FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X351 (2009 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Waszka w Lipiec 07, 2018, 09:06:37 am
-
Witam jakie tarcze oraz klocki hamulcowe polecacie panowie jaguar xj 3.0 .?
-
Ja założyłem tarcze Brembo oraz klocki Bosch. Felgi oryginalne 19'.
-
Ja mam felgi 20 wymienilem wczoraj xf na xj tylko nie moge znalezc co to za wersja srebrne lusterka ma delikatny spojler oraz wydech dzielony z prawej jak i zlewej pionowa ramka
-
Srebrne lusterka do dodatkowa opcja z katalogu, dzielonego wydechu nie bylo wiec pewnie ktos dolozyl (w XJ mozna wymienic same koncowki - nie sa spawane na stale tak jak w XF), spoiler byl w standardzie w Portfolio, ale mozliwe ze ktos dolozyl. Oryginalny ma wciecie w dolnej czesci...
Jesli chodzi o hamulce to JLR uzywa produktow firm TRW i Brembo.
-
Dziekuje Mazurek
-
Jaką różnicę widzisz w komforcie, wrażeniach z jazdy, wyciszeniu itp. względem XF-a?
-
Roznica jest zadowalajaca duzo ciszej prostymi slowami auto prowadzi sie jakby jak taka limuzyna plynie poprostu .Jak wsiedlismy pierwszy raz do tego auta ti wysiadac sie nie chcialo luksus takie bezpieczenstwo duzo wiecej przestrzeni krotko mowiac na bogato:-) Auto warte swojej ceny oczywiscie uzywane bo nowe tyle bym nie zaplacil
-
Ja też kupiłem używkę, ale mimo to tania nie była... Mam benzynę 3.0 sc AWD. Na razie jest super, chociaż nowe felgi + opony zimowe, ceramika, detailing itp. znacząco podniosły koszty eksploatacji. I szybko zużywające się klocki i tarcze, zwłaszcza z tyłu (a propos wątku). Skóra i wnętrze klasa, chociaż... otoczenie ekranu multimedialnego skrzypi przy nacisku, tapicerka skórzana czasami pracuje w czasie jazdy (co również słychać), fotel pasażera ulega subtelnym drganiom na nierównościach, a ostatnio w ręce został mi fragment pokrywy zagłębienia na kubki - nieźle się zdziwiłem. Ale całość i tak jest wyjątkowa.
-
Jesli chodzi o pokrywe na kubki mam identyczna sytuacje detaling jestem umowiony na koniec lipca jak bede w Polsce .Moj jest 2013 rok przejechane 86 tys tani nie byl czas pokaze jak bedzie sie sprawowal
-
Czyli w Jaguarze po staremu, samochody nadal zachwycają linią nadwozia, ale z jakością materiałów i spasowania nadal są w lesie w stosunku do Niemców, szkoda.
-
Niemcy tez maja swoje bolaczki mialem pare aut i zadna rewrlacja
-
Z tym twierdzeniem w zupełności się zgadzam, jednak ono nie wyklucza mojego. Pozdrawiam
-
Kolega ma hurtownie czesci i polecil hamulce niemieckie zimmermann sport. Niemiecka firma. Ida na pierwszy montaz do wielu aut premium. Jak narazie zachowuja sie lux.
Co do jakosci to teraz wszyscy produkuja buble. Piekne wszystko i mega awaryjne. Takie dziwne czasy...
-
Mój klient pracuje w serwisie merca, twierdzi że te nowe eski przelatują spokojne 300,400 tysi bez problemów, wiec może tak źle nie jest u wszystkich, i coś w tym jest, bo aż wstyd przyznać, C klasa mojej żony jest lepiej wykonana niż mój xj
-
Nowe S robia od 3 lat wiec nie wiem czy juz ktoras tyle przeleciala... w poprzednich w221 3.0d robily takie przebiegi na luzie aleeee elektronika airmatic osprzet i czujniki kosztowaly majatek... mamy w firmie kilka mercow od A do S i niestety co nowsze to ladniejsze ale gorsze jakosciowo. Co do XJ... kolega ma prenium luxury a ja supersport i to sa dwa rozne auta w srodku... wiele zalezy pewnie od wersji nie wapominajac i o mniejszych modelach gdzie tylko plastik widac...
-
Hejka, według mnie najbardziej opłaca się celować w oryginalne :)
-
Opłaca się? Czyli najtańsza opcja :-chyt