Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XJ X351 (2009 - obecnie) / Odp: XJ czy XF - koszty utrzymania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yoohas dnia Dzisiaj o 22:08:02 »
Kluczowe tu będzie raczej to, jaki silnik wchodzi w grę.
2
Nowi Forumowicze i Jaguary / Odp: Witam serdecznie!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Dzisiaj o 21:15:33 »
Witamy na forum.
3
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) / Odp: uszczelka pod głowicą - wymiana
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Dzisiaj o 21:14:26 »
Ciekawy ten filmik, obejrzałem sobie w całości.
No i gratuluję pięknego i prawdziwego Jaguara.
4
XF (2008 - obecnie) / Odp: Zawór rozprężny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marek230482 dnia Dzisiaj o 21:02:51 »
Zawory rozprężne są przy parownikach. Ale czy w X250 jest przy grodzi czy już wewnątrz to nie potrafię powiedzieć.
A czemu chcesz go znaleźć i wymienić?
Dostęp do sprężarki jest względnie łatwy. Opisywałem to w moim temacie.
5
XJ X351 (2009 - obecnie) / XJ czy XF - koszty utrzymania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dzemikowy dnia Dzisiaj o 15:56:19 »
Cześć, rozglądam się za Jaguarem i mam zagwozdkę odnośnie kosztów utrzymania.
Modele, które mnie interesują:
- XF X250 polift (2011-2015)
- XJ X351 (2009-2011)

Mam budżet 45000 (i egzemplarz XJ dostępny za 50000 a XF za 40000). Budżet mógłbym nieco nagiąć ale zastanawia mnie kwestia później eksploatacji i napraw. Wiem, że ultradrogie naprawy z Jaguarach to mit ale jednak XJ wpada już do worka z S klasą czy A8. Ile kosztują podstawowe cykliczne wizyty oraz mniej i bardziej poważniejsze naprawy u mechanika w XJ a ile w XF?
6
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Rzucanie silnikiem na zimnym 2.1 benzyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamilos_sid dnia Dzisiaj o 14:23:46 »
Ja miałem podobny problem, na zimnym silniku przez kilka minut nierówno pracował, wymiana uszczelek zaworów zmiennej geometrii dolotu pomogła.
7
XF (2008 - obecnie) / Odp: Zawór rozprężny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lukasz82 dnia Dzisiaj o 13:33:56 »
Witam!
Odgrzeje trochę temat.
Znalazł Pan ten zawór? Teraz ja próbuje go namierzyć.

Pozdrawiam
8
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Amortyzatory - Czy ktoś korzystał z firmy AS Air-Suspension
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Oktagon dnia Dzisiaj o 11:28:06 »
Ja próbowałem skorzystać z usług tej firmy kupując na allegro regenerowany kompresor. Następnego dnia po zakupie otrzymałem telefon z informacją, że warunkiem wysłania kompresora jest zwrot starego o czym rzecz jasna nawet słowa nie było w ofercie na allegro. Kiedy odmówiłem i poinformowałem o tym, ze oczekuję zakupionego przedmiotu zaczęły się telefony z różnych numerów gdyż odrzucałem połączenia. Najpierw twierdzili, że nie wyślą jak nie oddam swojego a potem, że nie wyślą, bo nie mają. Generalnie strata czasu i nerwów, nie polecam tej firmy. za 1350 PLN można kupić nowy kompresor WABCO OEM i nie mieć problemów z taką firmą.
9
XF (2008 - obecnie) / Jaguar XF 3.0 d, 275KM, 2009 rok - problemy z odpalaniem silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez agulek dnia Dzisiaj o 08:35:04 »
Szanowni,

Prośba o pomoc. Mam problem z odpalaniem Jaga (XF 3.0 d, 275KM, 2009 rok).

Jest kilka sytuacji:
1. Nie odpala za pierwszym razem (kręci i gaśnie). Za drugim/trzecim razem odpala
2. Po wciśnięciu przycisku start/stop nic się nie dzieje - zegary nie włączają się. Za którymś razem odpali (mniej więcej szóstym/siódmym), ale po wyjściu z auta i ponownym zamknięciu i otwarciu z kluczyka odpala.
3. Po wciśnięciu przycisku start/stop zegary załączają się, ale nie kręci. Po kilku próbach odpali.

Po podłączeniu do komputera nie ma żadnego błędu.

Testowane na dwóch kluczykach.

Czy spotkaliście się z takim problemem?
Będę niezmiernie wdzięczna za info.
10
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) / Odp: uszczelka pod głowicą - wymiana
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jacko13 dnia Wczoraj o 22:23:46 »
Witam, jak wyszło z naprawą głowicy? Poszło nowe gniazdo? Jedno czy wszystkie? Działa po 3 latach?
Dzień dobry, naprawa się udała - oczywiście druga głowica też poszła na warsztat, samochód naprawiałem "dla siebie" więc zależało  mi na zachowaniu odpowiednich standardów, do wymiany tylko to jedno gniazdo+zawór  bo głowy poszły do firmy która się w tym specjalizuje i nie było potrzeby wymieniać nic więcej. Na obecną chwilę samochód sprawia mnóstwo radości z jazdy, od ukończenia prac nie zaliczyłem żadnej awarii, poza kilkoma drobiazgami na których usunięcie brakuje czasu (nie zawsze działa prędkościomierz, czasami pas automatyczny odmawia posłuszeństwa) ale to przy pracach już zrealizowanych fraszka. W razie potrzeby płyta do zdejmowania głowicy nadal do dyspozycji. Dla zainteresowanych: mój kot doczekał się filmiku link:https://www.youtube.com/watch?v=Y38udDWY4fk&t=1s
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10