FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Lipa w Październik 20, 2016, 23:40:27 pm
-
Witam jak wyżej w temacie mam problem z prowadzeniem auta przy średnich i dużych prędkościach czyli 120 i wyżej auto tak jakby buja na boki, tak zwane pływanie. Nie trzyma sie stabilnie drogi wiec podchodzę do niego z wielkim respektem. Na początku nie robiło mi to różnicy, ale teraz zaczyna mnie to drażnić i chciałbym to zmienić. Chyba ze wasze xj tez tak maja.
Co zrobiłem juz sam: sprawdzałem każde koło czy ma luzy na łożyskach łapiąc za nie i ruszając góra dół i boki. Nie wyczułem jakiś wielkich luzów. Czy to moze byc wina maglownicy bo kiedy jadę szybciej to czuć tak jakby luz na kierownicy.
-
Na 99% mocowanie maglownicy. Jedna osoba niech kręci kierownicą, a druga niech patrzy na mocowania.
Jeśli masz maglownicę ZF to mocowania są nie dostępne i trzeba sztukaterie zrobić.
-
hej, czy moglbys rozwinac? Jak rozpoznac maglownice ZF. w ktorych rocznikach maglownica ZF wystepowala. Sztukateria - czyli co? sa jakies firmy regenerujace maglownice ZF?
-
na przekladni jest tabliczka, typ tez jest napisany.
Sztukowanie czyli dorobienie sztywnego mocowanie, aby bylo bezpieczne i wytrzymale