FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Student w Listopad 15, 2008, 22:37:26 pm
-
mam zamiar zakupić s-tapa czy mogilbyście napisać co najczęściej sie psuje i na co zwrócić uwage? interesuje mnie model 3.0 v6 w kolorze złotym lub czarnym.jak z utrzymaniem czy jest duzo zamienników bo nie chciał bym co miesiąc dokładać fortuny. mozę ma ktoś do sprzedania takie cacko. cene max 30tys.
-
witaj, zagladaj tutaj http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=1669.0
-
coś polskojęzycznego poproszę.:)
-
przestudiuj forum
ostatnio stałem przed decyzją czy S-type czy X-type
wizualnie es jednak po przestudiowaniu forum wróciłem z koncepcją do iksa
-
tak tylko bardzie podoba mi sie sss a pozatym x jest mniejszy i ma 4x4:( a Ciebie co dokładnie skłonilo do x
-
właśnie 4X4, wygląd (konsekwentna linia z XJ), bezawaryjność, no i cena ;)
-
poczytaj - niewiele ale..
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=1525.0 (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=1525.0)
:-tylko
-
teraz mnie zbiłeś z tropu i co ja mam zrobić? czy ss sa aż tak awaryjne? normalnie zaczynam sie bac:(
-
to moja subiektywna opinia - niech wypowiedzą się użytkownicy. mnie się esy bardzo podobają, ale jak przeczytałeś dużo podróżuje więc - wybór padł na sprawdzonego iksa
nie ważne jaki model ale :-tylko
-
zgoda,ze 2 osobowe, ale ja nie mam ambicji być wożony tylko sam powożę. Są sytuacje kiedy trzeba pojechać gromadnie ale to margines. Tak więc moje potrzeby spełnia iks w pełni
-
..a podobno Panda to rodzinne auto... :-R :-R
-
no właśnie małe a on ma mi słuzyc na codzień i od świeta a czasami jako pojazd ślubny
a słyszałe ze xxx just malutki.
czy te ssy sa az tak awaryjne? :-[ :'(
-
:) zastanawiasz się - es czy iks?
...aż w końcu zdecydujesz się na xj! ;D
-
xj podoba mi sie dopiero od 2004r a na takiego trzeba .....kasy a ja bym nie chciał przesadzać.
-
mam i dlatego iks jest za mały,tylko ze patrząc na fora boje sie ze sss bedzie sie sypał :'(,co do wożenia to mam znajomyych co maja sale,kwiaciarnie,salony sukini ślubnyh wiec cos tab by było a mercedes s to bardzo drogi woz w utrzrymaniu a co do zakupu to za cene mercedesa masz jaga o 3-4lata młodszego.
-
nie wiem jak mozna jaga porownywac z rzeźnicką S-ką :-nuts :-nuts
-
to nie porównanie tylko odpowiedz na pytania kolegi. :)
-
nie wiem jak mozna jaga porownywac z rzeźnicką S-ką :-nuts :-nuts
??????
-
aaaaaaa mercedes ;D a już myślałem....... >:( ;)
-
co do pojemności iksa - ja jestem całkiem słusznej postury (ponad 190cm i ...kg) miałem przyjemność w 5 dorosłych osób przejechać na wakacje - wszyscy żyli nikt nie został zgnieciony (ja prowadziłem ;D ;D).
Oczywiście nie jest to salonka ale...
A prawda jest brutalna - to nie autko na śluby - tu racja jest za mały, choć jest i takowy jako taxi i są również ogłoszenia o usłudze przewozów okazjonalnych świadczonej iksem - niemniej to jest margines bo lepiej w tej roli sprawdza się XJ.
Co do awaryjności.... moim zdaniem tak się złożyło, że tu forumowicze wymieniają przede wszystkim opinie i porady "warsztatowe". zresztą jak na wszystkich innych forach motoryzacyjnych poświęconym innym marką.
Tak więc popytaj właścicieli es - niech opowiedzą o swojej miłości :-tylko
-
taka tez miałem nadzieje ze pomogą mi wlaściciele ss ale niestety. :-[moż jeszcze sie odezwą
-
dzięki kolego. mam jednego na oku jest z wa wy i był serwisowany w jagcar brygadzistów rok 99 i 181tyś przeb.
tylko jest srebrny :'( a ja bym wolał czarny lub złoty.powiedz mi jeszcze jak byś mógł ile mnie wiecej wytrzymuje zawieszenie? A co dbania o samochód to jest traktowany jak członek rodziny nie moze nic stukac i pukac.
-
mam pytanko co jest lepsze manual cza automat nigdy nie miałem automatu a znalazłem ciekawego ss ale manual :( i nie wiem czy warto go ogladac bo musiał bym przejechac za 200 stówki.
-
ja mam manual, ale zdecydowanie polecam automat. Komfort jazdy (szczegolnie w miescie) jest zdecydowanie wiekszy. :-za
-
automatyczna skrzynia biegów to zawsze kolejny element, który może ulec awarii
ale mimo tego jestem za automatem ;D
-
chciałbym żeby moja tyle wytrzymała ;D
-
jesli myslisz o S-Type to dobrze sie przygladnij automatowi. W 3.0 montowali skrzynie od Forda (nawet nie zmienili plakietki na korpusie:), i niestety te skrzynie, jesli poprzedni wlasciciel nie dbal o nia, lubia odmawiac wspolpracy - mowie z wlasnego doswiadczenia. Co nie zmienia faktu, ze w Jagu mimo wszystko jakos bardziej pasuje automat - w kazdymm razie mnie bardziej pasuje:)
-
Witam mam S-type z 2002 roku , jestem bardzo z niego zadowolony , zużycie paliwa jest może spore ale nie wiekrze niz w BMW czy Mercedesie z tkim silnikiem . Jeżeli chodzi o awaryjność to nie miałem z nim żadnych problemów . Nie zamienię go na żaden inny :-super .
-
w moim Stypie 2002 2/5l.zuzycie w miescie nie przekracza 10l.co jest O.K samochod jest z drugiej polowy roku
a wiec z nowego typu skrzynia ktora spisuje sie bardzo dobrze i dlatego jezeli chodzi o zakup Stypa to polecal
bym zakup od tego rocznika
-
elmirek bez urazy ale gdzie ty mieszkasz ze w miescie masz spalanie 10 litrow przy pojemności 2.5 :-nuts moze masz na mysli spalanie ale na 75 kilometrow?? ??????
No fakt u nas w mieście trochę inaczej palą jagi mój 3.0l to się cieszęjak komp pokazuje 15,3 :-V chyba mamy mniej kaloryczne paliwa. :(
-
Powiem wam coś ! może macie inne zdanie ! Ale ja jeżdzę S- typem już rok no i owszem było parę awarii zresztą można zobaczyć moje wątki ale jest to najlepszy samochód jakim jeżdziłem ! a jeżdziłem drogimi autami ! , co do X type jest to mydelniczka jak C klasa mercedesa !.
-
mydelcznika tez mi :-zly :-zly :-thumpdown
-
cała prawda o S-type pali skrzypi i mnóstwo problemów z elektryką mniejszych i większych.
Trzeba mieć serce lub świra i dopieszczać go.
pisze to posiadacz s-ki jaby ktoś pytał
-
jak ktos się wacha pomiędzy 3.0 v6 a 4.0 v8 to radze szukać v8. Do 3.0 problem jest z częściami i do tego dużo droższe niż do 4.0.
-
a na przykład uszczelki kolektora dolotowego.
Do 3.0 ta sama uszczelka jest 5x droższa :)
No, ale to flagowy przykład :)
-
oj podpisuje sie pod wczesniejszymi wypowiedziami. Faktycznie czesci do 4.0 jest duzo wiecej, jak jest z cenami nie wiem, ale na pewno dostepnosc jest wieksza. Roznica w spalaniu jest znikoma, a lepiej brzmi i szybciej jezdzi. Wiec faktycznie szukaj 4 litrowego silnika
-
a na przykład uszczelki kolektora dolotowego.
Do 3.0 ta sama uszczelka jest 5x droższa :)
No, ale to flagowy przykład :)
To ile kosztują te uszczelki do 4.0l 5 zł szt??? Ja kupowałem swoje po 23pln sztuka mnie wyszło do 3.0l oczywiście.
-
no :) 5- 6 zł szt.
Najzabawniejsze to że wyglądają identycznie, i koszt produkcji na bank jest taki sam :)