FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: zbyszekb w Październik 24, 2017, 18:56:19 pm
-
:-help :-help :-help :-help.Witam wszystkich serdecznie na forum .Jestem nowy i nie mam pojecia już więc postanowiłem że napisze do ludzi którzy znaja sie lepiej ode mnie. :-R. Mam Jaguara Daimler z silnikiem 6 cyl poj.4.2 na gaznikach.Moj problem polega na ty że
-Nie pracuje na wszystkich cylindrach.Jak wymienie świece to jest ok ale po 10 minutach pracy jak zgasze i odpoale ponownie silnik zaczyna się dławić strzela w gaznikach,nie pracuje na wszystkich cylindrach.Nie da się im jechac bo szarpie .Dymu z tłumika niema czarnego czy jasnego,swiece są okopcone maksymalnie .Zaznaczam że cisnienie na cyl było sprawdzane jest 0koło 9 bar na każdym,a na wskazniku oleju jest pokzane 40 a kiedyś było około 60.Juz nie wiem co jest z nim ,wszyscy mechanicy wymieniaja tylko świece i mówią że potrzeba pojeżdzić....juz mam 6 kompletów świec!mam także dwie cewki zapasowe i sparawdzane było :-K..Problem jest bardzo trudny do wykrycia .Nie wiem co jest i błagam o pomoc. :-help
-
Tak na logikę,jeżeli silnik jest w dobrej kondycji,a na świecach porządna iskra,to pozostaje pochylić się nad gaznikami. Próby regulacji już pewnie były,czas na fachowców od regeneracji.
-
Zacząć od aparatu zapłonowego, przerwa na przerywaczu 0,35, cewka nowa "105"-ka, kable zapłonowe żadne silikony tylko zwykłe miedziane, (do kupienia w sklepach motocyklowych) regulacja zapłonu bez podciśnienia 650 0br/min 8-10 stopni "before", Jeżeli to S3 z zapłonem elektronicznym cewka "186"... może też być uszkodzona elektronika w tym metalowym pudełku (rzadki przypadek) jest do kupienia bo to amerykański element. Później to już gaźniki. Mało kto zna się na nich, choć są proste, ale trzeba mieć doświadczenie. Mają te zaletę, że nawet mocno zużyte pracują w miarę dobrze, byle umieć je ustawić.
-
witaj Markus
Śledząc forum widzę że masz doświadczenie i wiedze na temat Jaguarów. Moj XJ6 s2 4,2 nadal stoi w garażu nie zrobiony (najprawdopodobniej głowica). Czy jesteś w stanie polecić dobrego (sprawdzonego) mechanika ,który podjął by się naprawy oraz mógłby serwisować to auto i wykonywać rutynowe przeglądy.
-
Gdzie mieszkasz? To może coś poradzę.
-
Witaj.
Też miałem podobny problem w moim Jagu. Miała to być kwestia regulacji gaźników lecz finalnie okazało się że musiałem przeprowadzic ich całkowita regeneracje.
Służę pomoca w temacie gaźników SU HD
-
czy ktoś moze mnie powiedzieć kiedy xj6 w Europie przeszedł z gaźników na wtryski chodzi o rok?
-
Gdzie mieszkasz? To może coś poradzę.
Markus, mieszkam w Częstochowie, szukam warsztatu w promieniu 200/300km, sprawdzonego, godnego polecenia. Wysłałem CI pw ale masz pełną skrzynke moj nr tel 608467675
-
Hej
Robie remont generalny silnika w Kielcach' Łącznie z regnerację gażników w xj seria 2 4.2. dam znac jak mi ato zrobią - generalnie mają się znać ale zobaczymy
-
czy przypadkiem nie byłeś w Kielcach na torze we wrześniu podczas classicauto cup? widziałem xj6 s2 (swb?) w ciemno zielonym kolorze. byłem bardzo zajęty zmianą konfiguracji zawieszenia w aucie i nie mogłem podejść.
-
Markus, mieszkam w Częstochowie, szukam warsztatu w promieniu 200/300km, sprawdzonego, godnego polecenia. Wysłałem CI pw ale masz pełną skrzynke moj nr tel 608467675
Jest jeden gość w radomsku kiedyś robił gaźniki. W sobotę podjadę do niego zapytam czy coś jeszcze robi
Może da rade
-
czy przypadkiem nie byłeś w Kielcach na torze we wrześniu podczas classicauto cup? widziałem xj6 s2 (swb?) w ciemno zielonym kolorze. byłem bardzo zajęty zmianą konfiguracji zawieszenia w aucie i nie mogłem podejść.
Hej
Ano byłem . Ścigałem się tam kilka lat temu kilka razy w rajdowej Skodzie 1000MB:) i mam do tych zawodów sentyment. Ale Jaga do sportu nie przygotowuje :)
Na pewno będę na następnych zawodach w maju.
-
pamietam! była takie piąkna 1000MB, fotografowałem jej "płetwę" na dachu. niesamowite auto. Ja ścigałem sie w Toyocie MR2.