

dodam że żadnych błędów nie wywala
3
XE (2014 - obecnie) / Odp: kupione auto- wyciek?para?kamera?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robik dnia Dzisiaj o 11:56:57 »
Gdyby ten model mial inny silnik np. 2.0HDI, z cala pewnoscia dalej bym byl wlascicielem tego modelu. Wlasciwosci jezdne, sztywnosc karoserii i tylny naped to jest to, czym ten samochod mnie zauroczyl. Powodzenia w negocjacjach!
4
XE (2014 - obecnie) / Odp: kupione auto- wyciek?para?kamera?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez weronikaXE dnia Dzisiaj o 10:22:35 »
Jesteśmy umówieni na jutro(poniedziałek ) z Panem od którego kupiliśmy , przyjedzie bo nie wierzy na słowo . Będziemy sprawdzać na warsztacie .
Kompresja 15/17/…/10 (nie pamiętam 4) wywaliło też błąd od rozrządu coś  z pompą oleju - telepanie jest na zimnym . Więc tak naprawdę kompresja wyszła przypadkiem :(
Facet o tyle jest na razie w porządku że gada z nami i sie umawia, okaże się jutro czy przyjedzie . Powiedziałyśmy że najrozsądniejszym będzie oddać samochód , w ostateczności może zapłacić za naprawę 28.000 nam krzyknął ten Pan co jedziemy do niego na sprawdzenie .
Dam znać jak się wszystko skończy .
Samochód jest na prawdę świetny  :-super ale nie można mieć wszystkiego…
5
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Brak biegu wsteczego 4HP22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaguar XJ6 dnia Wczoraj o 23:19:43 »
Z tego co pamiętam jest to skrzyni mechaniczna ( nie posiada płyty sterującej itp.) , idą do niej 2 linki , jedna od gazu a druga od wybieraka. Można sprawdzić jak zachowuje się linka podpięta do dźwigni z boku skrzyni w momencie zmieniania pozycji wybieraka (czy ruchy wybieraka przekładają się na zmianę pozycji dźwigni z boku skrzyni ). Dobrze by było sprawdzić stan oleju ( kolor i zapach , czy nie jest przepalony ) oraz magnesy w misce , czy przypadkiem nie są najeżone opiłkami.
6
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Brak biegu wsteczego 4HP22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rupi02 dnia Wczoraj o 18:11:50 »
Witam grupowiczów. Mam problem ze skrzynią biegów 4HP22 , mianowicie chodzi o bieg wsteczny. Wszystkie do ,, przodu" działaja bezproblemowo a wsteczny nie. Czy to już koniec skrzyni I czas na regeneracje badź zakup innej? Dodam ze poziom płynu w skrzyni jest w normie. Czy jest to kwestia sterownika skrzyni badź jakaś błacha usterka?
Ps . Od czego zacząć diagnozować ?
Pozdrawiam 🖐
7
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chrystian dnia Wczoraj o 14:46:58 »
Rozebrałem jeszcze raz oba i ustawiłem tak samo w środku. Sprawdziłem też silnik i jest ok. Niestety po zamontowaniu od strony pasażera działa od kierowcy nie. Zamieniłem miejscami i jest tak samo. Urządzenia są sprawne ale jedna strona nie działa. Sprawdziłem multimetrem napięcia na przewodach i jest dokładnie tak samo. Podejrzewam, że to może być sprawa jakiegoś sterowania z zegarka w którym jest regulacja wysokości. Czy one są sterowane oddzielnie?
8
Technika ogólna, Literatura / Odp: Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robik dnia Maj 17, 2024, 21:32:28 pm »
Proponuje oddac pojazd na naprawe bezgotowkowa, mniej stresu, warsztat wpierw uzgodni, nastepnie udokumentuje rzeczywisty koszt naprawy a ubezpieczyciel bez problemow zaplaci za caly koszt naprawy pozostajacy w zwiazku przyczynowo skutkowym z zaistnialym zdarzeniem.
9
Technika ogólna, Literatura / Odp: Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Maj 17, 2024, 20:09:38 pm »
1 pokaż co masz w kosztorysie
2 nie podpisuj żadnej ugody, co najwyżej poproś o przelew kwoty bezspornej
3 złóż swoją wycenę i odwołanie
4 ewentualnie wykonaj ekspertyzę kosztów naprawy na swoje zlecenie przez biegłego ze stosownymi uprawnieniami
5 jeśli nie będą chcieli płacić - adwokat i sprawa do sądu
10
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sad Ripper dnia Maj 17, 2024, 19:14:40 pm »
Dobra, najnowsze ustalenia:
1. Świece czyste, dobre, suche, bardzo ładne. Zdjęcie poniżej.
2. Iska jest. Na trzech testowałem, przy kręceniu podają piękną iskrę.
3. Paliwo w listwie jest - 4 bary, pięknie dobija, po kilku godzinach dalej jest w listwie ciśnienie. Zdjęcie poniżej.
4. Do wtrysków dochodzi prąd, ale nie sterowanie. Tzn - napięcie jest, ale żaden z nich nie działa, nie podają paliwa. Jak były świece z jednej głowicy i kręciłem, żeby sprawdzić iskrę, nie było zapachu paliwa, żaróweczka we wtyczce wtrysku nie jarzy się nawet słabo, mimo kilkunastu sekund kręcenia.

Wychodzi na to, że coś ze sterowaniem wtrysków - macie jakiś pomysł? Immpobiliser? Komputer? Tylko że czasem odpala, rzadko, ale czasem chodzi, choć od trzech dni ani razu nie zapalił. Dioda alarmu fabrycznego (na podszybiu) gaśnie normalnie i nie mruga przy kręceniu).

ps. nie chcę wyjść na nieuprzejmego gościa, tym bardziej, że jestem tu nowy, ale nie pytam gdzie i do kogo się zwrócić, ani nie mam zamiaru się rozwodzić nad tym, dlaczego ktoś nie chciał mi pomóc. Mam konkretny problem i chcę się z nim zmierzyć, a nie tworzyć sobie kolejny problem polegający na szukaniu kogoś, kto zmierzy się z moim pierwszym problemem. Dlatego - z wdzięcznością przyjmę rady dotyczące dalszej DIY diagnostyki/prób naprawy. I tyle:) Dzięki!
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10