Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wygłuszenie bagażnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kupis99 dnia Kwiecień 28, 2024, 14:30:16 pm »
Zgodnie z złożeniem, drugi etap prac, czyli wygłuszenie podłogi bagażnika. Do wygłuszania użyłem dokładnie tej samej maty butylowej SMTP Gold, 3 arkuszy, zużyłem, 2,5 arkusza oraz pianki wygłuszeniowej 5 mm, tu przestroga, pianka 5mm jest cholernie trudna w pracy, ciężko się odkleja od papieru a przez jej małą grubość potrafi się przerwać w trakcie odklejania, ogólnie polecam coś grubszego między 8-10 mm. Do tego trzeba pracować na małych kawałkach bo jak już coś przykleimy nawet przez przypadek to ciężko odkleić żeby nie porwać.

Zabaw z podłogą bagażnika zajęła mi coś koło 3 godzin pracy.

Teraz najważniejsze jaki jest tego efekt, .... tadam ... efekt jest bardzo satysfakcjonujący, szumy z tyłu wyraźnie się zmniejszyły, teraz już tak nie przeszkadzają, nawet moje dzieci, które jeżdżą z tyłu powiedziały że jest jakby ciszej, więc polecam, oczywiście można to zrobić jeszcze bardziej kompleksowo, tzn. zdjąć boczne okładziny bagażnika i dostać się do kół itd, pewnie efekty będą jeszcze lepsze, ale mnie nie o to chodziło, ja chciałem coś poprawić przy maksymalnie małym nakładzie pracy i bez rozbierania połowy auta i można, wystarczy osłonić nie osłonięte blachy naszego auta a efekt będzie super.
Ja ze swojej strony zdecydowanie polecam, pracy na spokojnie dwa popołudnia, koszty ok. 300 zł a efekt bardzo zadowalający.

Projekt bagażnik uważam za zamkięty  :-thank :-thank :-thank



32
Sprzedam części / Odp: Jaguar X308 - Części tylnych sanek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Domczak dnia Kwiecień 28, 2024, 12:59:26 pm »
Pierwsza gotowa część to rama pomocnicza, rdza została usunięta chemicznie, a na całość został nałożony podkład epoksydowy.

Cena: 350zl
Zainteresowanych proszę o SMS: 511-802-762
33
Warsztaty i sklepy / Odp: Regeneracja kompresora 3.0 5.0 sc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nordyk dnia Kwiecień 28, 2024, 09:51:47 am »
Źle ustawione koła zębate na wieloklinach rotorów za 1 razem, za drugim razem łożyska od strony kół zębatych poszły się... Chyba nie zostały wymienione po pierwszym nieudanym składaniu. 
34
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: AJ6 swap do innego samochodu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Six dnia Kwiecień 28, 2024, 09:36:28 am »
W tak fajnie zachowanym/spatynowanym egzemplarzu szkoda byłoby mi kombinować ze swapowaniem…

Hamulce będą dopasowywane z innego auta, czy jakiś gotowy kit z USA?
35
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ6 S3 - przygody domowego mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez denver69 dnia Kwiecień 28, 2024, 08:43:09 am »
Też sam robiłem blacharkę swojego kota i mam parę uwag które Ci się przydadzą. Nie ma XJ S1,2,3 nie dotkniętego bardziej lub mniej korozją, gdy sprowadzałem swojego, to przy oględzinach stan wydawał się "prawie" idealny, inaczej sprawa zaczęla wyglądać przy usuwaniu tych "drobnych" poprawek blacharskich. Nie baw się w łatanie punktowe progów zewnętrznych, tak jak wyglądają na początku, takie będą całe, ja rozwiercałem wszystkie zgrzewy i wymieniałem całe progi (możesz je wyciąć, będzie szybciej ale ... nie do końca fachowo). Po wycięciu progów zewnętrznych ujrzysz od środka próg wewnętrzny i to może być jazda.... Zdemontuj fotele i wyciągnij wykładzinę, ja musiałem robić wstawki podłogi przy tunelu środkowym i progu wewnętrznym, podgrzewałem i zdzierakiem usunąłem całąkonserwację podwozia, dopiero wtedy będziesz miał ogląd stanu blacharki swojego kota. Ale nie ma się co zrażać, zamiast przed tv lepiej majstrować przy swoim kociaku. Powodzenia.
36
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: AJ6 swap do innego samochodu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Kwiecień 28, 2024, 00:28:39 am »
Jak masz takie kolanko w podstawie filtra to tam czesto oringi sa do wymiany, mozna sie pozbyc calosci i przykrecic filtr bez tego bloczka na krotszych srubach, prosto do silnika. Ciece pewnie z pod pokrywy zaworow - wszystkie cieca(szczegolnie z tylu), a jak z przodu to tylko raczej z pod napiczana lancucha, lub przedniej glownej uszczelki walu. Jak masz niefart to moze z przodu ciec z pod uszczelki glowicy, na rogu jest kanal olejowy i czasem niestety stamtad moze cieknac.
37
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Klima nie chlodzi, ucieka gaz
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Kwiecień 28, 2024, 00:21:15 am »
Ja tam swoja swego czasu zwyczajnie "polutowalem" ale byla w zasadzie nowa(rok po wymianie, dziura malutka przy wypadku). Problem z oryginalnymi jest zazwyczaj taki, ze sie rozpadaja w kawalki jak zaczniesz ja wyciagac. Jesli jest w dobrym stanie to mozesz sprobowac, kupilem laske stopu do lutowania aluminimum, palnik i bez problemu poszlo, po gorze dalem jeszcze jakis klej specjalny dwuskladnikowy i chlodniczka tak dzialala kilka lat zanim auto sprzedalem.
Teraz bede wymienial w swoim X300 z 96r, tez gdzies ciece i trzyma tylko rok gas, nawet nie sprawdzam gdzie bo wiem, ze u dolu chlodniczka jest w zasadzie w kawalkach i sie sypie na pyl. Koszt nowej niecale 500 zlotych.
38
Sprzedam części / Oddam wypełnienie koła zapasowego XJ x350
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomo dnia Kwiecień 27, 2024, 22:37:02 pm »
Hej,
U mnie w Jagu zamiast zapasu siedzi butla LPG 🫣
W związku z powyższym mam do oddania styropianową osłonę zbiornika powietrza zawieszenia, śrubę do zamocowania koła oraz wytłoczone z narzędziami do wymiany koła (śrubę holowniczą sobie zostawiam).
Do odebrania w Sopocie.
39
F-TYPE (2013 - obecnie) / Odp: Zablokowana maska F type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M737 dnia Kwiecień 27, 2024, 21:32:18 pm »
po otworzeniu smarowanie zamków, niedawno robiłem, maska nie odbijała po pociągnięciu za rączkę, smar silikonowy w sprayu rozwiązał problem
w zamkach zbiera się kurz, brud, kosmetyka okresowo jest potrzebna
40
F-TYPE (2013 - obecnie) / Odp: Zablokowana maska F type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Kwiecień 27, 2024, 20:52:39 pm »
Druga naciska i szarpie, naciskając powodujesz luźniejszą pracę zamka.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10