FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: babciaqlka w Kwiecień 22, 2018, 09:59:53 am
-
Witam.
Jako że się poważnie przymierzam do zakupu Xtype'a Estate znalazłem 2 typy miedzy którymi się waham a że są daleko prosiłbym o wstępną ocenę. :)
(https://zapodaj.net/images/3d9c6e38f41fb.jpg)
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-3-0-v6-230kmxenonaluskorynaviparctronicoplacony-ID6zI5pn.html#3a5f5117ed (https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-3-0-v6-230kmxenonaluskorynaviparctronicoplacony-ID6zI5pn.html#3a5f5117ed)
Typ pierwszy moim zdaniem najbardziej kompletny aczkolwiek wersja kolorystyczna w 100% do mnie nie przemawia :)
(https://zapodaj.net/images/f15fb7876147f.jpg)
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-estate-3-0-v6-230km-sovereign-navi-skory-xenon-unikat-okazja-ID6zQHfr.html#3a5f5117ed (https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-estate-3-0-v6-230km-sovereign-navi-skory-xenon-unikat-okazja-ID6zQHfr.html#3a5f5117ed)
Typ drugi wizualnie mi odpowiada ale nie bardzo mam pojęcie jak kosztowo by wyglądałaby naprawa uszkodzenia, jeśli ktoś byłby w stanie plus minus coś powiedzieć byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam i dziękuje za ewentualne podpowiedzi!
-
Jeden i drugi jest po przygodzie więc koszt roboty wyniesie 2 klocki. Natomiast w tym czarnym w zbiorniczku nie ma płynu więc możliwe że poszła chłodnica
-
A gdzie widzisz w tym srebrnym uszkodzenia?? Nie wiem może ślepy jestem... ale ten srebrny wydaje się być kompletny.
W czarnym też zwróciłem uwagę na ten zbiorniczek płynu i zastanawia mnie dlaczego jest wkręcone w zderzak ucho do holowania auta, skoro ze skrzynia automat. raczej nie powinno się holować auta.
-
Co do holowania za ucho to racja, ale ucho przydaje się też do wciągnięcia auta na lawetę.
-
A co jest nie tak ze srebrnym Jagiem?? Gdzie widzisz uszkodzenia??
-
Przypatrz sie na prawe lampy a potem na lewe. Szczelina pomiędzy maską a zderzakiem w tym srebrnym dla prawej lampy to chyba ze 2cm, i albo drzwi kierowcy są niedomknięte albo poprostu krzywe. Zresztą wiem że nie ogląda sie lakieru na zdjęciach, ale no rzuca sie w oczy że przód ma inny odcień
-
Z tego wychodzi ze lepiej jest zastanowić się nad tym czarnym, bo przynajmniej widać uszkodzenia.
Widoczne uszkodzenia plus ewentualnie chłodnica a jak wygląda sytuacja z reflektorami bo jeden widzę ze na pewno jest uszkodzony??
Podejrzewam że w przypadku tego czarnego jako transport to tylko laweta.
Pytam się Was jeśli wybierać miedzy tymi 2 to który byście wybrali??
Biorąc pod uwagę ze auto będzie brane typowo pod siebie i raczej na dłuższy okres czasu, do tego na pewno dojdzie instalacja LPG.
Zastanawia mnie też podobieństwo cenowe Xtype'a na tle innych rynków(Niemcy,Szwajcaria).
-
lepiej brać tego który mniej zgnity i jeździ prosto, no i wiadomo wymaga mniejszego wkładu finansowego. Pierw musisz ocenić szkody ale faktycznie czarny fajniejszy
-
Aż taka tragedia z rdzą??
Dotyczy to wszystkich egzemplarzy czy można liczyć na jakiś cud?
Ewentualnie po zakupie zabezpieczenie antykorozyjne coś da, na jakie elementy patrzeć kątem korozji??
Nie ukrywam ze prócz X Type'a, interesują mnie Vel Satisy, Saaby 9-5, ewentualnie Lancie Thesis(nieciekawe opinie jeśli chodzi o auto na co dzień).
-
Ja bym brał czarnego - jak koledzy zauważyli srebrny był robiony i jest spaprany więc nie wiadomo czy reszta też dobrze porobiona - czarnego dasz do dobrego blacharza i porządnie Ci zrobi . Co do silnika to już loteria - ale czarny młodszy :) ... no i w środku ja wolę jasną skórę :-za .... ale wybór i tak należy do Ciebie
-
Z tą rdzą mnie postraszyliście...
Typowa to przypadłość czy kwestia "naprawianych" egzemplarzy??
No i obawiam się że te 2 tys na naprawę mogą nie starczyć, gdzie chłodnica, lampy.
Zderzak maska to szczegół do tego dobry lakiernik, u mnie w okolicy to średnio 400 zł od elementu.
-
Ja bym sie w życiu nie bawił w prostowanie tej maski tylko wstawił drugą, lamp na alledrogo jest sporo, tak jak reszty gratów. Jak chcesz wszystko nowe to przy cenach jaguara to ci i dychy zbraknie, zderzak masz bez sprysków, więc taniej kupić i lampy dostępniejsze. A ruda szaleje po nim zazwyczaj na progach, u spodu przednich błotników, i za tylną kanapą pod autkiem