Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Technika ogólna, Literatura / Odp: Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robik dnia Wczoraj o 21:32:28 »
Proponuje oddac pojazd na naprawe bezgotowkowa, mniej stresu, warsztat wpierw uzgodni, nastepnie udokumentuje rzeczywisty koszt naprawy a ubezpieczyciel bez problemow zaplaci za caly koszt naprawy pozostajacy w zwiazku przyczynowo skutkowym z zaistnialym zdarzeniem.
2
Technika ogólna, Literatura / Odp: Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Wczoraj o 20:09:38 »
1 pokaż co masz w kosztorysie
2 nie podpisuj żadnej ugody, co najwyżej poproś o przelew kwoty bezspornej
3 złóż swoją wycenę i odwołanie
4 ewentualnie wykonaj ekspertyzę kosztów naprawy na swoje zlecenie przez biegłego ze stosownymi uprawnieniami
5 jeśli nie będą chcieli płacić - adwokat i sprawa do sądu
3
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sad Ripper dnia Wczoraj o 19:14:40 »
Dobra, najnowsze ustalenia:
1. Świece czyste, dobre, suche, bardzo ładne. Zdjęcie poniżej.
2. Iska jest. Na trzech testowałem, przy kręceniu podają piękną iskrę.
3. Paliwo w listwie jest - 4 bary, pięknie dobija, po kilku godzinach dalej jest w listwie ciśnienie. Zdjęcie poniżej.
4. Do wtrysków dochodzi prąd, ale nie sterowanie. Tzn - napięcie jest, ale żaden z nich nie działa, nie podają paliwa. Jak były świece z jednej głowicy i kręciłem, żeby sprawdzić iskrę, nie było zapachu paliwa, żaróweczka we wtyczce wtrysku nie jarzy się nawet słabo, mimo kilkunastu sekund kręcenia.

Wychodzi na to, że coś ze sterowaniem wtrysków - macie jakiś pomysł? Immpobiliser? Komputer? Tylko że czasem odpala, rzadko, ale czasem chodzi, choć od trzech dni ani razu nie zapalił. Dioda alarmu fabrycznego (na podszybiu) gaśnie normalnie i nie mruga przy kręceniu).

ps. nie chcę wyjść na nieuprzejmego gościa, tym bardziej, że jestem tu nowy, ale nie pytam gdzie i do kogo się zwrócić, ani nie mam zamiaru się rozwodzić nad tym, dlaczego ktoś nie chciał mi pomóc. Mam konkretny problem i chcę się z nim zmierzyć, a nie tworzyć sobie kolejny problem polegający na szukaniu kogoś, kto zmierzy się z moim pierwszym problemem. Dlatego - z wdzięcznością przyjmę rady dotyczące dalszej DIY diagnostyki/prób naprawy. I tyle:) Dzięki!
4
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 18:46:20 »
Co znaczy nie chce? Kompa nie chcą podłączyć?
5
Sprzedam części / Boczki drzwi przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez anutemix dnia Wczoraj o 17:37:30 »
Witam sprzedam boczki drzwi do jaguara xf przód prawe i lewe przerobione na 3 głośniki 16 calowe. Więcej info na telefon. Cena 1300zl
Tel 788818317
6
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chrystian dnia Wczoraj o 14:30:57 »
Cześć.
Mam problem z regulacja reflektorów tzn. podczas ustawienia działało tylko jedno światło a drugie tylko delikatnie się ruszało. Zdemontowałem silnik i sprawdziłem na krótko, okazało się, że działa ale bardzo słabo. Na szczęście miałem drugi i zamontowałem i zadziałało. Myślałem, że będzie ok ale teraz nie działa ten który działał. Zastanawiał się czy powinno się je skalibrować. Może jeden podłączyłem jak był inaczej ustawiony niż ten drugi. W tym rozebranym jest jakis potencjometr, który ustala położenie. Drugie pytanie czy można gdzieś dostać taki silnik, który jest w środku. Znalazłem w Internecie zdjęcie podobnego urządzenia, które jest montowane w Sabie 9-3 lub Audi ale nie wiem czy maja takie same silniczki? Pozdrowienia
7
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kręci, nie odpala - elektronika?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sad Ripper dnia Wczoraj o 12:58:00 »
Dobra, jestem nieco dalej - znaczy, nie udało mi się zdiagnozować, bo nikt nie chce wynalazków diagnozować, więc robię sam (dzwoniłem też do nieautoryzowanych warsztatów specjalizujących się Jaguarach i odmówili). Ale ok.
Sprawdziłem cztery cewki miernikiem, rezystancja na pierwotnym i wtórnym uzwojeniu zgodna ze specyfikacją. W poniedziałek przychodzą podwójne irydowe świece, to wszystkie zmienię i sprawdzę też pozostałe cewki.
Podłączyłem manometr do listwy paliwowej i ciśnienie nabija pięknie, zgodnie z wytycznymi (do 65psi około, trzyma ciśnienie jak wyjmę kluczyk) - ale przy kręceniu długim to ciśnienie nie spada w ogóle chyba, co sprawia, że muszę sprawdzić, czy wtryski chodzą. Czy da się to sprawdzić bez demontażu ich? odłączyć jeden i wpiąć się żarówką we wtyczkę? powinna mrugać?
8
Technika ogólna, Literatura / Dziura w Ozorkowie i walka z PZU!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xf.ozo dnia Wczoraj o 12:01:53 »
Witam grupo chce opisać swoja sytuacje która mi się wydarzyła w Ozorkowie jadąc Jagiem XF x250lift wpadłem w ogromna dziurę przez którą pękł mi zderzak, pękło mocowanie lampy uszkodziła się felga wraz z oponą i co najgorsze maglownica z której zaczął lecieć mi olej przez długi czas wmawiali mi że maglownica uległa uszkodzeniu eksploatacyjnemu i uszkodzenie nie ma nic wspólnego ze zdarzeniem drogowym. Walcząc z PZU o odszkodowanie po wielu miesiącach w końcu przyznali mi odszkodowanie w postaci marnych groszy. Chce przestrzec kogoś kto będzie miał podobna sytuacje ponieważ nie chcieli mi wypłacić odszkodowania oczywiście koniec końców przyznali mi marne pieniądze. Co robić w tej sytuacji Proszę o POMOC!! :-tylko :-zly :- pojecia
9
Warsztaty i sklepy / Potrzebny dobry mechanik Jaguar wielkopolska Ostrów Kalisz okolice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Amigopadre dnia Wczoraj o 10:12:44 »
Potrzebny dobry mechanik Jaguar wielkopolska Ostrów Kalisz okolice
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: kupione auto- wyciek?para?kamera?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 09:20:17 »
Większość sprzedających z ingenium dobrze wie czemu sprzedaje  ;D. Powszechne jest udawanie przy sprzedaży kompletnego laika w stylu  " panie ja się nie znam"
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10