Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Brak biegu wsteczego 4HP22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaguar XJ6 dnia Dzisiaj o 23:19:43 »
Z tego co pamiętam jest to skrzyni mechaniczna ( nie posiada płyty sterującej itp.) , idą do niej 2 linki , jedna od gazu a druga od wybieraka. Można sprawdzić jak zachowuje się linka podpięta do dźwigni z boku skrzyni w momencie zmieniania pozycji wybieraka (czy ruchy wybieraka przekładają się na zmianę pozycji dźwigni z boku skrzyni ). Dobrze by było sprawdzić stan oleju ( kolor i zapach , czy nie jest przepalony ) oraz magnesy w misce , czy przypadkiem nie są najeżone opiłkami.
2
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Brak biegu wsteczego 4HP22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rupi02 dnia Dzisiaj o 18:11:50 »
Witam grupowiczów. Mam problem ze skrzynią biegów 4HP22 , mianowicie chodzi o bieg wsteczny. Wszystkie do ,, przodu" działaja bezproblemowo a wsteczny nie. Czy to już koniec skrzyni I czas na regeneracje badź zakup innej? Dodam ze poziom płynu w skrzyni jest w normie. Czy jest to kwestia sterownika skrzyni badź jakaś błacha usterka?
Ps . Od czego zacząć diagnozować ?
Pozdrawiam 🖐
3
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chrystian dnia Dzisiaj o 14:46:58 »
Rozebrałem jeszcze raz oba i ustawiłem tak samo w środku. Sprawdziłem też silnik i jest ok. Niestety po zamontowaniu od strony pasażera działa od kierowcy nie. Zamieniłem miejscami i jest tak samo. Urządzenia są sprawne ale jedna strona nie działa. Sprawdziłem multimetrem napięcia na przewodach i jest dokładnie tak samo. Podejrzewam, że to może być sprawa jakiegoś sterowania z zegarka w którym jest regulacja wysokości. Czy one są sterowane oddzielnie?
4
Technika ogólna, Literatura / Odp: Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robik dnia Wczoraj o 21:32:28 »
Proponuje oddac pojazd na naprawe bezgotowkowa, mniej stresu, warsztat wpierw uzgodni, nastepnie udokumentuje rzeczywisty koszt naprawy a ubezpieczyciel bez problemow zaplaci za caly koszt naprawy pozostajacy w zwiazku przyczynowo skutkowym z zaistnialym zdarzeniem.
5
Technika ogólna, Literatura / Odp: Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Wczoraj o 20:09:38 »
1 pokaż co masz w kosztorysie
2 nie podpisuj żadnej ugody, co najwyżej poproś o przelew kwoty bezspornej
3 złóż swoją wycenę i odwołanie
4 ewentualnie wykonaj ekspertyzę kosztów naprawy na swoje zlecenie przez biegłego ze stosownymi uprawnieniami
5 jeśli nie będą chcieli płacić - adwokat i sprawa do sądu
6
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sad Ripper dnia Wczoraj o 19:14:40 »
Dobra, najnowsze ustalenia:
1. Świece czyste, dobre, suche, bardzo ładne. Zdjęcie poniżej.
2. Iska jest. Na trzech testowałem, przy kręceniu podają piękną iskrę.
3. Paliwo w listwie jest - 4 bary, pięknie dobija, po kilku godzinach dalej jest w listwie ciśnienie. Zdjęcie poniżej.
4. Do wtrysków dochodzi prąd, ale nie sterowanie. Tzn - napięcie jest, ale żaden z nich nie działa, nie podają paliwa. Jak były świece z jednej głowicy i kręciłem, żeby sprawdzić iskrę, nie było zapachu paliwa, żaróweczka we wtyczce wtrysku nie jarzy się nawet słabo, mimo kilkunastu sekund kręcenia.

Wychodzi na to, że coś ze sterowaniem wtrysków - macie jakiś pomysł? Immpobiliser? Komputer? Tylko że czasem odpala, rzadko, ale czasem chodzi, choć od trzech dni ani razu nie zapalił. Dioda alarmu fabrycznego (na podszybiu) gaśnie normalnie i nie mruga przy kręceniu).

ps. nie chcę wyjść na nieuprzejmego gościa, tym bardziej, że jestem tu nowy, ale nie pytam gdzie i do kogo się zwrócić, ani nie mam zamiaru się rozwodzić nad tym, dlaczego ktoś nie chciał mi pomóc. Mam konkretny problem i chcę się z nim zmierzyć, a nie tworzyć sobie kolejny problem polegający na szukaniu kogoś, kto zmierzy się z moim pierwszym problemem. Dlatego - z wdzięcznością przyjmę rady dotyczące dalszej DIY diagnostyki/prób naprawy. I tyle:) Dzięki!
7
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 18:46:20 »
Co znaczy nie chce? Kompa nie chcą podłączyć?
8
Sprzedam części / Boczki drzwi przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez anutemix dnia Wczoraj o 17:37:30 »
Witam sprzedam boczki drzwi do jaguara xf przód prawe i lewe przerobione na 3 głośniki 16 calowe. Więcej info na telefon. Cena 1300zl
Tel 788818317
9
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chrystian dnia Wczoraj o 14:30:57 »
Cześć.
Mam problem z regulacja reflektorów tzn. podczas ustawienia działało tylko jedno światło a drugie tylko delikatnie się ruszało. Zdemontowałem silnik i sprawdziłem na krótko, okazało się, że działa ale bardzo słabo. Na szczęście miałem drugi i zamontowałem i zadziałało. Myślałem, że będzie ok ale teraz nie działa ten który działał. Zastanawiał się czy powinno się je skalibrować. Może jeden podłączyłem jak był inaczej ustawiony niż ten drugi. W tym rozebranym jest jakis potencjometr, który ustala położenie. Drugie pytanie czy można gdzieś dostać taki silnik, który jest w środku. Znalazłem w Internecie zdjęcie podobnego urządzenia, które jest montowane w Sabie 9-3 lub Audi ale nie wiem czy maja takie same silniczki? Pozdrowienia
10
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sad Ripper dnia Wczoraj o 12:58:00 »
Dobra, jestem nieco dalej - znaczy, nie udało mi się zdiagnozować, bo nikt nie chce wynalazków diagnozować, więc robię sam (dzwoniłem też do nieautoryzowanych warsztatów specjalizujących się Jaguarach i odmówili). Ale ok.
Sprawdziłem cztery cewki miernikiem, rezystancja na pierwotnym i wtórnym uzwojeniu zgodna ze specyfikacją. W poniedziałek przychodzą podwójne irydowe świece, to wszystkie zmienię i sprawdzę też pozostałe cewki.
Podłączyłem manometr do listwy paliwowej i ciśnienie nabija pięknie, zgodnie z wytycznymi (do 65psi około, trzyma ciśnienie jak wyjmę kluczyk) - ale przy kręceniu długim to ciśnienie nie spada w ogóle chyba, co sprawia, że muszę sprawdzić, czy wtryski chodzą. Czy da się to sprawdzić bez demontażu ich? odłączyć jeden i wpiąć się żarówką we wtyczkę? powinna mrugać?
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10