FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Wrzesień 28, 2018, 12:16:47 pm
-
Witajcie. Nadszedł czas na porządek z wyciekiem oleju w kocie, bo zaczęło się nieźle lać. Zdejmowana była skrzynia, bo ją wymieniam na drugą i sam jestem ciekaw jak to będzie chodzić. Pod uszczelniaczem wału jest sucho. Więc obstawiamy z kolegą michę, ale jest tak wszystko ufajdane, że się zastanawiamy gdzie jeszcze ewentualnie może rzygać oliwą. Jakieś sugestie? Załączam parę drastycznych zdjęć. Co do wymiany uszczelki michy kolega wie jak się za to złapać i zrobi to bez kłopotu, ale może jednak warto gdzieś jeszcze się przyjrzeć i ewentualnie wymienić za jedną robotą?
(https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2c4392ede9d2.jpg) (https://naforum.zapodaj.net/2c4392ede9d2.jpg.html)
(https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b68af41a9bb9.jpg) (https://naforum.zapodaj.net/b68af41a9bb9.jpg.html)
(https://naforum.zapodaj.net/thumbs/a1a760037d02.jpg) (https://naforum.zapodaj.net/a1a760037d02.jpg.html)
-
Najczęściej uszczelka pokrywy zaworów. Zdejmij cewki i zobacz czy nie są mokre. Jeśli wew uszczelka puszcza duże prawdopodobieństwo że zew również
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
ostatnio wyjmowałem i nie było na nich nic - cewki suche.
-
Jak blok silnika nie jest ufajdany to miska cieknie albo gumowa podkładka korka w misce puściła. A olej od pędu wiatru lubi się panoszyć po okolicy wycieku