FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => F-PACE (2015 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Neopostman w Czerwiec 03, 2016, 17:59:08 pm
-
Witam, od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Jaguara F-Pace. Wszystko fajnie, auto jest wyposażone w system InTouch Control, tylko drażni mnie w nim brak nawigacji. Czy jest możliwość aktywowania w nim funkcji nawigacji biorąc pod uwagę podobieństwo tego systemu do tych wystepujących w Land Roverach i pozostałych modelach Jaguara? Czy mozna to zrobić tak, aby gwarancja była nadal aktywna?
-
Jeżeli zrobi to dealer to jest teoretyczna szansa. W innym przypadku tracisz część gwarancji.
-
Dealer czyli ASO nie podejmie się tego... tak jak wspomniał przedmówca gdyby nawet tak się stało to i tak wiąże się to z utratą gwarancji. Nie ma też jak na razie żadnego "patentu" żeby wgrać nawigację itp ponieważ wymaga to przeprogramowania wielu modułów ze sobą współpracujących a i tak nie wiadomo czy nie ma fabrycznych zabezpieczeń przed takimi działaniami. Jeśli chodzi o nowe Land Rovery to jest tak samo.. Najmniejszym problemem byłby wyświetlany błąd na desce a największym utrata gwarancji i głupiejące urządzenia samochodu co przy takim aucie trochę słabo by wyglądało. Może za lat 5-10 jak F Pace będzie stał pod każdym blokiem koś się za to weźmie :-)
-
Jaaak? Nie ma navi? Moze gdzieś sie w desce ukryła? 😀 W mojej a7 mam ani tak iPhone wygodniejszy, pozostaje Tobie tez smartfon.
-
Znaczy, nie zależy mi na niej bardzo, tylko tak sie zastanawiam. Dzięki za odpowiedzi. A czy istnieje jakaś możliwość mirrorowania zawartości iPhone na tym wyświetlaczu incontrol touch? Jakies przejściówki?
-
Czyli mówiąc że nie masz NAVI w F-Pace oznacza że nabyłeś podstawową wersje wyposażenia ze standardowym wyświetlaczem, z tego co mowil dealer nie ma takiej mozliwosci jak wgranie dodatkowego softu wiąże sie to z przeprogramowaniem wielu modułow jak to wczesniej kolega napisal..lepiej nie kombinowac i tracic gwarancji a nabyć zewnetrzna.
-
No nie, gdyby robiono to w ASO to nie wiąże się to z utratą gwarancji chyba, że ASO nie wie co robi? Filozofia sprowadza się do wpakowania osprzętu z Navi i wszystkich rzeczy z tą opcją połączonych plus wyczyszczenia samochodu do ZERA i postawienia go na nowo z ręki (manualnie nie automatem po vin). Fabrycznych zabezpieczeń nie ma, bo to nie jest prom kosmiczny. Cały problem w tym, że to nie sa tanie rzeczy tak czy inaczej i nikt tego nie zrobi za pińcet
-
Nie no co Ty ;D ;D ;D
-
czekam z utęsknieniem aż zaczniemy u Ciebie rzeźbić samochód po sesji aktywnej i stawiać całego na nowo :)
-
Swoją drogą to w dobie tak taniej elektroniki brak nawigacji w standardzie w aucie tej klasy to trochę lipa.
OK, jak wchodził X-Type (a był to ledwo konkurent BMW E46) to Denso na jego pokładzie było kosmiczne (jeszcze do tej pory większość aut nie ma dotykowego wyświetlacza tej wielkości).
I jeszcze mapy na DVD, GPS z wbudowanym kompasem, światłowody, kable aż do bagażnika...
Ciekaw jestem jaki procesor wrzucili do środka, skoro to dżapański sprzęt, to może Hitachi SH.
Anyway - nic dziwnego że słono się za to płaciło.
Ale dziś, jak elektronika do nawigacji kosztuje ze 100zł, a wysokiej jakości mapy można mieć za free z openstreetmaps to naprawdę mogliby się nie wygłupiać :)
Jako opcja za max 1000zł to może tak, ale w Fiacie Punto.
Wiadomo - chęć zysku itd. Ale myślę że więcej klientów by zdecydowało się na wybór tej marki za te marne 100zł więcej i w sumie może bardziej by się to opłaciło.
-
Witam
aso nie robi takich rzeczy ;)
masz juz nawigacje, tylko np z innego rynku typu usa ?
czy nie masz jej wcale ?
jesli nie masz wcale, daruj sobie,
koszty nie warte zachodu,
jesli masz usa i chcesz eu,
zapraszam ;)
Pozdro