Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XF (2008 - obecnie) / Odp: System SOS działa w trybie ograniczonym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rmazurek dnia Dzisiaj o 10:06:34 »
moga byc rozne powody, od slabego aku az do problemow z modulem telematics.
2
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Zakup I-Pace z początku produkcji First Edition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rmazurek dnia Dzisiaj o 09:50:54 »
Jaguar chyba zrezygnował z produkcji ich. To gdzie potem części dostaniesz?

Jaguar zrezygnowal z produkcji wielu (kilkudziesieciu) modeli... a czesci ciagle sa dostepne...


odnosnie pytania kolegi BOBAN61 - trzeba sprawdzic po VIN czy przeszedl wszystkie akcje servisowe - przednia szyba, bateria, przewody itp - warto tez zastanowic sie nad dodatkowa gwarancja (jesli jest mozliwosc wykupu)


3
XE (2014 - obecnie) / Odp: Dziwnie odpala ??
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Dzisiaj o 07:01:26 »
nagrałam ,ale plik się nie mieści :( spróbuje w inny sposob i wrzucę
linka z netu wklej
4
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ6 S3 - przygody domowego mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Wczoraj o 22:29:35 »
Parę dni temu wziąłem się za nadkole, które jest kontynuacją prac przy prawej, tylnej części samochodu.
Przyszło nowe nadkole z zaprzyjaźnionego sklepu V12 i według jego kształtu wyciąłem kawałek blachy wraz ze starą reperaturką, aby odsłonić wewnętrzne poszycie.

Oczom moim ukazała się "solidna" robota poprzedniego blacharza zza Odry, który zżarte poszycie przykrył po prostu kawałkiem nowej blachy.



W zasadzie, to poszycie zewnętrzne wyciąłem po całym obwodzie tylko po to, aby dostać się wygodnie do poszycia wewnętrznego.
Mam już w głowie chytry pomysł na połączenie nowego wewnętrznego poszycia z nową reperaturką.
Jak się uda, to się pochwalę później, a póki co remont zacząłem od tylnej blachy zamykającej nadkole. Jest ona jednocześnie dojściem do zbiornika paliwa.

Chciałem zachować jak najwięcej z tej blachy, więc wycinałem tylko to, co musiało być wycięte.



Od niej dopiero będę robił poszycie wewnętrzne nadkola, a później zamknę to z zewnątrz gotową reperaturką, która już czeka.
Przy okazji wyszła jedna ciekawostka, której nie mogę rozwikłać. Mianowicie w samym narożniku nadkola konstruktorzy wymyślili sobie taką nakładkę, która jakby zaślepiała narożnik.



Między tą nakładką, a biegnącym tam wzdłużnym połączeniem dwóch blach ładnie rozwinęła się korozja, która spowodowała, że miejsce to spuchło od nawarstwiającej się korozji.
Postanowiłem frezem zeszlifować spawy mocujące tą nakładkę i już w trakcie szlifowania między szczelinami sypał się piach. Po zdjęciu tej nakładki okazało się, że cała ta niewielka przestrzeń była  wypełniona piachem i rdzą. To co zostało widoczne jest na zdjęciu.



Nie wiem w jakim celu ta nakładka tam była, ale na pewno już tam nie wróci :-)  Tyle co mogłem doczyściłem mechanicznie, a same zakamarki będę dopieszczał małą piaskarką.
Finalnie, jak wszędzie na podwoziu pójdzie tam gruby epoksyd przemysłowy i masa wygłuszająco - uszczelniająca. Z masy tej chcę także porobić spadki na tym wzdłużnym rancie, co by mi woda tam nie stała.

Cieszę się ogromnie, że jakoś mi to idzie. Martwiłem się, że ugrzęznę przy tym nadkolu, ale świateło w tunelu jednak pali się ;-)
5
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: przestaly dzialac piloty x358 2007
« Ostatnia wiadomość wysłana przez camaro dnia Wczoraj o 19:37:12 »
jakies pomysly?
6
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Skrzynia - tryb awaryjny Wrocław?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Trofeo2024 dnia Wczoraj o 17:38:53 »
Na razie zorientowałem się, że kupiłem na podmianę zły komputer. Kupiłem dobry i zacznę znów od tego. Będę informował. Dziękuję za wszystkie porady
7
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Skrzynia Borg Warner 66
« Ostatnia wiadomość wysłana przez denver69 dnia Wczoraj o 13:38:06 »
W pokrywie miski czy w skrzyni?
8
XE (2014 - obecnie) / Odp: Dziwnie odpala ??
« Ostatnia wiadomość wysłana przez weronikaXE dnia Wczoraj o 09:29:20 »
nagrałam ,ale plik się nie mieści :( spróbuje w inny sposob i wrzucę
9
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Skrzynia - tryb awaryjny Wrocław?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jarek-jerryjag dnia Wczoraj o 06:48:53 »
Skrzynie te mają kody . jedyna rada na szybkie odczytanie kodów to fabryczny skaner zwany PDU.
 . Pisałem na ten temat na rożnych stronach ale ostatnio :
https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,43931.msg327154.html#msg327154
 Artur342 pisze ze posiada w Polsce PDU  może skontaktuj się z nim.
Kiedyś miałem warsztat co zadzwonił do mnie po wymienieniu  sterownika, valve body w skrzyni i dalej mieli kod . Po podłaszeniu PDU  ukazało się ze potencjometr przepustnicy  przerywał .
 Pamiętaj ze w tych autach potencjometr przepustnica jest podwójny jeden do silnika a drugi do skrzyni .
 
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: Dziwnie odpala ??
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 00:14:34 »
Najlepiej nagraj. W tym silniku wiele może niedomagać. Może napinacz/rozrząd rzęzi, może świece żarowe słabo grzeją, itd...Z opisu nic się nie wywróży.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10