FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: Salo211 w Styczeń 05, 2021, 19:35:25 pm
-
Witam grupowiczów niestety nie natknąłem sie na rozwiązanie mojego problemu mianowicie chodzi o XJ8 z 2008 roku z silnikiem 2.7D 205km przebieg 130 tyś
Auto do tej pory używane pracowało jak nowe - stan silnika idealny , po przyjechaniu i normalnym zgaszeniu auta juz nie odpalilo , z waznych info - silnik kreci ale nie odpala - na kilkanascie prób ze dwa razy zalapal na 3 sek pochodzil i zgasl , bledow zero czy to na desce czy na kompie , paliwo napewno jest i dobre , dolewalem , aku naladowany ale i wsadzalem drugi jak juz zalapie na chwile to chodzi wzorowo rowno i cicho , nic nie telepie ale 3-4 sek i gasnie , cisnienie na rampie zmierzone kompem 7200 kpa , na plaka odpala rowniez na sekunde i gasnie , czy jakaś dobra dusza podpowie gdzie szukac problemu ? Do tej pory chodzil jak nowy , palil na dotyk mial pelna moc zero oznak nieprawidlowej pracy , a tu po zgaszeniu i probie odpalenia taka niespodzianka , nie pali ani cieply ani zimny , prosze o pomoc
-
sprawdz najpier wylacznik kolo nog z lewej strony auta , wcisnij go i jeszcze raz odblokuj. znajduje sie pod plastikiem . wydaje mi sie ze masz cos z dostarczaniem paliwa lub czujnikiem polozenia .sprawdz wszystkie bezpieczniki a jest tego sporo
-
Czujik sprawdzony , bezpieczniki również , paliwo podaje bo cisnienie na rampie w normie zmierzone podczas krecenia , filtr ok paliwo jest wszystkie kostrki i masy na budzie posprawdzane , ręce opadają
Poprawka cisnienie paliwa 72 bary przy rozruchu powinno byc 180-250 wiec trop jakis jest
-
Kiedy wymieniałes filtr paliwa ? Często się zapychają od słabego paliwa
-
Filtr paliwa pominelismy weżami do próby , można wykluczyć , podejrzewam albo pompe w baku lub jakieś sitko w zbiorniku przypchane jeśli jest , albo pompa wtryskowa , albo wtrysk któryś sie zawiesił i idzie wszystko przelewem dlatego nie może nabić ciśnienia przy rozruchu , jutro dalej walcze i tak musze go zrobić wieć opisze co i jak , jak już dojdziemy , może komuś to pomoże w przyszłośći
-
Wyjmij czujnik z pompy zobacz czy opiłków nie ma. O teraz mi BMW z podobnym objawem przyjechało. 6 bar pompa biła....zajechana na amen
-
Może kluczyka (immobilizer) nie czyta?
-
Winna okazala sie pompa paliwa w baku , po zdemontowaniu jej i sprawdzeniu na stole wogole nie dmucha , tylko troche spieniala paliwo ale cisnienia zero , po rozebraniu okazalo sie ze sparcial glowny oring na pompie , nowka sztuka 70 zl plus robota i powinno wszystko dzialac , dziekuje za wskazowki i moze ta tez sie komus przyda , pozdrawiam