FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: japa06 w Kwiecień 26, 2020, 10:34:25 am
-
Jak fachowo wymienić filtr paliwa, aby silnik pracował bez zakłóceń?
-
Przepraszam ale podepne się pod Twój Post bo mam podobny problem. Też chce wymienić filtr paliwa w moim Jag'u 2.2 200KM i to samo pytanko - jak to zrobić aby potem nie było problemów z odpaleniem silnika.
Pozdrowionka
-
Czy nikt na tym forum nie wymieniał filtra paliwa ?
-
Ja wymieniał już 2 razy HDF955 gdyby co
-
Wymieniasz normalnie, nic trudnego, odpinasz wężyki nowy wkładasz, podpinasz wezyki, następnie włączasz zapłon z dwa trzy razy żeby pompka paliwa napełniła z baku paliwem. Oprócz tego masz taką ręczna gumową pompkę przy podszybiu i nią możesz napompować paliwa do filtra odpalasz, nigdy nie miałem niespodzianki,.
-
zawsze przy wymianie filtra (przynajmniej w 2,7d) napełniam go paliwem,jest ewentualność że pompka zbiornikowa niezupełnie odpowietrzy filtr i powietrze pójdzie na pompe wc.
-
Wymieniasz normalnie, nic trudnego, odpinasz wężyki nowy wkładasz, podpinasz wezyki, następnie włączasz zapłon z dwa trzy razy żeby pompka paliwa napełniła z baku paliwem. Oprócz tego masz taką ręczna gumową pompkę przy podszybiu i nią możesz napompować paliwa do filtra odpalasz, nigdy nie miałem niespodzianki,.
No i pytanie dodatkowe: o którym silniku piszesz ?
Bo z tego co mi się wydaje to 2.2 nie ma pompki w zbiorniku.
-
No tak pisałem o słusznej pojemności
-
Rozumię że piszesz o silniku 2.7 ... zwanym "mam kłopoty" ..
Więc na całym forum nikt nie wymieniał filtra w 2.2 ?
-
cyberda, 2.2 ma pompę w zbiorniku, więc sam się odpowietrzy po kilkukrotnym włączeniu zapłonu. Filtr na pierwszy montaż produkuje Coopers, mam taki za 120zł.
-
Kupiłem Bosch'a już pół roku temu i tak wożę go w bagażniku.
Pobawię się w weekend. mam nadzieje że odpali ...
-
Kolega napisał 2,7 ``mam kłopoty `` to odpowiem tak :tak masz jak dbasz. Mam trzy Jagi 2,7 D, 3,0 D i 3,0 sc 381 KM, olej max co 8-10tys i wszystko w temacie, jeszcze dbanie o turbiny super ważne. I muszę powiedzieć że z 2,7 najmniej kłopotu było mimo że mam go najdłużej bo 12 lat.
-
Jeśli masz od nowości to co innego ale jeśli z drugiej ręki to ryzyko zwłaszcza jeśli poprzedni właściciel stosował się do interwałów serwisowych z ASO.
W UK te silniki mają fatalną opinię i Jaga z 2,7 można wyrwać już za 3 tysiaki funa.
Ale jest dokładnie tak jak piszesz, nawet najlepszy silnik da się zajechać ...
-
Te pękające wały mogą być skutkiem niezmieniania oleju?
-
Hej
filtr wymienia sie bez problemow,
ale trzeba odpowietrzyc pozniej uklad, jesli dobrze pamietam,
juz dawno nie wymienialem ;)
Pozdr
-
Wg serwisowki włączyć zapłon 4x po 10-15 sek i za 5 razem próbować odpalać