FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Biedrona w Wrzesień 14, 2008, 11:46:00 am
-
Koledzy prosze o pomoc,nie wiem co sie dzieje :(
Rano mialem problem z odpaleniem auta...kreci kreci silnik nie startuje
Ponawiam kreci,kreci odpala,wyglada wszystko ok.
Po poludiu ruszam w Polske,i na trasie auto zaczyna dziwnie szarpac silnik,miga pomaranczowy kwadracik na desce.....
Przy spadku obrotow miedzy 1500-2000 po zmianie biegow szarpie silnik
Na swiatlach trzesie cala buda,calym autem.
Auto nie jest juz taka agresywne nie ma takiej mocy biegi zmienia jakkby wlniej przy mocnym dodaniu gazu
Ja nie znam sie na mechanice,kolega mowi ze to swiece i kable.
Mowil tez cos o wtryskach... :-zly
-
Jedź sprawdzić błędy OBD. Będzie najszybciej i najtaniej.
-
Jedź sprawdzić błędy OBD. Będzie najszybciej i najtaniej.
Za nie cale 1000km mam przeglad,i sie wlasnie zastanawiam czy nie jechac wczesniej i to zrobic...ale to wiadomo ich koszta sa nie male :(
Pozdro
-
Kody sprawdzisz wszędzie gdzie mają skaner OBD. Nie potrzebujesz serwisu.
-
Panowie moze ktos w 3-miescie moze poradzic...z tym skanerem?
-
Jaki masz motor w nim ?? np. 3l czyta się oryginalnym tabletem fordowskim jako windstar
pokazuje wszystko i działa auto diagnoza.
:-tylko
-
Tak mam 3L v6
Jedyny warsztat w jaki go wstawialem to serwis, przeglady..... :(
-
Tak mam 3L v6
Jedyny warsztat w jaki go wstawialem to serwis, przeglady..... :(
Jedź tam gdzie mają oryginalny komp od forda !!
koszta zupełnie inne
ja serwisuję w aso fiat i nie narzekam
-
No to niezle z tym fiatem u mnie to najbardziej kosztowny serwis :D
-
Jakikolwiek mechanik, który ma czytnik OBD.