FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XE (2014 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Zainteresowany w Luty 23, 2019, 12:25:57 pm
-
Witam. Na forum znalazłem informacje o problemach z XE po przebiegu 180 tys. km. Czy mógłby ktoś bardziej rozwinąć ten wątek, ponieważ jest poważnie zainteresowany kupnem jaga, który ma już 165 tys zrobione. Silnik 2.0 163km manual
-
Wiem, że odpowiadam za późno, ale to jest HDI 2.0 ? Silniki nie do zdarcia jeśli są prawidłowo eksploatowane. 160kkm to jak nic dla niego.Poczytać na forum Peugeota. Osobiście mam auto z tym silnikiem. Polecam wymienić rozrząd przed 200kkm i można jechać dalej bez obaw. Starsze wersje tych silników robiły bez problemu 600kkm.
-
Wiem, że odpowiadam za późno, ale to jest HDI 2.0 ? Silniki nie do zdarcia jeśli są prawidłowo eksploatowane. 160kkm to jak nic dla niego.Poczytać na forum Peugeota. Osobiście mam auto z tym silnikiem. Polecam wymienić rozrząd przed 200kkm i można jechać dalej bez obaw. Starsze wersje tych silników robiły bez problemu 600kkm.
To nie jest HDI.
Jest to AJ200D - produkcja wlasna JLR.
-
Czy są na forum osoby, która mają wiedzę na temat dużych przebiegów w AJ200D ?
-
jaguar xe 163 km 260 tyś przez 4 lata. Wymiana silnika przy 230tyś na nowy w serwisie. blokujący się selektor biegów, Buczący gwizdający wydech lub kolektor ssący. Niedziała stop start może wyłączony serwisowo. Prowadzenie troche za miękie mam wrażenieże ciąga po jezdni,zero luzów amory 70%. Na trybie sport dużo lepsze prowadzenie. Usztywnia troche układ kierowniczy. Lakier bardzo mięki. Z tyłu dwa foteliki to obowiązkowo zakup przedłużki do pasów bo ręki nie włożysz. Osłona turbiny tarabaniła popękana. Termostat wymieniony uszczelka w środku spadła i nietrzymał. Serwis nie udzielił kolejnemu właścicielowi z jakiej przyczyny został wymieniony silnik.
Spalanie średnie 6,5 l. Na banie do 140km/h równo 5l.
Samochód bardzo żadko spotykany na naszych drogach.
-
Dzięki za odpowiedź, wiesz jak był serwisowany? Co ile km zmieniany był olej?
-
Wszystkie serwisy co 35tys. samochód wziąłem od Niemca .niewiem jaki olej lali. sprawdzę.Według mojej opinii to long lify zasmiecaja silnik. Miałem E61 z 380tys i jeździła na long castrolu jedyne co to ze wanosy dostały w tyłek. w środku silnika był totalny syf.Co sie w moim xe stało tego serwis niechcial powiedziec pomimo maili i wysłania kopi dowodu rejestracyjnego. Turbina i cały osprzęt pozostał stary.
-
leję Millers z aprobatą dla 2.0d Ingenium i zmieniam co 10kkm, są zdjęcia tego oleju na forum a jak nie znajdziesz to się odezwij to wkleję tutaj